2020-09-25, 17:41
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Vet inte om du vet skillnaden på fråga och påstående. Citatet nedan från mitt inlägg, är en frågeställning, och inget påstående. Det är med andra ord du som är skyldig mig ett svar.

"Och hur förklarar man att detta då inte är ett brott mot de amerikanska vallagarna?"

Anser inte att jag fått något tillfredställande svar än, bara svammel!

Men snälla Skallmeja-Zorro. Du skrev: "Och detta står sig, menar du, på vilket sätt då i förhållande till en President, tillika Clown, som uppmanar sina väljare att rösta två gånger i strid mot de amerikanska vallagarna?"

Du skrev ju att Clownen Trump hade uppmanat sina väljare att rösta två gånger i strid mot de amerikanska vallagarna.
Citera
2020-09-25, 17:47
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Men snälla Skallmeja-Zorro. Du skrev: "Och detta står sig, menar du, på vilket sätt då i förhållande till en President, tillika Clown, som uppmanar sina väljare att rösta två gånger i strid mot de amerikanska vallagarna?"

Du skrev ju att Clownen Trump hade uppmanat sina väljare att rösta två gånger i strid mot de amerikanska vallagarna.

Precis!
Citera
2020-09-25, 17:53
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Precis!

Ja och när du fick förklarat för dig som uppenbarligen har vissa brister i att tyda engelskan, vad som menades, så fick du en fråga vari det som Trump sa var i strid mot de amerikanska vallagarna. Svårare än så är det faktiskt inte.
Citera
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145

Precis!

Och då var min fråga till dig:
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Anser du det vara ett brott mot vallagarna? Om ja, vänligen beskriv brottet.
Senast redigerad av Fittahora 2020-09-25 kl. 17:57.
Citera
Medlem
0rganets avatar
Donald son har en ny video (full eller kokain påverkad?) där han oxå uppmanar donalds militia att "säkra" valet.

https://twitter.com/PalmerReport/status/1309375406924083200?s=20

Citera
2020-09-25, 17:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Donald son har en ny video (full eller kokain påverkad?) där han oxå uppmanar donalds militia att "säkra" valet.

Tog ca 10 sec sedan slog jag av samma rantande som sin far den store kejsaren som vill bli som Putin, Jisses så det var sludder hos han också man undrar om dem går till samma apotek och får läkemedel!
Citera
2020-09-25, 18:03
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet

Nu har jag inte kollat på just det specifika klippet som du har länkat till. Men jag håller med om att han vid vissa uppträdanden på sistone har sett ut som om han går på någon typ av centralstimulerande medel. Kokain? Mycket möjligt. Kanske att hans flamma Kimberley har fått in han på den banan. Det vore ju olyckligt minst sagt. I så fall har vi sönerna till båda presidentkandidater som knarkar friskt. Inte för att det påverkar valet på något sätt, men en observation. Dock off-topic.
Citera
2020-09-25, 18:21
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Och detta står sig, menar du, på vilket sätt då i förhållande till en President, tillika Clown, som uppmanar sina väljare att rösta två gånger i strid mot de amerikanska vallagarna?

Så något slags kålsuparresonemang skulle förklara bort att 4 demokratiska politiker nyligen åtalats för fusk med poströster? Sannolikt har du dessutom hittat på eller vantolkat något Trump sagt. Vänsterblivna stolpskott.
Citera
2020-09-25, 18:46
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Så något slags kålsuparresonemang skulle förklara bort att 4 demokratiska politiker nyligen åtalats för fusk med poströster? Sannolikt har du dessutom hittat på eller vantolkat något Trump sagt. Vänsterblivna stolpskott.

Källa på detta tack!
Citera
2020-09-25, 19:14
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Källa på detta tack!

Har du sugit för hårt på haschpipan? Du replikerade ju på mitt inlägg där jag angav källan.

(FB) USA-Valet: Fuskandet har börjat.
Citera
2020-09-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Har du sugit för hårt på haschpipan? Du replikerade ju på mitt inlägg där jag angav källan.

(FB) USA-Valet: Fuskandet har börjat.

hahaha, Dessa två herrar som kämpade om valsegern nu i Juni hade en liknande kamp redan 2016.
Då tog det 15 MÅNADER att via domstol reda ut vem som var vinnare.

Så att det återigen blir en rättssak är... inte överraskande. Vet inte om man ska se dessa som representativa för demokrater. Alls.

"The two men also ran against each other in the 2016 election for the 2nd Ward seat, and Akhtaruzzaman’s lawsuit attempting to overturn Khalique’s victory four years ago wasn’t resolved until 15 months after Election Day in a marathon court battle."
https://eu.northjersey.com/story/news/paterson-press/2020/06/08/nj-election-shahin-khalique-wins-paterson-one-vote-after-second-recount/5322631002/
Citera
2020-09-25, 20:25
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Så det är ganska vedertaget att vänsterkrafterna numera har påbörjat valfusket och att sorgliga figurer med regnsbågstecken har försökt att ursäkta valfusket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in