2020-10-03, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Du LJUGER som den bästa mytoman och dessutom försöker du få det till att du gjort ett "skrivfel" i ditt påstående..patetiskt!!
USA har betydligt bättre sjukvård oavsett klass ön ex.vis Sverige. Närmare 90% av befolkningen har försäkringar som täcker sjukvård. De betalar betydligt mindre i försäkring än vi gör via skattsedeln här i landet.
Du snackar om folktäthet..vad ska man då säga om lilla Sverige där vi legat betydligt högre i dödlighet per capita än USA? Det är först nu som USA gått om .
Cincinnati har närmare 5000 döda och 157.000 smittade! Det är väl faan vad vissa har svårt att fatta fakta!
Och oavsett vad du skyller på så styrs dessa stater av dina kompisar, Demokraterna! ..visst är det ett "märkligt" sammanträffande..
Ge mej källfakta på vad Trump "gjort bort sej fatalt" gällande Obamacare som du skriver.
Btw titta hur du själv skriver..saknas "de" efter "Obamacare och"....
din besserwizzer..

Du kan knappt stava så tar dig med med en nypa salt.
Cincinnati har inte 5000 döda, din idiot. Du syftar på Ohio, det är delstaten och Cincinnati är en stad i just Ohio och det är i delstaten 5000 har dött. Du kan ju inte ens läsa simpel statistik, dumma idiot. I Cincinnati har drygt 6-700 dött av Covid än så länge.

Källa: https://eu.cincinnati.com/story/news/2020/09/18/coronavirus-cincinnati-areas-death-toll-passes-600/3490116001/

Att läsa statistik och att förstå simpla texter är uppenbarligen inte din grej. Och ja, Trump gjorde väldigt fel och reagerade på tok för sent. Han stängde landet för sent, han gjorde narr av viruset och var så korkad att han trots den pågående pandemin gjorde narr av WHO och Faucci, samt hade stora valmöten där tusentals samlades. Han gjorde även narr av Biden som tog viruset på större allvar, bara några dagar sedan drev han med Biden och att han hade mask på sig hela tiden. Och nu är Trump sjuk, idiotiskt.

Jag tillhör inte demokraterna och du verkar fortfarande inte fatta att New York är USA:s mest folktäta stad och att Kalifornien är USA:s mest befolkade delstat. Att den största staden som även är mest trångbodd och Kalifornien som är den mest befolkade delstaten har flest fall är ganska uppenbart mitt i en pandemi. Dumma fan.
Citera
2020-10-03, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
https://www.newsweek.com/i-hope-he-dies-former-obama-staffer-tweets-deletes-after-trumps-covid-diagnosis-1535980

'I Hope He Dies': Former Obama Staffer Tweets,
Wtf. Jag själv som anser mig vara rätt liberal tycker att vissa går fan till överdrift när det kommer till trump hatet. Dom gör inga favors för sig själva när det kommer till valet om dom håller på såhär.
Citera
2020-10-03, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Wtf. Jag själv som anser mig vara rätt liberal tycker att vissa går fan till överdrift när det kommer till trump hatet. Dom gör inga favors för sig själva när det kommer till valet om dom håller på såhär.

Vänta bara tills Biden säger att Trump inte vet om att han lever.

Hoppas verkligen att det hela inte tar en ände med förskräckelse. Att han dör vore verkligen illa på så många plan. Så ett snabbt tillfrisknande är det bästa.
Citera
2020-10-03, 02:47
Avslutad
Det blir lite väl mycket när CNN gång på gång betonar att de önskar Trump allt väl...
För helvete, maken till besatthet och hat har nog aldrig skådats i världshistorien. Psykopaterna har bokstavligen inte gjort något annat än snackat skit om Trump i snart fyra års tid, och jag menar verkligen nonstop som om det inte fanns några andra nyheter i världen. Jag pratar alltså om CNN USA, CNN Internacional har snackat om lite annat också mellan varven...

Jag tror fortfarande viruset är en scam som Trump motvilligt tvingas deltaga i. Lyssna för fan på psykopaterna på CNN hur de hela tiden tjatar om sina fucking blöjor för ansiktet. Detta är ingen slump utan de drivs av en agenda som är bestämd sen länge.
Om dessa masker var så fantastiskt bra, varför ökar smittan till exempel i Spanien och Frankrike där folk tvingas bära blöjan även utomhus?
Så om detta virus verkligen existerar så hjälper ändå inte blöjan speciellt mycket, precis som Tegnell säger, ändå tjatas det om dessa masker hela jäkla tiden hos psykopaterna på CNN...

