2020-10-02, 22:59
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Trump, som Twittrar var 15-30:e minut normalt har inte gett några livstecken på 15-16 timmar.

Det senaste vi har är:
As of this afternoon the President remains fatigued but in good spirits. He's being evaluated by a team of experts, and together we'll be making recommendations to the President and First Lady in regards to next best steps," Navy Cmdr. Dr. Sean Conley wrote.
Citera
2020-10-02, 23:02
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Skulle inte säga "aldrig". Det kommer ut inom 1-3 dagar. Som Tjernobyl, som Soviet försökte hemlighålla men det gick några dagar.

Som läget är nu med vår Vita Huset-administration, så är transparensen inte ett dugg bättre än Kina eller Ryssland just nu.

Det kan jag inte hålla med om alls, USA har en ganska öppen ledning där de följs ofta av journalister. Men i Kina så kan jag väl säga så här att om något kan störa ledningen så kommer det inte ut av den enkla anledningen att det vore en katastrof.
Citera
2020-10-02, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nu har de gett en cocktail av experiment droger till Donald...

polyclonal antibodies

An update from President @realDonaldTrump
's physician:
https://twitter.com/PressSec/status/1312122950133272576?s=20

Senaste livstecknet mer än 15 timmar sedan.

Den där Regeneronblandningen lär vara av lite experimentell natur. Någon som vet mer om den?
Citera
2020-10-02, 23:03
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Trump, som Twittrar var 15-30:e minut normalt har inte gett några livstecken på 15-16 timmar.

Det senaste vi har är:
As of this afternoon the President remains fatigued but in good spirits. He's being evaluated by a team of experts, and together we'll be making recommendations to the President and First Lady in regards to next best steps," Navy Cmdr. Dr. Sean Conley wrote.

Plus att han får en experimentell medicin...

President Trump has a fever, per a source; and is fatigued and taking an experimental antibody cocktail, per a letter from his physician.
https://twitter.com/jaketapper/status/1312132622206738432?s=20
Citera
2020-10-02, 23:08
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
President Trump has a fever, per a source; and is fatigued and taking an experimental antibody cocktail, per a letter from his physician.
https://twitter.com/jaketapper/status/1312132622206738432?s=20

Tack. Shit.

Detta plus att det är totalt tyst från Trump nu i 15-16 timmar gör mig riktigt orolig. Någonting står inte rätt till med den Orange rasistiska mannen.
Citera
2020-10-02, 23:08
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Den där Regeneronblandningen lär vara av lite experimentell natur. Någon som vet mer om den?

Försöker hitta något men det jag hittar är bara forskar lingo och obegripligt och det verkar som den är planerad att finnas i FUNGERANDE form 2022.

Donald är nog i riktigt illa form om man pumpar in det i USA:s president..

Citera
2020-10-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Hur är det att leda landet och se till befolkningens bästa att ljuga om risken/faran och skylla ifrån sig på Kina och klaga på demokratiska stater/städer?
Trump går ju aktivt in för att splittra landet och ljög för folket "för att inte skapa panik" vilket har gjort att en stor del av befolkningen fortfarande inte tar covid på allvar.
Detta är en stor orsak till att USA fortfarande i oktober har nästan 1000 döda per dag och fortfarande inte får någon kontroll över spridningen.

Löfven är inte den mest synlige men att snacka massa skit i TV och på Twitter åstadkommer inget, allt det gör är att ge en illusion av att man gör något.
Trumpen går hand i hand med vår Tegnell där, jag undrar vem som inspirerar vem.
Citera
2020-10-02, 23:12
Medlem
Citat:
Försöker hitta något men det jag hittar är bara forskar lingo och obegripligt och det verkar som den är planerad att finnas i FUNGERANDE form 2022.

Håller med. Experimentell medicin antyder desperation. Det skulle aldrig prövats på en patient med ”milda symptom”.
Citera
2020-10-02, 23:13
Medlem
okok1s avatar
Citat:

Eller i förebyggande syfte.
Citat:
(CNN)Biotechnology company Regeneron released some early results of tests using its antibody cocktail in coronavirus patients Tuesday, and said it seemed to reduce levels of the virus and improve symptoms in patients.

The greatest improvements were seen in patients who hadn't already mounted a natural response to the infection, the company said.
Citera
2020-10-02, 23:15
Medlem
prominentens avatar
Vill inte hålla med om rasist men jag tänker 2 scenarier:

1. Är bra sjuk
2. Vill vinna på detta

Det är anmärkningsvärt att han inte twittrat på länge.

Scenario 3: Vi blåser upp saken då han är POTUS

Citat:
Tack. Shit.

Detta plus att det är totalt tyst från Trump nu i 15-16 timmar gör mig riktigt orolig. Någonting står inte rätt till med den Orange rasistiska mannen.
Citera
2020-10-02, 23:15
Medlem
Citat:

Mest vitaminer, järn, zink och antihistamin, inga konstigheter. Antihistamin gör att man blir trött.
Senast redigerad av Frederica 2020-10-02 kl. 23:19.
Citera
2020-10-02, 23:16
Medlem
DjPuttes avatar
Verkar INTE vara så bra då dem kör med medicin som inte ens är godkänt på Trump känns som det är lite mer allvarligare än Vita Huset vill säga utåt sett, Detta lär sluta med ICU och respirator tyvärr och där kom det att TRUMP ÄR FÖRD TILL WALTER REED SJUKHUSET!!!

Detta är INTE något bra alls tyvärr!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in