2020-09-30, 18:43
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Sedan när var spark med Koran konst?
Jag menar generellt. Om det inte har med yttrandefrihet att göra, att göra folk arga, alltså.
Citera
2020-09-30, 19:15
Medlem
Epimaness avatar
Lite( om än minimalt) med verkshöjd kan man väl begära av konsten?

Men om tjejer som leker hästar ses som performance art så kan man nog exempelvis riva ur bladen ur koranen och limma ihop dessa till en boll och göra en performance bestående av korantricks. Kanske även några långa koranbollar på Bengt.. jag menar "Mohammed".
Citera
2020-09-30, 19:18
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morozz
Att islam kom till Sverige kommer att bli muslimernas fall, om några år finns det lesbiska Imamer och transvestit bögar går runt och förkunnar sin lära i Moskèerna.

Ja, islamen behöver moderniseras efter tusentals år. Jag vill se homosexuella moskéer och giftermål som lyckönskas av imamerna.

En värld full av kärlek 😊💞
Citera
2020-09-30, 19:21
Medlem
Kan någon gå och spela fotboll med Bibeln bara för att se om poliserna hade agerat likadant!?!
Citera
2020-09-30, 19:24
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Men då är det ju den som sprider det hela som ska haffas. Inte den som i godan ro eldar lite koran eller sparkar på den.

Undrar vad som händer ifall man firar valborg nästa år med en majbrasa utav koraner?

Är det fel?
Citera
2020-09-30, 19:27
Medlem
morozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Ja, islamen behöver moderniseras efter tusentals år. Jag vill se homosexuella moskéer och giftermål som lyckönskas av imamerna.

En värld full av kärlek 😊💞
Ja så är det.

Men man ska ju inte heller tvinga andra att göra något som de inte vill, det är inte kärlek.

Som Svenska kyrkan, jag tycker det är viktigare att de bestämmer över sig själva
än att de blir påtvingade att vara si eller så av folk som annars inte bryr sig om kyrkan.
Ex. ett homo par som aldrig varit i kyrkan och ändå måste gifta sig där.
Citera
2020-09-30, 19:28
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Kan någon gå och spela fotboll med Bibeln bara för att se om poliserna hade agerat likadant!?!

Jag tänkte precis samma sak. Filma och sänd ut på Fb för att avslöja hur hmf bara är en lömsk lag för islamisering i Sverige.
Citera
2020-09-30, 19:34
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-N
Det är bättre att sparka på bollar än på böcker. Bollen är rund och vänligare mot foten. Böcker är kantiga och inte sparkvänliga. Har ni sett någon som skruvat en koran? Böcker är till för att läsas, inte sparkas med. Böcker ska inte brännas, inte heller sparkas med. Någon måste ha missförstått något.

Vänstern brukar bränna både böcker och seriemagasin de inte gillar.
Citera
2020-09-30, 19:34
Medlem
morozzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Jag tänkte precis samma sak. Filma och sänd ut på Fb för att avslöja hur hmf bara är en lömsk lag för islamisering i Sverige.
HMF borde tas bort.

Lagen används som ett makt missbruk av staten och polisen.
Citera
2020-09-30, 19:35
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Sedan när var spark med Koran konst?

När och hur blev mens konst?
Citera
2020-09-30, 19:36
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Är hans fulla rätt att sparka på koranen.

Det är hans egendom dessutom. Den muslimska kvinnan stal den från honom och borde anmälas för stöld.
Citera
2020-09-30, 19:50
Bannlyst
Inte ok att bränna böcker på det viset! Vi ska visa nysvenskar respekt om de angrips ska vi i de goda krafterna gå upp i skydd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in