2020-10-01, 17:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Just detta. Den entusiasmen syns ingenstans. Löfven har fler entusiaster i Sverige. Något är rejält fel här. Fake!
Att vara selektiv ändrar inte att demokraterna mobiliserar och gör det framgångsrikt(se 2018), sen om det räcker är en annan femma.
2020-10-01, 18:04
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
En sak Biden inte kommer behöva ta hänsyn till är Putin har filmer på honom när han låter ryska horor pissa på honom.

Exakt det är Joe Bidens son Hunter som har flugit ryska horor i skytteltrafik samt tagit emot mutor om 3.5miljoner USD från Moskvas borgmästarens fru. Det börjar bli riktigt smaskigt det hör med Bidens crimesyndicate. Trump har genomgått detaljerad undersökningar av FBI, CIA och Clinton Foundation, man hittade inget ryskt men fabricerade en massa så knasar som du skall gå runt och tro på det. Häpp !

https://www.newsweek.com/hunter-biden-received-35-million-payment-ex-moscow-mayors-wife-republican-report-says-1533834
2020-10-01, 18:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Att vara selektiv ändrar inte att demokraterna mobiliserar och gör det framgångsrikt(se 2018), sen om det räcker är en annan femma.

Exakt var mobiliseras det ?
I Swingstates finns inga som knackar dörr..
Vid Joes amtrak syns bara Trump supporters..
När Joe har ett online event är det ett par tre tusen tittare, medan Trump kan ha upp till 10miljoner.

Ge mig lite äkta info nu. Exakt var är Bidens supportrar ?
2020-10-01, 18:09
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Just detta. Den entusiasmen syns ingenstans. Löfven har fler entusiaster i Sverige. Något är rejält fel här. Fake!
Visst, skrik "fake" om allt och alla som inte passar vin världsbild så försvinner det.
2020-10-01, 18:14
Medlem
Jag följer inte pollsen Trump--Biden utan koncentrerar mig på job approval siffrorna för enbart Trump. Och ju mer jag följer vad som hänt idag ser jag inte alls att Trump har förlorat mark. Nej, han har faktiskt gått uppåt. Så tydligen förlorade han inte "shut the mouth-debatten"

Morning Consult redovisade tidigare idag som vanligt dåliga siffror för Trump, 42% job approval mot 55% disapproval. Undersökningsperiod 28---30 september.

Precis nu kom samma Trumpfientliga institut med nya siffror bara för den 30 september som då visar 44% job approval mot 54% disapproval. Vad finns tappet i "shut the mouth-debatten". Hur kan Biden rusa ifrån när siffrorna går uppåt för Trumpen? Naturligtvis är det inga höja siffror.

Som jag tidigare nämnt visar Trumpvänliga Rasmussen Reports 49% job approval mot 51% disapproval.

Detta är absolut inte avgjort. Detta blir mycket spännande att följa men också lite tragiskt att sanningen är så svårt att finna.
2020-10-01, 18:37
Medlem
klybans avatar
Citat:
Exakt var mobiliseras det ?
I Swingstates finns inga som knackar dörr..
Vid Joes amtrak syns bara Trump supporters..
När Joe har ett online event är det ett par tre tusen tittare, medan Trump kan ha upp till 10miljoner.

Ge mig lite äkta info nu. Exakt var är Bidens supportrar ?
Du kan kolla 2018 valet, så kan du se vart.
2020-10-01, 19:21
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Gudars, Donald var som en strykhund i koppel borta i Finland.
Svårt att glömma.

Och hans ömkliga krypande för husse var inte direkt en förtroendeingivande "uppvisning":
https://www.npr.org/2018/07/17/629601233/trumps-helsinki-bow-to-putin-leaves-world-wondering-whats-up

Så när Donald Trump vill ha normala relationer med ryssland då är det "ömkliga krypande för husse" och "en strykhund i koppel"

Men

När Demokraterna och Joe Hiden stödjs av kommunistpartiet i diktaturen kina, då är det bra för "normala relationer"

Varken ryssland eller kina är några direkta föredömen eller pålitliga vänner, men varför väljer Vänstern att vara en srtykhund i koppel och kryper inför husse i beijing? Samma syn på yttrandefrihet och politisk mångfald?

Eller är ni så rädda för kina att ni tar parti för dem? Cuckolds?

Varför är ryssland ett större hot mot usa än kina? Ni hatar ju både gula och vita människor som bor i dessa länder.
2020-10-01, 19:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Visst, skrik "fake" om allt och alla som inte passar vin världsbild så försvinner det.

Konstaterar kallt att Biden inte har några som helst supportrar. Leder man över The Don med 6-10% behöver du en överväldigande support och entusiasm det förstår precis vem som helst. Om du tittar på andra "Bidens" ex. Macron I Frankrike hade du en ganska massiv support, här är det absolut noll, zilch, nada.

Inte ens när han kliver på sin valturne Amtrak I staden han bor finns några som vinkar av honom. Finner inte du detta märkligt ?

Jag får dessutom riktiga Norman Bates Hotel vibbar på både Biden och frugan. Var är hans familj, var är hans barn, barnbarn osv ?
2020-10-01, 19:33
Medlem
Å ena sidan var det jättebra att Trump tog över showen och visade vem som bestämmer.

Å andra sidan så var Biden favoriserad så det skriker om det, har hörsnäcka, promter, anteckningar, droger, och sovit hela dagen. Och ändå vann Trump. Det är rätt fantastiskt.

Så att Trump blir mer populär är inte konstigt. Han har stor chans att vinna. Men 1 månad kvar, så det är svårt att vara tvärsäker.
2020-10-01, 19:35
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Jag får dessutom riktiga Norman Bates Hotel vibbar på både Biden och frugan. Var är hans familj, var är hans barn, barnbarn osv ?
Han har nog ätit upp dem. Vi vet ju att Biden egentligen är en ödlemänniska från en annan planet.
2020-10-01, 19:36
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Så att Trump blir mer populär är inte konstigt.
Hans stöd har visat sig sjunka efter debatten...
2020-10-01, 19:51
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Å ena sidan var det jättebra att Trump tog över showen och visade vem som bestämmer.

Å andra sidan så var Biden favoriserad så det skriker om det, har hörsnäcka, promter, anteckningar, droger, och sovit hela dagen. Och ändå vann Trump. Det är rätt fantastiskt.

Så att Trump blir mer populär är inte konstigt. Han har stor chans att vinna. Men 1 månad kvar, så det är svårt att vara tvärsäker.
Fast nu var ju inte formatet show i det här fallet vilket vissa framför kameran och bakom tv:n tyvärr inte uppfattat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in