Citat:
Ursprungligen postat av
Miocic
Du är något på spåren, men jag är ganska säker på att det är en annan person i "umgängeskretsen".
Personligen vill jag inte hänga ut något namn men jag ser fram emot mer detektivjobb från din sida

Jag tror som du - men har inga leads riktigt. Det skulle vara att samköra vänlistor från de olika personernas Facebook/Insta och se vilka personer de känner gemensamt och sedan undersöka var och en av de närmare. Men alla har låsta konton och tror inte jag pallar göra den insatsen med fejkkonton etc.
Det som i nuläget verkar mest sannolikt är åtminstone att det inte är en känd person sedan tidigare, utan en privat rolig typ som förmodligen gjort karaktären Kenta Kofot en del på skoj bland kompisar tidigare och sedan sett lilla al fadji, hofmästarn och liknande konton göra kul röster på klipp och valt att göra samma.
Det är inte otroligt iom att de har musikproducenter i kompisgänget, att de på skoj har gjort Kenta Kofot-musik ihop under flera år som de inte släppt och bara passat på att lägga upp de nu när det blivit hype.