2020-10-03, 00:02
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
"Trump har låg feber och lite ont i halsen enligt NYT så inte precis så att han håller på att dö."

Tja de har pumpat honom med en experimentell behandling som bara testats på 275 personer och nu är det helikopter till sjukhuset..

Nu nära en miljon tittare på heliktopterturen..
https://youtu.be/s4AMNDFnqtA
2020-10-03, 00:04
Medlem
0rganets avatar
Joe! om utvecklingen med Donalds hälsoläge:
Citat:
This cannot be a partisan moment.

It must be an American moment.

We have to come together as a nation.

https://twitter.com/JoeBiden/status/1312149358356303873?s=20
2020-10-03, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Seeg denna är allvar, livevideo på helikoptern som donald kommer flyga en mil med istället för att åka som han gjorde i oktober med sin akuta "årliga" hälsoundersökning:
https://www.youtube.com/watch?v=YnV2fylaHJE

Ser illa ut

lmfo du blir inte sjuk så snabbt

Its all about sypmati röster nu.

Som sagt han har sluit på åengar och har inga själv att lägga till då det mesta av hans tillgångar är i fastigheter.

När hans förra kampanjchef överväger självmord eftersom han spenaderat allt med 2 månader till valet då förstår man hur brist det är på pengar.
2020-10-03, 00:08
Medlem
Att han flugits till sjukhus är inget alarmerande. Det är normal försiktighet. Först trodde jag symptomen var så lindriga som en normal förkylning men nu säger läkarna att han är "utmattad", det kan vara en normal trötthet.
Självklart skall man sätta in medicinsk behandling för att få honom på banan igen.

Jag tippade att han skulle vara igång igen efter 8 dagar men vi får nog dra till med att han behöver vila upp sig ytterligare, skall vi säga 14 dagar. Så debatten mot Biden blir säkert av.

Ironiskt nog kan sjukdomen nu gynna Trump. Det som förenade Demokraterna var i första hand inga politiska program utan mest en önskan att "rösta bort Trump"

Och frågan är om inte entusiasmen minskar och det blir svårt att sälja det budskapet, men det återstår att se, jag spekulerar. Hoppas han tillfrisknar snart.
2020-10-03, 00:09
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
lmfo du blir inte sjuk så snabbt.
Inte? Ska du ljuga om det så kan du väl göra så någon annanstans.

Citat:
How long does it take to get sick?
The incubation is the period from when you’re infected to when you become sick. For COVID-19, the range is 1-14 days, with an average incubation period of 5-6 days.

Coronavirus: how long does it take to get sick? How infectious is it? Will you always have a fever? COVID-19 basics explained
2020-10-03, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
lmfo du blir inte sjuk så snabbt

Its all about sypmati röster nu.

Som sagt han har sluit på åengar och har inga själv att lägga till då det mesta av hans tillgångar är i fastigheter.

När hans förra kampanjchef överväger självmord eftersom han spenaderat allt med 2 månader till valet då förstår man hur brist det är på pengar.

Men någon informerade här om att valkampanjen fått in mer pengar. Dock har demokraterna fått in dubbelt så mycket. Men jag tror inte det avgör valet vem som har mest pengar.
2020-10-03, 00:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Men någon informerade här om att valkampanjen fått in mer pengar. Dock har demokraterna fått in dubbelt så mycket. Men jag tror inte det avgör valet vem som har mest pengar.

Vem som får in mest och spenderar mest tenderar att göra en massa i USA, PR är allt där borta och har Trump svårt att få pengar så är det även ett dåligt tecken på att han inte har folk som backar upp honom längre utan måste kanske vika sig för de stora bolagen som vill styra vad han gör.
2020-10-03, 00:14
Medlem
Nixters avatar
VIRTUAL RALLY: President Trump Holds Rally Mid-Quarantine | 7 p.m. ET
https://youtu.be/suzllSeVdDc
2020-10-03, 00:17
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Att han flugits till sjukhus är inget alarmerande. Det är normal försiktighet. Först trodde jag symptomen var så lindriga som en normal förkylning men nu säger läkarna att han är "utmattad", det kan vara en normal trötthet.
Självklart skall man sätta in medicinsk behandling för att få honom på banan igen.

Jag tippade att han skulle vara igång igen efter 8 dagar men vi får nog dra till med att han behöver vila upp sig ytterligare, skall vi säga 14 dagar. Så debatten mot Biden blir säkert av.

Ironiskt nog kan sjukdomen nu gynna Trump. Det som förenade Demokraterna var i första hand inga politiska program utan mest en önskan att "rösta bort Trump"

Och frågan är om inte entusiasmen minskar och det blir svårt att sälja det budskapet, men det återstår att se, jag spekulerar. Hoppas han tillfrisknar snart.

Att Donald får en behandling som just nu testas på 275 personer får ses som exceptionellt och det enda man kan säga är att det är RIKTIGT allvarligt.

2020-10-03, 00:17
Medlem
JustZlatans avatar
Vad händer om Trump dör av Covid innan valet? Tar Mike Pence över kandidaturen mot old Joe då?
2020-10-03, 00:32
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Frågan kvarstår, varför skulle man vilja rösta på en som kanske får permanenta skador efter en (förmodad) lyckad covid-1984 behandling? Sympatiröster? Vilket långsökt styrkekort från Trump Team vore inte det att spela ut nu när röstningen är i full gång. Väldigt skulle jag säga iaf.
2020-10-03, 00:36
Medlem
Video på Trump när han går till helikoptern

Ser ut att må bra tummen upp för kameran också.

https://twitter.com/Breaking911/status/1312157858151100417

Som jag sagt innan Trump mjölkar det här som fan nu för sympati och det brukar oftast gå hem om vi tittar på historian.

Ronald Reagan vann 49 stater efter att ha blivit skjuten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in