Jag avskyr vår regering men när det gäller denna Corona så har de agerat överlägset bäst i hela världen.
De flesta här fattar inte hur bra vi har haft det.
Vi tvingades inte sitta instängda hemma i flera veckor och ej heller tvingas vi bära blöja för ansiktet.
För det är verkligen inget nöje kan jag tala om för er...
Citera
2020-10-03, 02:49
Medlem
Trump har tydligen svårt att andas.
Citera
2020-10-03, 02:52
Medlem
Citat:
Du sitter i trådarna 24 h om dygnet och spyr ut Trump-hat. Hur mår du?

Din älskling Biden ville inte stänga ner landet över huvud taget. Med din och Bidens strategi hade landet stått på vid gavel sedan dag ett. Biden ville heller inte låta Covid-sjuka stanna hemma md betald lön, till skillnad från vad republikanerna och Trump ville för att förhindra spridning.

babymamacita, ingen tar dig på minsta allvar. Du är ett skämt.

Ingen tar ditt rövslickande på allvar, komiskt att du verkar tro att du på något vis betyder ett skit i sammanhanget. Källa på att Biden inte ville låta Covid-sjuka vara hemma med betald lön?
Citera
2020-10-03, 02:52
Medlem
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8800117/Donald-Trump-taken-Walter-Reed-hospital-COVID-treatment.html

Japp. Han verkar vara väldigt trött och svårt att andas.

'This is serious': Trump is having 'trouble breathing' after being medivaced to Walter Reed for COVID treatment despite giving thumbs up as he walked to Marine One and releasing video reassuring Americans he is 'doing well'
Citera
2020-10-03, 02:55
Medlem
CNN rapporterar att senator Thom Tillis, som var med vid den presskonferens/ceremoni där Trump tillkännagav sin nominering av Barrett till ny HD-domare efter Ginsburg, nu har testat positivt för Covid. Vad händer med Trumps färdplan om även Barrett blir sjuk?

(Svar:då får hela saken läggas på is tills hon blir frisk)
Senast redigerad av HepCat-X 2020-10-03 kl. 02:57.
Citera
2020-10-03, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8800117/Donald-Trump-taken-Walter-Reed-hospital-COVID-treatment.html

Japp. Han verkar vara väldigt trött och svårt att andas.

'This is serious': Trump is having 'trouble breathing' after being medivaced to Walter Reed for COVID treatment despite giving thumbs up as he walked to Marine One and releasing video reassuring Americans he is 'doing well'

Vänstermedia går bananas i vanlig ordning.

Media: "Kaos. Trump är nära döden. Kommer ha svårt att klara detta."

Ansvariga läkarna: lätt feber, gott allmäntillstånd, lindrig hosta. Arbetar som vanligt från sjukhuset.
Citera
2020-10-03, 02:57
Medlem
Citat:
Vänstermedia går bananas i vanlig ordning.

Media: "Kaos. Trump är nära döden. Kommer ha svårt att klara detta."

Ansvariga läkarna: lätt feber, gott allmäntillstånd, lindrig hosta. Arbetar som vanligt från sjukhuset.
Allvarligt när personen är 74 år. Väldigt överviktig. Tränar knappt, äter skräpmat.
Citera
2020-10-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
CNN rapporterar att senator Thom Tillis, som var med vid den presskonferens/ceremoni där Trump tillkännagav sin nominering av Barrett till ny HD-domare efter Ginsburg, nu har testat positivt för Covid. Vad händer med Trumps färdplan om även Barrett blir sjuk?

Det sägs ju att Barrett redan haft corona. Men man kan också undra över hur många i senaten som faller bort innan det ska röstas. De republikanska har ju inte varit så pigga på munskydd och så.
Citera
2020-10-03, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Vad händer med Trumps färdplan om även Barrett blir sjuk?

Ingen ko på isen.

Allt fortsätter precis som vanligt. Fysiska träffar ersätts med digitala.

Barrett blir såklart vald, oavsett om hon ar Covid eller ej. Bara i CNN:s fejkvärld något annat skulle ske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in