2020-09-27, 17:16
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Nej jag såg inte matchen. Ser hellre att vi spelar skit och tar poäng än detta som inte gynnar oss öht i nuvarande sits.

Bedrövligt hur som helst. Detta kommer vi inte greja och när sen SvFF ser att Östersund når Europa kommer de bli våta i brallorna.
Ja alltså, jag hade inte tackat nej till tre poäng efter en miserabel insats, men det var desvärre inte vad som skedde idag.

Du får ursäkta men jag är något trött på folk som kritiserar utan att veta vad de snackar om. Det hjälper inte HIF. Ska man klaga på någon så ska det vara på rätt personer. Det är bara konstruktiv kritik som faktiskt kan få den här föreningen på fötter igen. Faktabaserad kritik.
Citera
2020-09-27, 17:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
I den bästa av världar rycker Kalmar upp sig nu, slår Varberg och drar ifrån IFK och Heif.
Citera
2020-09-27, 17:24
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ja alltså, jag hade inte tackat nej till tre poäng efter en miserabel insats, men det var desvärre inte vad som skedde idag.

Du får ursäkta men jag är något trött på folk som kritiserar utan att veta vad de snackar om. Det hjälper inte HIF. Ska man klaga på någon så ska det vara på rätt personer. Det är bara konstruktiv kritik som faktiskt kan få den här föreningen på fötter igen. Faktabaserad kritik.

Jag har följt och kikat årets matcher och tycker mig ha hyfsad koll. Att man inte kan se alla matcher under ett år är fullt normalt så nog följer jag med.
Van der Hurk och andra var noga med att poängtera hur viktig denna fajt var. Att man då 0as hemma mot Östersund är katastrof. Kolla bara E-Zine hur snacket går. Jag är jävligt frustrerad.
Citera
2020-09-27, 17:26
Moderator
vfs avatar
Ovanligt med ångest för en match i september, men nu är den här. Den här säsongen är ingen höjdare hittills. Sparka Poya så blir allt bra, visst, IFK under Poya låg väl aldrig på kvalplats?

Det hela är enkelt, spelarna måste göra det dom har betalt för, nämligen vinna matcher.
Citera
2020-09-27, 17:27
Medlem
Citat:
Jag har följt och kikat årets matcher och tycker mig ha hyfsad koll. Att man inte kan se alla matcher under ett år är fullt normalt så nog följer jag med.
Van der Hurk och andra var noga med att poängtera hur viktig denna fajt var. Att man då 0as hemma mot Östersund är katastrof. Kolla bara E-Zine hur snacket går. Jag är jävligt frustrerad.
E-zine är en samling mongoloider. De svartmålar allting som är bra kring Helsingborgs IF, hyllar t ex homopropaganda i samband med fotboll och bannlyser alla som har mage att komma med en annan åsikt. Du ska inte ta de jävla idioterna på allvar.
Citera
2020-09-27, 17:29
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
E-zine är en samling mongoloider. De svartmålar allting som är bra kring Helsingborgs IF, hyllar t ex homopropaganda i samband med fotboll och bannlyser alla som har mage att komma med en annan åsikt. Du ska inte ta de jävla idioterna på allvar.

Det är väl där våra fans största forum finns? Inte är det på Flashback i alla fall. Allt om HIF har inget forum så var ska de finnas?
Citera
2020-09-27, 17:30
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
I den bästa av världar rycker Kalmar upp sig nu, slår Varberg och drar ifrån IFK och Heif.
nu väntar vi bara på att Elfsborg ska dra sitt strå till stacken.
Citera
2020-09-27, 17:31
Medlem
Citat:
Det är väl där våra fans största forum finns? Inte är det på Flashback i alla fall. Allt om HIF har inget forum så var ska de finnas?
Du har en poäng. Jag läser och skriver visserligen en del i supporterforumet på Facebook, men det är inte alla ämnen som lämpar sig för det forumet. Jag saknar Bakgatan.
Citera
2020-09-27, 17:50
Medlem
Keldons avatar
Alms ursäkt är alltså att MFF inte var permitterade. Det var därför de vann? Wtf?
Citera
2020-09-27, 19:21
Medlem
Salorms avatar
Jag hajjar inte, vi startar matchen helt utan anfallare och med Ring? Jag är fan mållös.
Dags att damma av Vaiho nu också efter den här förlusten mot peking.
Citera
2020-09-27, 19:49
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag hajjar inte, vi startar matchen helt utan anfallare och med Ring? Jag är fan mållös.
Dags att damma av Vaiho nu också efter den här förlusten mot peking.
Ja väldigt märkligt. Vi har ju två bättre yttrar men kanske inte pallade hela idag? Bärka är förståeligt då han varit skadad, gjorde för övrigt det bra när han kom in. Han har saknats. Men varför startade inte Chili? Edwards kom ju med två bra matcher med hans mått mätt så kanske därför man valde att ha honom bakom Mange? Istället borde ju Mange varit bakom med Kalle eller Kujo framför. Skrev när Mange skrev på att det var precis den spelare vi behövde och så är det också, men det är Mange 2017 vi behövde. Han har varit en stor besvikelse. Håller med om Vaiho, låt han stå resten av säsongen.

Kanske nån baksmälla efter tunga förlusten mot Cluj?

Säsongen känns över nu. Malmö vinner och vi har tappat totalt och kommer inte komma topp 3. Även fast chansen till det sjukt nog fortfarande är långt ifrån borta men tror häcken och peking klarar det. Vinn derbyna som är kvar så får man nåt positivt med sig.
Citera
2020-09-27, 20:00
Medlem
junazs avatar
Bra söndag till slut ändå, Bajenvinst och torsk för Djurgården.

Elfsborg med fem(!) raka kryss nu, ändå ligger man kvar delad tvåa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in