2020-10-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teevee
Hur vet du att bilderna är tagna i år....?

Missrees....? Du glömde att svara på denna fråga. Du som gillar fakta.
Citera
2020-10-02, 18:59
Medlem
Ja, det ska bli ”intressant” att se vilka nya anklagelser och undanflykter Rebecka kommer med i överklagan. Hon har haft lång tid på sig i häktet att gnugga de få vakna hjärnceller hon har kvar efter sitt drogmissbruk, och offerkoftan är säkerligen på i den ständiga kampen mot alla elaka myndigheter.

Finner det dock tveksamt att det ska komma fram någon ny FAKTA som visar på att Esmeralda haft ett annat öde än så som bilden ser ut just nu. Där har vi ju faktan liksom. Varför har man isåfall inte lagt fram dessa förklaringar och fakta i TR?
Citera
2020-10-02, 19:00
Medlem
Citat:
Missrees....? Du glömde att svara på denna fråga. Du som gillar fakta.

För att jag har tittat igenom bilagorna till överklagan som inkom häromdagen.
Citera
2020-10-02, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissRees
Nej men nu får du ta och ge dig.
Det är redan klarlagt!
Ja, det är klarlagt att "Rebecca" inte gick på kontroller på mödravården, samt var så nedgången och mager, pga missbruk, att hennes kropp inte skulle klara en förlossning.
För barnets bästa?
Citera
Medlem
Varför är det så svårt att tala klarspråk om den här överklagan, ni som läst den? Spotta ut faktan istället så kan vi ju diskutera objektivt, som ni tjatar om!

Troligtvis handlar den en hel del om att peka ut Patrik, det är ju liksom the easy way out just nu.
Citera
Medlem
Citat:
För att jag har tittat igenom bilagorna till överklagan som inkom häromdagen.

Du svarar på fel fråga.

Du säger att bilderna på tillminneavesmeralda är tagna i år.

Hur kan du veta det?
Citera
2020-10-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, det är klarlagt att "Rebecca" inte gick på kontroller på mödravården, samt var så nedgången och mager, pga missbruk, att hennes kropp inte skulle klara en förlossning.
För barnets bästa?

Nej det där är fosterhemskvinnan som säger.
Planerat snitt pga förlossningsrädsla står angivet.
Citera
2020-10-02, 19:08
Medlem
Citat:
Du svarar på fel fråga.

Du säger att bilderna på tillminneavesmeralda är tagna i år.

Hur kan du veta det?

Nej jag säger att det finns bilder där från i år. Inte att alla bilder är från i år.
Och jag svarar att jag har tittat på överklagan som inkom häromdagen.
Citera
2020-10-02, 19:22
Avslutad
Citat:
Nej det där är fosterhemskvinnan som säger.
Planerat snitt pga förlossningsrädsla står angivet.
Det står ju svart på vitt i förlossningsjournalen att barnet är skakigt och ska observeras enligt abstinensschema, eftersom mamman äter stesolid 15-20mg/dag
Citera
2020-10-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Samtliga överklaganden:

Överklagande från Rebeccas advokat
Överklagande från åklagare Lander
Överklagande från A&S advokat
Någon som kan förklara orsaken till att Esmeralda står som målsägande, efter sin död?

Att Amos och Silas anges som målsägande är lika mysko.
Citera
2020-10-02, 19:39
Medlem
Citat:
För barnets bästa?

Det är inte klarlagt. Du drar upp saker som för längesedan har avhandlats i tråden. Och sluta avfärda användare som uppmuntrar dig gång på gång att hålla dig till fakta genom att påstå att dessa skulle ha en agenda och ”vara på Rs sida”. Jag är inte nyregistrerad, jag har inte som mål att försvara R, jag blir bara så trött på alla osanningar som gång på gång ska dras upp. Är det så svårt att förstå att många av oss som diskuterar brotts- och kriminalfall i detta forum är här i syfte att komma närmare sanningen?
Citera
2020-10-02, 19:43
Medlem
Citat:
Det står ju svart på vitt i förlossningsjournalen att barnet är skakigt och ska observeras enligt abstinensschema, eftersom mamman äter stesolid 15-20mg/dag

Ja. Enligt recept av läkare. Har du ens följt denna tråd? Det här har diskuterats in i absurdum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in