Citat:
Ursprungligen postat av
Abcc1233
Ang fotona.
Presentationen är manipulativ. Hoppas ingen tillåter sig manipuletas av Es skratt på ytterst få bilder, de fotona representerar inte hennes vardag.
Det flesta är sommarbilder., hennes första tid i hemmet. Många bilder visar "umgänge" - då bodde hon inte ens där. Många bilder är från något besöksrum (bvc?) Bilderna visar inget av Es vardag efter att mynigheterna ej längre hade någon insyn hos dem (dvs när teamet släppte storebrors inslussning). Många bilder är från samma dag (se kläder o håruppsättning.) En bra dag kan vem som helst få till. Misstänker starkt att bildsekvens med julgran o adventsstjärna är från julen 2018.
Observera att instagramsägaren med bilderna vill manipulera. Varenda bild är utlagd med tanke på hur den ska tas emot och vad betraktaren ska tänka.
Ex:
Titta en katt som rev henne!
Titta hennes hår var tunt vid umgänge 2018.
Titta hon äter ! Se bild där hon (tvångsmatas) och ser ledsen ut.
Titta P lekte med henne!
Jag tillåter mig inte manipuleras.
Men jag kanske har helt fel.
Överbevisa mig i så fall. Jag vill se bilder från sept, okt, nov, dec 2019 och jan 2020. Gärna utan heltäckande kläder (som kan dölja misshandel o undernäring) för att bli överbevisad.
100%
Jag vill se bilden som skickades till farfar när hon var på öppna förskolan utklädd till prinsessa sista veckan hon levde.
Kan hon göra det så börjar jag lyssna på vad hon har och säga, för hon verkar inte förstå att hennes hat mot fostermamman och myndigheter inte hjälper henne alls i detta utan vi har bevis på ett barn som har tappat kraftig vikt, sms om hat mot sin egna dotter och en manipulativ kvinna. Det är ingen som har hittat på det här utan vi har fått läsa det i FUP.
Något vi inte får läsa är sanningen, för den kommer hon aldrig att klara av att berätta.
Jag har med ångest. Men skulle aldrig någonsin välja något framför mitt egna barn.
Men jag vet hur det är att leva med stress och press från myndigheter och jag kan se valen som är gjorda är av rädsla ja. Men inte att ett barn dör och sen tar ingen på sig ansvaret.
För i mina ögon tar hon inte på sig ansvaret för att andra inte ska ha rätt om henne. När det i själva verket isåfall skulle göra att folk har fel om henne istället.