Citat:
Ursprungligen postat av
Pilla74
Vad dillar du om? Åsiktsbrott? KH med bihang har jagat varg i 15-20 år. Däremellan har han föreläst om hur man bäst "gör något" åt problemet varg. Åsiktsbrott kan du glömma.
Till skillnad mot dig så påstår jag inte en massa saker.
Men du påstår att mannen "med bihang" har jagat varg i 15-20 år.
Vilka består "bihanget" av? Vilka är dina källor vad det gäller de många åren med vargjakt?
Helt enkelt, vad är det som gör att du vet? Några källor kunde vara på sin plats.
Om mannen har föreläsningar om vargproblem eller samlar till möten för att skapa opinion för en total avskjutning av den Svenska vargstammen berör mig inte det minsta. Det är hans rätt, like mycket rätt som ett parti som samlar till möte för att agitera för en fråga.