2020-10-02, 08:53
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Demokraterna borde vara skitoroliga nu. Kan nästan förstå de som hoppas på Trumps död.

Som sagt. går han frisk ur detta då blir han oövervinnlig. Möjligheter till att spinna detta är obegränsade. Det här var exakt vad Trump behövde för att vinna valet. Räkna med att vi närsomhelst får se en Tweet från Biden där han önskar Trump och Melania all hälsa och välgång.

Han kan t.o.m. göra en total about-face i coronafrågan på ett trovärdigt sätt. En Boris Johnson m.a.o.

Sanna mina ord men det känns nästan som en högre makt har ingripit.

Du är inne på ditt spår. Jag tror du är lite för hoppfull i ditt resonemang. Jag tänker att det är fortfarande är så att han har fått en potentiell dödlig sjukdom, som dessutom drar ber på kroppens funktioner ganska rejält om du otur men överlever.

Mitt spår är hur alla inbitna idioter som inte ens tror att det är en pandemi ska hantera detta? De lär ju inte göra några rationella val..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Kayleigh, skulle denna sanningsenliga helyllebrud mörka något
Oddset på det tro?

Kanske hon nu också måste tillkänna sig smittad. Den tungan är väl ständigt så långt upp i röven på sin master att det vore konstigt annars.
Vad svamlar du om, kan du inte skriva något vettigt som går att förstå? Eller är det någon drog som påverkar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Ånej Trump är förkyld...
Nu kommer det bli ännu tydligare att corona är en psyksjuka i första hand!

Det är ju strunt då yngre människor faktiskt har dött av det. Plus folk som haft det som rapporterat det var riktigt tungt...
Senast redigerad av Snobird 2020-10-02 kl. 08:59.
Citera
2020-10-02, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Att Trump har nu testats positivt för covid överdrivs rejält. Boris Johnson testades också positivt för kinavirusen för några mnd sedan, tog väl knapt 2 veckor innan han var okej igen.

Om man inte redan led av några andra allvarliga sjukdommar, och följer protokollen så är det lugnt.

Så är det.

Överdrivs något så in i helvete!

Karantän 7-14 dagar. Med världens bästa läkarvård. Sedan business as usual.

Hade varit betydligt mer orolig om det var liket Biden som åkte på Corona.
Citera
2020-10-02, 08:55
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Hur gick det för BoJo? Ja, det vore ju ännu bättre. Trump ut från IVA med segertecknet.

Var så säker. Kommer skrytas om vilken otrolig form han är i. En karlakarl som inget litet virus biter på. Och att det inte var något värre. Så kommer till det lite hån mot Biden och säkert någon konspirationsteori.
Jag tror själv det var de svartklädda männen på planet som smittade honom.

Men kanske han skulle få samma vård som medeljänkarn erhåller. Och en uttröttad rookieläkare som skall hjälpa honom bland 100 andra.

Här har han top notch läkare och många respiratorer står stand by bredvid.
Citera
2020-10-02, 08:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Och dör han kommer han bli ihågkommen som presidenten som dog med stövlarna på - en hjälte.

Med tanke på att Biden är en svag ledare som har svårt att tala och glömmer saker samt viker sig inför radikal vänsterexteremism och följer identitetspolitik...så ja, Trump är en stark ledare oavsett om han kan debattera eller ej.
Citera
2020-10-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Med tanke på att Biden är en svag ledare som har svårt att tala och glömmer saker samt viker sig inför radikal vänsterexteremism och följer identitetspolitik...så ja, Trump är en stark ledare oavsett om han kan debattera eller ej.

Det innebär att Biden följer det demokrater följer. Faktiskt är de flesta ledare i västvärlden så...
Citera
2020-10-02, 08:57
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Du är inne på ditt spår. Jag tror du är lite för hoppfull i ditt resonemang. Jag tänker att det är fortfarande är så att han har fått en potentiell dödlig sjukdom, som dessutom drar ber på kroppens funktioner ganska rejält om du otur men överlever.

Mitt spår är hur alla inbitna idioter som inte ens tror att det är en pandemi ska hantera detta? De lär ju inte göra några rationella val..
Du missar att han faktiskt nu inte bara kan bli återvald som president. Han kan också på ett trovärdigt sätt ta kommandot i kampen mot COVID19. En BoJo på steroider.
Citera
2020-10-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Lite mystiskt, att av de världsledare som drabbats hittills av corona har varit höger.

Ja, visst är det "mystiskt" att ledare som rider på förnekelse och är allmänt stora i käften när det gäller corona också blir smittade av corona.
Citera
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Den sorgligaste nyheten jag har hört sen min mormor dog, Men han lär återhämta sig och komma tillbaka starkare än någonsin
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
I Sverige berättar man forskningen varken stödjer att det funkar eller ökar smittan.
Vid handhavandefel så kan riskerna öka, och i situationer där socialdistansering är omöjlig, så kan man se att det är ett litet skydd.

Vad ska prata om annat ge dig?
Undrar då inget ändrar sig på det du svarade på, kanske det var därför!!!

Haha, vad grinig du är.

Trump vidtog proportionerliga åtgärder. Å ena sidan försökte han stoppa smittan, å andra sidan försökte han se till att hålla igång ekonomin.

Din idol Nancy Pelosi betedde sig däremot som en riktig idiot. Totalt dumdristigt beteende.
Citera
2020-10-02, 09:06
Medlem
groovesnuss avatar
Det är väl bara för han att korka upp en pava Klorin och ta sig en hutt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in