2020-09-30, 14:52
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Her har du en link som bekrefter en av politiets sterkeste teorier: https://peil.no/saker/50xo2O
Det står att polisen inte kan slå fast att hon är dräpt.

TEORI = tes, sats, åsikt; hypotes, antagande, förklaringsförsök. tankemässig förklaring, tankeschema, tankevärld, modell; verklighetsfrämmande tankevärld, skrivbordsprodukt. motsatsord...
Användarnas bidrag. idé, tanke.
Citera
2020-09-30, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Edit: For ikke å snakke om dette evinnelige maset om «Gone Girl»-filmen, som også er eksempel på desperat spamming og nok et forsøk på villedning fra TT, som om ikke AE er påført nok lidelse av disse fra før?

I «pausene» hvor de kvesser knivene, foregår det garantert mye på pm mellom disse for å samle bombardementet mot røkla.

Det blir nok taust fra den fronten etter de forestående pågripelsene.
Fetad: Jeg har ikke erfart dette som du skriver. Jeg vet ikke om noen i denne diskusjonen gjør slik som du beskrev. Det er ofte slik at noen tror at andre gjør det samme som de selv gjør.
Citera
2020-09-30, 14:57
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Men jeg har da aldri sagt at jeg har lest i noen avis at slepesorene består av avføring. Jeg kan ha andre andre holdepunkter. At jeg ikke legger ved noen link, betyr ikke at det er rene spekulasjoner.
Men det som politiet sier i media da:
Politiet har holdepunkter for å kunne si at hun ble kvalt, til tross for at det mangler noe lik. Ergo slepesporene må bestå av avføring.
Urin, blod, avrevet hår eller negler indikerer ikke kvelning.
Heller ikke spy. Spy kan indikere at man har fått et veldig hardt slag i bakhodet etter fall nedover betongtrapp f.eks., men det er det altså ikke snakk om her
Og så kan det være andre ting som politiet mener indikerer at hun ble kvalt. F.eks. hudrester eller dna på en strips, avsatt på en sånn måte at det kan tyde på at stripsen ble brukt til å kvele henne.
Man snakker da om de største stripsene som Biltema selger, som er 40-50 cm lang, og halvannen cm bred. Enkel måte å drepe noen på. Bare ha stripsen rundt halsen og stramme til, og resten ordnes av seg selv. Slipper noe basketak. Det var jo en episode for litt siden der en gutt ble drept av sin far, og det ble brukt strips.
Man kan bajsa på sig vid kraftigt adrenalinpåslag. Men jag förstår vad du är ute efter: att skapa trådsanningar eftersom ni saknar riktiga bevis.
Citera
2020-09-30, 15:02
Medlem
Citat:
Men jeg har da aldri sagt at jeg har lest i noen avis at slepesorene består av avføring. Jeg kan ha andre andre holdepunkter. At jeg ikke legger ved noen link, betyr ikke at det er rene spekulasjoner.
Politiet har holdepunkter for å kunne si at hun ble kvalt, til tross for at det mangler noe lik. Ergo slepesporene må bestå av avføring.
Heller ikke spy. Spy kan indikere at man har fått et veldig hardt slag i bakhodet etter fall nedover betongtrapp f.eks., men det er det altså ikke snakk om her
Og så kan det være andre ting som politiet mener indikerer at hun ble kvalt. F.eks. hudrester eller dna på en strips, avsatt på en sånn måte at det kan tyde på at stripsen ble brukt til å kvele henne.
Man snakker da om de største stripsene som Biltema selger, som er 40-50 cm lang, og halvannen cm bred. Enkel måte å drepe noen på. Bare ha stripsen rundt halsen og stramme til, og resten ordnes av seg selv. Slipper noe basketak. Det var jo en episode for litt siden der en gutt ble drept av sin far, og det ble brukt strips.
Fetad:
Kan du poste link til en artikkel som bekrefter din påstand om at politiet har sagt dette som du skrev i media?

Journalistens ord: De skal også ha funnet biologiske spor som kan knyttes til kvelning. Politiet ønsker ikke å kommentere dødsårsaken.
Politiets ord: - Spørsmålet er etter min mening litt ladet. Det er aldri kommentert eller sagt noe fra vår side om det. Så jeg har ingen kommentar til noe av det du anfører, sier påtaleleder Haris Hrenovica til Nettavisen.
https://www.nettavisen.no/nyheter/nye-opplysninger-politiet-fant-minst-to-klesplagg-fra-anne-elisabeth-pa-badet-der-de-mener-hun-ble-d rept/3423980411.html
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-30 kl. 15:07.
Citera
2020-09-30, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Man kan bajsa på sig vid kraftigt adrenalinpåslag. Men jag förstår vad du är ute efter: att skapa trådsanningar eftersom ni saknar riktiga bevis.

