2020-10-02, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilamix
vita huset har gått ut med att Trump kommer fortsätta jobba under tiden han är i karantän, sen så lär han ha världens bästa sjukvård.

Om 8 dagar är han tillbaka och hånar Biden igen! Fruktansvärt omoraliskt att önska död på folk som inte delar ens politiska åsikter.

Lägg på ytterligare 8 dagar för att vara säker.
Citera
2020-10-02, 13:11
Avslutad
Självklart kommer Trump att klara sig, och jag skulle gärna sätta många tusenlappar på att han inte ens har några symtom. Helt enkelt för att man inte kan ha symtom av något som inte finns.
När ska folk fatta att detta är ett gigantiskt scam?

By the way, är det inte märkligt att just Trump, Bolsonaro och Boris Johnson (som var skeptisk i början) har fått denna påhittade sjukdom och i princip ingen annan av världsledarna?
Fantastiskt hur detta virus tycks leta upp förnekarna...
Citera
2020-10-02, 13:12
Medlem
Storm i ett vattenglas. Dom flesta får inga symptom inte ens riskgrupper. Detta är över efter några dagar.
Citera
2020-10-02, 13:13
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Någon mer än jag som hoppas att Trump försvinner helt från live-bilder inom 3-4 dagar och är borta i 14 dagar till? Vilket antyder att han ligger på intensiven. Inte för att jag vill åt gamla män, men det känns ändå lite rättvist. Som man sår får man skörda.

Tänk om han haft medlidande för alla corona-döda det senaste halvåret? Då hade även han fått medlidande nu och kanske vunnit valet på corona.

Mest önskad tiktok-video: När han vaknar upp från intensiven och vacklar runt lite framför kameran och blekt o-tannad säger "I told you corona is just another flu".

Du kan nog hitta många bundsförvanter som tänker likadant nu när det är på modet att riva statyer och skjuta poliser.

Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Så, hela världen stänger ner för att alla är så dumma så dumma. Viruset är ofarligt och bara du (och några andra enstaka Einsteins) är smarta. Så bra då.

För tydlighets skull får jag nämna att min åsikt är att viruset blivit betydligt snällare nu än när det först bröt ut, och att det inte alls känns konstigt att Trump blir smittad just nu. För mig är det självklart att han manipulerat fram sin smitta för att han tror sig kunna vända opinionen med en ny framgångssaga för en underdog.

Det är ju knappast någon skräll att han får diagnos innan han ens fått några symptom.

Men sen är du ju också forumets absolut mest degenererade och störda idiot.

Viruset har blivit snällare och Trump har odlat fram en gladare variant för att vinna valet....
Citera
2020-10-02, 13:14
Medlem
Lilamixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Får hoppas på det har sj. haft COVID samma med farsan som är i samma åldersgrupp som Trumpeten, andningssvårigheterna började kicka in efter vecka 1 och plöstligt låg han på sjukhuset och fick syrgas

Beklagar. jag har varit förskonad från Corona så kan inte dra några paralleller, har hört allt från lätt förkylning till nedsövd med respirator
Citera
2020-10-02, 13:14
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilamix
Bara gå in på amerikanska hemsidor och kolla? Extremt tråkigt då det är X antal hundra sidor med politik.

Men nu är jag snäll så du kan googla: jordbruksreform, 100% inhemsk energi produktion (militären), erkännandet av Jerusalem, fredsförhandlingar mellan Israel och dess grannar, blockerat kinesisk teknik från USA samt dess grannar (huawei, xiaomi, tik tok).

Säg vad man vill om mannen men påståendet att amerikanska presidenten inte jobbar alternativt får saker gjort är helt befängt.

/Edit
I princip alla förhandlingar i senaten, exekutiva ordrar samt båda sidors argument kontra motargument finns att se online.

Ok, jag övertolkade begreppet ”uträttat”. Trodde att du menade att han ”uträttat bra saker”. Att han jobbar och utfärdar exekutiva ordrar håller jag med om såklart.
Citera
2020-10-02, 13:15
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Du kan nog hitta många bundsförvanter som tänker likadant nu när det är på modet att riva statyer och skjuta poliser.

Men sen är du ju också forumets absolut mest degenererade och störda idiot.

Viruset har blivit snällare och Trump har odlat fram en gladare variant för att vinna valet....

Om du inte förstår vad som skrivs så kan du ju alltid fråga.
Citera
2020-10-02, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Man får hoppas att han klarar sig. Fast han kommer nog inte att kunna närvara i kommande presidentdebatter?
Jag föredrar att han överlever eftersom jag vill se honom förhörd och ställd inför rätta i framtiden. Dö kan han göra på kåken.
Citera
2020-10-02, 13:19
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Om du inte förstår vad som skrivs så kan du ju alltid fråga.

Jag förstår att du tror att viruset är snällare. Resten fyllde jag i.

Viruset är inte snällare utan andelen sårbara är lägre. Men så uttrycker inte makten det, och då hoppar det dumma grodor ur munnen på de som inte lyssnar till annat.
Citera
2020-10-02, 13:21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag förklarar bara grundläggande fysik för dig, men det verkar inte gå in. Nivån är väl för hög - det är ju ändå grundskolans årskurs sju vi talar om.

Trump twittrade att rampen var brant och hal, men i verkligheten - som man kan se själv - så lutar den <10 grader. Det är även soligt och torrt, och bredvid går en man i liknande skor. Skillnaden är att den andre mannen går helt obehindrat.

Om detta kan kopplas till Trumps stroke eller bara till en gammal och skröplig kropp vet jag såklart inte till 100%, men det är ju uppenbart att gubben inte är helt kry.
Citera
2020-10-02, 13:22
Medlem
CokeLaRocks avatar
Kommer Trump klara sig lindrigt undan så spär det ju verkligen på det att han är en stark man och således en stark ledare. När det kommer till debatterna så kan ju Biden andas ut för han slipper att bli verbalt våldtagen som han blev under den första debatten. Annars så pratar man ju om en karantän på mellan 1-2 veckor I bästa fall så debatterna kan ju fortfarande bli av. Jag tror att rent generellt så tror jag att koronan tillför mer positivt än negativt för Trumps kampanj. Han vinner ju dessutom sympati poäng hos vissa.
Citera
2020-10-02, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Trump twittrade att rampen var brant och hal, men i verkligheten - som man kan se själv - så lutar den <10 grader. Det är även soligt och torrt, och bredvid går en man i liknande skor. Skillnaden är att den andre mannen går helt obehindrat.

Om detta kan kopplas till Trumps stroke eller bara till en gammal och skröplig kropp vet jag såklart inte till 100%, men det är ju uppenbart att gubben inte är helt kry.
Man lider av allvarlig TDS om man inte inser att Trump är ungefär 100000% fräschare och piggare än demente Biden. Du kan sitta här och säga annat men alla vet att jag har rätt oavsett vem dom håller på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in