2020-10-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Men detta virus har [Trump] mer eller mindre släppt lös i USA

Det där är väl kvalificerat svammel? Annars vågar jag nog inte läsa vad du skriver i t ex fallet Sverige.
Citera
2020-10-02, 22:00
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Din första mening hedrar dig

Tack! Jag antar på din respons att både du och jag ändå skulle kunna kallas någon sorts humanister
Citera
2020-10-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Verkar som han fått i sig en större mängd virus, kan mycket väl vara ett terrorattentat mot Trump av någon av hans mäktiga fiender.
Öhh, nån källa på detta till ytan fåniga påstående?
Citera
2020-10-02, 22:02
Medlem
prominentens avatar
Det tycker jag

Citat:
Tack! Jag antar på din respons att både du och jag ändå skulle kunna kallas någon sorts humanister
Citera
2020-10-02, 22:05
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastarien
Det där är väl kvalificerat svammel? Annars vågar jag nog inte läsa vad du skriver i t ex fallet Sverige.

USA har i dagsläget ungefär lika många döda, men USA har en mycket sämre kurva än Sverige. USA sticker rakt upp. Båda länderna ligger i världstoppen vad gäller misslyckande. Båda länderna har misslyckats på var sitt sätt.

Sverige har varit naivt öppet, haft en sorts god inställning att alla ska ta personligt ansvar (vilket inte funkar)

USA/Trump har helt ignorerat faran. Detta är orsaken till att USA nu skjuter upp i världstoppen i döda/smittade.
Citera
2020-10-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Inget är omöjligt, uppe på Trumps maktnivå. Som tur är får ju Trump V.I.P- behandling med exklusiva mediciner, så han överlever med största säkerhet.

Undrar varför Putin inte har vaccinerat sig än? Med tanke på att hans dotter var bland dem som fick första dosen avfettning ryska vaccinet.. 🤓
Citera
2020-10-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Verkar som han fått i sig en större mängd virus, kan mycket väl vara ett terrorattentat mot Trump av någon av hans mäktiga fiender.
Själv tror jag att det mycket väl kan vara en utomjording från Proxima Centauri som besköt Trump med 5G-strålning från sitt osynliga rymdskepp på så vis att han insjuknade. För Trump den allsmäktige har ju faktiskt varit ett gott föredöma när det gäller smittspridning och inte alls flaxat omkring, träffat mycket människor eller skapat stora folksamlingar mitt i en pågående pandemi Den enklaste förklaringen brukar nästan alltid vara den rätta.
Citera
2020-10-02, 22:19
Medlem
Citat:
en sorts god inställning att alla ska ta personligt ansvar (vilket inte funkar)

Ok, du rider med Billy Gates och de Totalitära.
Citera
2020-10-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Öhh, nån källa på detta till ytan fåniga påstående?

Han har inte twittrat på över ett halvt dygn

https://mobile.twitter.com/realdonaldtrump

Hoppas FBI är inkopplad i ärendet
Citera
2020-10-02, 22:23
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Undrar varför Putin inte har vaccinerat sig än? Med tanke på att hans dotter var bland dem som fick första dosen avfettning ryska vaccinet.. 🤓

Makeliten injicerar sig inte med giftet!

Bill Gates, som i praktiken styr WHO, är en vaccinhetsare, men själv vaccinerar han sig aldrig, ej heller låter han sina barn vaccinera sig...
Citera
2020-10-02, 22:24
Medlem
Varför säger ni att han bara har förkylning? Det tar ju någon vecka innan vissa ens får symptom. Kolla bara på Boris Johnson som hade väldigt lätta och milda symptom i början och senare fick allvarliga problem och fick intensivvård. Och han är fan 20 år yngre än Trump och förmodligen inte lika överviktig som Trump.
Citera
2020-10-02, 22:25
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Själv tror jag att det mycket väl kan vara en utomjording från Proxima Centauri som besköt Trump med 5G-strålning från sitt osynliga rymdskepp på så vis att han insjuknade. För Trump den allsmäktige har ju faktiskt varit ett gott föredöma när det gäller smittspridning och inte alls flaxat omkring, träffat mycket människor eller skapat stora folksamlingar mitt i en pågående pandemi Den enklaste förklaringen brukar nästan alltid vara den rätta.

Statstelevisionen, (S)(V)T, påstår att Trump har insjuknat, inte att han bara är smittad...

Vad har Trump fått för symptom, om han nu verkligen har insjuknat?

Någon som fått veta nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in