Det kan hende at det kan skje ved panikk, men det er større sannsynelighet at dette har skjedd ved en kvelning, siden denne reaksjonen som sagt er automatisk.
Med en gang det er snakk om at hun ble kvalt hjemme, så er TT på plass. Da blir det storoppstyr vettu Tilogmed Sosialisten som det kan gå mange måneder mellom hver gang man ser, er plutselig på plass. Så det tyder på at det er en veldig sentral brikke siden TT bryr seg så mye. Er det fordi at ved kvelning og drap i Sloraveien, så peker søkelyset mer mot TH? For da er det verken kidnapping, eller kidnapping som gikk galt, men at det var meningen at AE skulle drepes. Og hvem står gjenn som GM da? Jo TH.
TT sloss med nebb og klør for å bortforklare at AE ble drept i Sloraveien.
Senast redigerad av lixt 2020-09-30 kl. 15:14.
Citera
2020-09-30, 15:16
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Det kan hende at det kan skje ved panikk, men det er større sannsynelighet at dette har skjedd ved en kvelning, siden denne reaksjonen som sagt er automatikk.
Med en gang det er snakk om at hun ble kvalt hjemme, så er TT på plass. Da blir det storoppstyr vettu Tilogmed Sosialisten som det kan gå mange måneder mellom hver gang man ser, er plutselig på plass. Så det tyder på at det er en veldig sentral brikke siden TT bryr seg så mye. Er det fordi at ved kvelning og drap i Sloraveien, så peker søkelyset mer mot TH? For da er det verken kidnapping, eller kidnapping som gikk galt, men at det var meningen at AE skulle drepes. Og hvem står gjenn som GM da? Jo TH.
Synd bara att polisen har så taskigt med bevis. Nära nog ingenting vad det verkar.

Har dom ens orkat kollat upp alla hantverkare som jobbat i huset ännu? Eller är det kaffe och bullar som gäller?
Citera
2020-09-30, 15:17
Medlem
Citat:
Det kan hende at det kan skje ved panikk, men det er større sannsynelighet at dette har skjedd ved en kvelning, siden denne reaksjonen som sagt er automatikk.
Din tolkning stemmer ikke med meg, og jeg har ingen grunn til å tenke at din tolkning stemmer med noen andre av debattantene heller. Det er naturlig å påpeke det, når noen kommer med påstander om "hva politiet har sagt" som ikke stemmer med offentliggjorte bekreftede opplysninger fra politiet.
Citera
2020-09-30, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Din tolkning stemmer ikke med meg, og jeg har ingen grunn til å tenke at din tolkning stemmer med noen andre av debattantene heller. Det er naturlig å påpeke det, når noen kommer med påstander om "hva politiet har sagt" som ikke stemmer med offentliggjorte bekreftede opplysninger fra politiet.

Du har jo selv sagt at politiet driver med lekkasje. Stemmer det ikke nå da plutselig?
Citera
2020-09-30, 15:22
Medlem
Citat:
Synd bara att polisen har så taskigt med bevis. Nära nog ingenting vad det verkar.

Har dom ens orkat kollat upp alla hantverkare som jobbat i huset ännu? Eller är det kaffe och bullar som gäller?
Jeg tror dessverre at det er en viss sjanse for at politiet sitter og trøstespiser bullar el.l., ettersom de kanskje er veldig lei seg pga at de kanskje har innsett at de har gjort noen store etterforskningstabber som i verste fall kan ha spolert deres sjanser for å oppklare saken.
Men jeg håper at det ikke er slik.
Citera
2020-09-30, 15:25
Medlem
Citat:
Du har jo selv sagt at politiet driver med lekkasje. Stemmer det ikke nå da plutselig?
Du må ha misforstått det som jeg skrev. Da jeg skrev bl.a. "Din tolkning stemmer ikke med meg,...", mente jeg din tolkning om at "vi er på plass osv".
Citera
2020-09-30, 15:25
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Det biologiske sporet som definitivt indikerer kvelning er mikroskopiske aerosoldråper av blod iblandet spytt. Dette er et sikkert funn og skyldes skadene som påføres luftveiene. Sporet trenger ikke være synlig for det blotte øyet. Hvis tekniske etterforskere har påvist slikt funn så er kvelning nærmest fastslått, også uten lik. Jeg har skrevet om dette i tråden tidligere.
Citera
2020-09-30, 15:29
Bannlyst
Citat:

De har ihvertfall nok bevis til at det peker mot TH. Og det er jo bra.
Du kommer til å bli overrasket over hva de faktisk har, når det blir rettsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in