2020-09-30, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Nei. Fordi jeg tidligere har lest en artikkel som avkrefter dine påstander.

Jaha? Har du link til den?
Citera
2020-09-30, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Så, du har ikke lagt den bort, er det slik å forstå det?
Hvorfor er du interessert i hvilke hypoteser jeg har og ikke har?
Citera
2020-09-30, 12:39
Medlem
Citat:
Jaha? Har du link til den?
Jeg trenger ikke å poste link til den. Nå er det du som kom med påstander som du bør dokumentere med link til artikkel som bekrefter dine påstander.
Citera
2020-09-30, 12:46
Bannlyst
Citat:
Jeg trenger ikke å poste link til den. Nå er det du som kom med påstander som du bør dokumentere med link til artikkel som bekrefter dine påstander.

Men du kom med en påstand nå som du mener kan tilbakevise at hun ble kvalt. Kan du ikke dokumentere den med link, er det slik man kan tolke det? Du påsto å ha lest en artikkel.
Citera
2020-09-30, 12:46
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Dette minner om krangling
Citera
2020-09-30, 12:47
Bannlyst
Citat:
Hvorfor er du interessert i hvilke hypoteser jeg har og ikke har?

jeg bare lurte på om du fremdeles tror på den, til tross for at det er blitt konstatert nå at den ikke holder vann.
Citera
2020-09-30, 13:10
Medlem
Citat:
Men du kom med en påstand nå som du mener kan tilbakevise at hun ble kvalt. Kan du ikke dokumentere den med link, er det slik man kan tolke det? Du påsto å ha lest en artikkel.
Fetad: Jeg skrev ikke det som du her påstår at jeg skrev. Jeg skrev at jeg tidligere har lest en artikkel som avkrefter dine påstander. Link til den artikkelen er allerede postet i denne diskusjonen.

Dine påstander:
1) "Politiet har sagt at de mener at hun ble kvalt til døde".
2) "Slepesporene besto av avføring".

Jeg har ikke lest i noen artikler at politiet har sagt at de mener at AE ble kvalt til døde.
Jeg har ikke lest i noen artikler at politiet (eller at noen andre) har sagt at slepesporene besto av avføring.
Senast redigerad av z-z-z 2020-09-30 kl. 13:15.
Citera
2020-09-30, 13:15
Medlem
Citat:
Får bare bære over med hun adhd-autisten som tror at alle spørsmål er til henne og svarer på vegne av andre.

Når man kveles til døde, så er det en kroppslig reaksjon at kroppen tømmes for avføring.
Politiet har sagt at de mener at hun ble kvalt til døde. Slepesporene besto av avføring.

Bilogiske spor kan være avføring. Men det kan også være blod, hudavskrapninger, hår med avrevne blodige røtter, oppkast og urin. Eller for eksempel en avrevet (pålimt) fingernegl, hvis det har vært har vært et basketak.Hvis AEH allerede har hatt avføring denne morgenen, er det ikke en selvfølge at kvelningen utløser avføring. Slepespor kan være spor av avføring, blod, oppkast eller urin..Du har ingen holdepunkter for å si at slepesporene består av avføring, dette er kun spekulasjoner fra din side.
Senast redigerad av Bustenskjold 2020-09-30 kl. 13:25.
Citera
2020-09-30, 13:33
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Fetad: Jeg skrev ikke det som du her påstår at jeg skrev. Jeg skrev at jeg tidligere har lest en artikkel som avkrefter dine påstander. Link til den artikkelen er allerede postet i denne diskusjonen.

Dine påstander:
1) "Politiet har sagt at de mener at hun ble kvalt til døde".
2) "Slepesporene besto av avføring".

Jeg har ikke lest i noen artikler at politiet har sagt at de mener at AE ble kvalt til døde.
Jeg har ikke lest i noen artikler at politiet (eller at noen andre) har sagt at slepesporene besto av avføring.

Her har du en link som bekrefter en av politiets sterkeste teorier: https://peil.no/saker/50xo2O
Citera
2020-09-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Her har du en link som bekrefter en av politiets sterkeste teorier: https://peil.no/saker/50xo2O

Avføring nevnes vel ikke en eneste gang?
Citera
2020-09-30, 14:45
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Når man kveles til døde, så er det en kroppslig reaksjon at kroppen tømmes for avføring.
Politiet har sagt at de mener at hun ble kvalt til døde. Slepesporene besto av avføring.
Så, släpspår i bajs är alltså polisens bevis på att hon ströps till döds. Dom slutar aldrig att förneka sig.

Fast du hade kanske inte nån link till ditt påstående? Kanske kan jag hoppas på att dom norska poliserna inte är fullt så pantade som du vill få dom till?
Citera
2020-09-30, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bustenskjold
Bilogiske spor kan være avføring. Men det kan også være blod, hudavskrapninger, hår med avrevne blodige røtter, oppkast og urin. Eller for eksempel en avrevet (pålimt) fingernegl, hvis det har vært har vært et basketak.Hvis AEH allerede har hatt avføring denne morgenen, er det ikke en selvfølge at kvelningen utløser avføring. Slepespor kan være spor av avføring, blod, oppkast eller urin..Du har ingen holdepunkter for å si at slepesporene består av avføring, dette er kun spekulasjoner fra din side.

Men jeg har da aldri sagt at jeg har lest i noen avis at slepesporene består av avføring. Jeg kan ha andre holdepunkter. At jeg ikke legger ved noen link, betyr ikke at det er rene spekulasjoner.
Men det som politiet sier i media da:
Politiet har holdepunkter for å kunne si at hun ble kvalt, til tross for at det mangler noe lik. Ergo slepesporene må bestå av avføring.
Urin, blod, avrevet hår eller negler indikerer ikke kvelning.
Heller ikke spy. Spy kan indikere at man har fått et veldig hardt slag i bakhodet etter fall nedover betongtrapp f.eks., men det er det altså ikke snakk om her
Og så kan det være andre ting som politiet mener indikerer at hun ble kvalt. F.eks. hudrester eller dna på en strips, avsatt på en sånn måte at det kan tyde på at stripsen ble brukt til å kvele henne.
Man snakker da om de største stripsene som Biltema selger, som er 40-50 cm lang, og halvannen cm bred. Enkel måte å drepe noen på. Bare ha stripsen rundt halsen og stramme til, og resten ordnes av seg selv. Slipper noe basketak. Det var jo en episode for litt siden der en gutt ble drept av sin far, og det ble brukt strips.
Senast redigerad av lixt 2020-09-30 kl. 15:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in