Citat:
Ursprungligen postat av
Bitchniggaz
Statistik som jag sammanställt säger att det alltid är skönare att knulla en tjej bakifrån.
Är som att fittan blir betydligt tajtare och känns helt enkelt bättre på alla sätt.
Är det så att det helt enkelt är så det ska gå till och den sk missionären är en false flag från kyrkan för att sabotera sex för män?
Finns ett par undantag där några enstaka tjejer ridit av mig så jag kom direkt i princip.
Men dessa än undantag som bekräftar regeln.
Nuförtiden så börjar jag nästan alltid framifrån så jag kan pumpa fram en orgasm hos tjejen medans jag kan komma åt hennes klitoris samtidigt.
Sen kan jag med gott samvete vända på paketet o gå loss medans ett finger kanske slinker in i rumpan på henne i samband med att jag lägger in en sats.
Utan att känna till vilken påverkan kyrkan skulle ha på sex för män, så kan jag som kvinna hålla med om att det är allra skönast bakifrån. Det blir en annan vinkel då, som gör att det "tar bättre".
Och skulle mannen ha rätt lång utrustning, så är bakifrån extra bra då det tycks öppna upp en aning.
Men kan mycket möjligt bli skönare för mannen också, då det inte blir så långa sessioner bakifrån.