2020-09-28, 01:24
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Nu börjar det att lossna kring den här frågan. Det är viktigt tycker jag för att folk ska veta vem de röstar på. Trump hade ju också lovat att visa upp detta och han hoppades att detta skulle komma ut för han var så stolt över det sa han i en tidigare intervju. Hans företagande är en mycket intressant fråga då han säger att han ska sköta USA som han sköter sina företag.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/sep/27/new-york-times-publishes-donald-trumps-tax-returns-election

Hoppsan.
Citat:
The tax returns that Mr. Trump has long fought to keep private tell a story fundamentally different from the one he has sold to the American public. His reports to the I.R.S. portray a businessman who takes in hundreds of millions of dollars a year yet racks up chronic losses that he aggressively employs to avoid paying taxes.

Dags att förbereda popcornen för nu jävlar blir det åka av.

Citat:
The New York Times has obtained tax-return data extending over more than two decades for Mr. Trump and the hundreds of companies that make up his business organization, including detailed information from his first two years in office.

Trumpeten är givetvis helt vansinnig vilket ger mig endless enjoyment
Citera
2020-09-28, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Hoppsan.

Och med tanke på inspelningarna av Woodward där han har ljugit hela året om COVID så ligger det ju nära till hands att tro att han har ljugit om detta med. Jag tycker själv det är svårt att tolka vad som händer då jag har väldigt liten kunskap inom detta ämne. Men det går ju att lära sig.

Trump är nog rasande vid det här laget. Och har NYT fel så får han väl lägga fram sanningen då. Svårare än så är det ju inte.
Citera
2020-09-28, 01:40
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Och med tanke på inspelningarna av Woodward där han har ljugit hela året om COVID så ligger det ju nära till hands att tro att han har ljugit om detta med. Jag tycker själv det är svårt att tolka vad som händer då jag har väldigt liten kunskap inom detta ämne. Men det går ju att lära sig.

Trump är nog rasande vid det här laget. Och har NYT fel så får han väl lägga fram sanningen då. Svårare än så är det ju inte.

Om det nu är så jävla fel släpp din deklaration och bevisa motsatsen
Det ska verkligen bli intressant hur regimpressen och sekten ska bortförklara detta. Att gapa och skrika om "FAKE NEWS" är så 2016
Senast redigerad av squeaky 2020-09-28 kl. 01:49.
Citera
2020-09-28, 02:56
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Hoppsan.

Haha New York Times, definitionen av fake news... Detta kommer rinna av honom enkelt.
Citera
2020-09-28, 03:06
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Haha New York Times, definitionen av fake news... Detta kommer rinna av honom enkelt.

Lite smått lustigt att "miljardären" Donald Trump betalar mindre i skatt per år än vad du får i socialbidrag. Skatten han betalar täcker inte ens socialbidrag för en fanatisk-supporter.
Citera
2020-09-28, 03:17
Medlem
zergrushs avatar
Hoppsan! Donalds skatteuppgifter blir offentliga och hans kampanjstab går bananas. Samband?
https://www.local10.com/news/local/2020/09/28/former-trump-campaign-manager-brad-pascale-armed-barricades-self-in-fl-home-police-called/
Citat:
Former Trump campaign manager Brad Parscale, armed, barricades self in Fort Lauderdale home, police called
Citera
2020-09-28, 03:27
Medlem
Det är tydligt att massmedia och DNC samverkar här med tanke på tajmningen, två dagar före den första debatten. Verkar bli en valförlust för the Donald.
Citera
2020-09-28, 06:06
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirAH
Det är tydligt att massmedia och DNC samverkar här med tanke på tajmningen, två dagar före den första debatten. Verkar bli en valförlust för the Donald.

Tänk om han bara hade publicerat dem själv, som han påstod att han skulle göra.
Citera
2020-09-28, 07:13
Medlem
En månad innan valet så jävla genomskinligt

Hoppas det slår åt motsatt håll, media o dem har försökt o sänka Trump i flera år nu. De vill inte diskutera politik, för där är Presidenten bättre. Demokraterna vill se en minskad välmående amerikansk meddelklass till förmån för immigranter de kör med identitetspolitik o vill höja skatter. De vill dessutom ge sig på amerikanernas konstitutionella rättigheter (bl a second amendment).

Demokraterna o dess lojala media vill för allt i världen inte diskutera politiken för då förlorar de. Smutskastning o valfusk med poströster är melodin tydligen. Börjar faktiskt bli orolig att demokraterna kommer lyckas med sitt fulspel.
Citera
2020-09-28, 08:15
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirAH

Han hade ju kunnat göra som varje president (sedan Roosevelt?), dvs själv vara öppen med sin deklaration.

Nu har han hela tiden maniskt försökt undandölja denna, och inte så konstigt kanske då det visar att han är den kanske sämsta affärsmannen och förhandlaren i världshistorien. Säger bara Trump Vodka, Trump Airlines, Trump Steaks.... vart tog ni vägen?
Citera
2020-09-28, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Han hade ju kunnat göra som varje president (sedan Roosevelt?), dvs själv vara öppen med sin deklaration.

Nu har han hela tiden maniskt försökt undandölja denna, och inte så konstigt kanske då det visar att han är den kanske sämsta affärsmannen och förhandlaren i världshistorien. Säger bara Trump Vodka, Trump Airlines, Trump Steaks.... vart tog ni vägen?

Fast det är ju ingen som bryr sig eller hade förväntat sig att han inte skatteplanerar. Jag hade inte heller betalat skatt om jag kunde komma undan. Undrar hur man fick tag i dokumenten, känns som att någon kanske begått lagbrott genom att läcka dem.
Citera
2020-09-28, 08:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Mja han ville väl dölja hur dålig affärsman han eg är gissar jag, miljonförluster och ett imperium som krackelerat i grunden måste vara tryggt veta att han inte klarar av sköta det så hur skulle han kunna sköta ett helt land......

han har försökt mycket enda som vart lite lyckat var väl TV showen vart han erbjöd ngn jobb i koncernen utöver det misslyckanden, Vodkan var en flopp redan innan han presenterade den - flygbolaget som ingen ville ens flyga med tja det var många saker som inte klarades av då inkompetensen lyste igenom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in