2020-09-30, 13:33
Medlem
Betalvägg, någon som vet vad det handlar om?

https://pt.se/bli-prenumerant/artikel/nrgo10mj

"MISSTÄNKT BROTT VID STADSHOTELLET
PITEÅ
Polisen söker spår på brottsplats"
Citera
2020-09-30, 14:07
Medlem
RedXs avatar
Uttömmande svar från polisen. Jag killgissar våldtäkt.
Citera
2020-09-30, 19:33
Medlem
spoilers avatar
"Enligt jourhavande förundersökningsledare fick polisen i tisdags in en anmälan från en kvinna i Piteå som uppgett att hon blivit slagen och våldtagen.

/.../

Kvinnan ska ha blivit slagen så att hon börjat blöda."

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=7565173
Citera
2020-10-01, 08:51
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Enligt jourhavande förundersökningsledare fick polisen i tisdags in en anmälan från en kvinna i Piteå som uppgett att hon blivit slagen och våldtagen.

/.../

Kvinnan ska ha blivit slagen så att hon börjat blöda."

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=7565173

Tillvägagångssättet visar statistiskt på babbeluring. Vanliga svenska män står sällan och väntar i mörkret och begår våldsamma våldtäkter. Särskilt inte vid den här årstiden. Det måste ju nästan vara minusgrader där upp nattetid?
Citera
2020-10-01, 16:47
Medlem
spoilers avatar
"Efter den misstänkta våldtäkten vid Stadshotellet i Piteå på tisdagskvällen letar polisen just nu efter två misstänkta män, rapporterar Piteå-Tidningen.

Våldtäkten ska ha inträffat någon gång mellan klockan 19.30 och 21.00 på tisdagskvällen. Efter händelsen kom ambulans och polis till platsen och kvinnan togs om hand av ambulanspersonalen."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/polisen-soker-tva-man-efter-misstankt-overfallsvaldtakt-i-pitea
Citera
2020-10-01, 17:44
Medlem
Citat:
Än så länge finns det inga signalement på de misstänkta gärningsmännen.
– Nej, bara att det är två män som är misstänkta.

Det kan man ju tolka lite hur man vill.

Så tjejen såg absolut inget av de som attackerade henne,hur de såg ut,ungefärlig ålder,kläder?
Hon hörde alltså inte om de sa något och i så fall om det fanns brytning på kamelspråk eller pitemål?
Ja det tror jag ju vad jag vill om.
Citera
2020-10-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Det kan man ju tolka lite hur man vill.

Så tjejen såg absolut inget av de som attackerade henne,hur de såg ut,ungefärlig ålder,kläder?
Hon hörde alltså inte om de sa något och i så fall om det fanns brytning på kamelspråk eller pitemål?
Ja det tror jag ju vad jag vill om.

Ja signalement vore något. Lär inte vara med på kvällens efterlyst heller.
Citera
2020-10-01, 19:12
Medlem
spoilers avatar
Betalvägg

"Det var två för kvinnan helt okända gärningsmän. Enligt tidigare uppgifter slogs kvinnan blodig vid överfallet.

– Hon var inte blodig, men hon har fått någon smäll. Absolut, säger Aron Backman.

Än så länge finns det inga signalement på de misstänkta gärningsmännen.

– Nej, bara att det är två män som är misstänkta.

Polisens tekniker från Luleå slog upp ett tält på Stadshotellets gästparkering och genomförde en brottsplatsundersökning med hjälp av en lampa med uv-karaktär.

– Vi letade spår. Det är lite för tidigt att säga om vi hittade något att gå på. Det ska analyseras och det kan tyvärr ta länge. Så länge vi inte har någon frihetsberövad så tar det ännu längre tid, säger Aron Backman.

Restaurangen på Piteå stadshotell var stängd under tisdagskvällen och området mellan hotellet och Lemon tree var därför mörkare än vanligt vid tiden för det misstänkta brottet.

Kriminalkommissarie Aron Backman understryker att polisen är angelägna om att få in tips gällande den misstänkta våldtäkten."

https://norran.se/bli-prenumerant/artikel/grmw758l
Citera
2020-10-01, 20:04
Medlem
Två män som spöar en kvinna i ett försök att våldta, eller våldtar.. det luktar nysvenskt.
Citera
2020-10-02, 08:59
Medlem
Ännu ett våldsbrott som inte kommer att klaras upp pga att polisen inte går ut med signalement.
Citera
2020-10-02, 11:28
Medlem
Antingen är det babbeluringar i farten. Eller så är det nån brud med demoner som gjort något och ångrat sig efteråt.

De var ju det här fallet för ett tag sen:

(FB) Kvinna våldtagen av två män inomhus, båda gripna/anhållna, Piteå 2020-07-19

Men det blev det tyst om. Så jag antar det var någon psyktjej som drog våldtäcktskortet.
Citera
2020-10-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Antingen är det babbeluringar i farten. Eller så är det nån brud med demoner som gjort något och ångrat sig efteråt.

De var ju det här fallet för ett tag sen:

(FB) Kvinna våldtagen av två män inomhus, båda gripna/anhållna, Piteå 2020-07-19

Men det blev det tyst om. Så jag antar det var någon psyktjej som drog våldtäcktskortet.

Ja det är då vad jag hört, men rykten såklart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in