2020-09-24, 17:57
Medlem
Vill inte vara elak men Alexandra ser inte klok ut efter sina operationer

https://www.aftonbladet.se/tv/a/eK1RQg/efter-paradise-hotel-premiaren--alexandra-nord-jag-flyr-landet
Citera
2020-09-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sen Simon eller vad han nu heter, med sina wannabe-Adam-flätor och runda glasögon.

Dom är kompisar sen innan och hela de gänget ser tydligen ut så
Citera
2020-09-24, 18:19
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Tycker verkligen inte om Simon, inte pga det han sa i parcermonin, utan för jag kan verkligen inte köpa att han är så virrig av sig. Känns verkligen som han spelar en karaktär, vare sig han har gjort det bara i pH eller hela livet.

Alex ser bra ut, men är otroligt tråkig.

Off-topic: gammal barndomsvän festade med snubben förra helgen. Hon blev taggad i någon festbild som han la upp på insta så hon la upp den både på Snapchat och Instagram. Så coolt är det faktiskt inte, snubben kommer va okänd när nästa säsong sätts igång.
Citera
2020-09-24, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormvind123

Måste sett helt sjukt ut.
Citera
2020-09-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Tycker verkligen inte om Simon, inte pga det han sa i parcermonin, utan för jag kan verkligen inte köpa att han är så virrig av sig. Känns verkligen som han spelar en karaktär, vare sig han har gjort det bara i pH eller hela livet.

Alex ser bra ut, men är otroligt tråkig.

Off-topic: gammal barndomsvän festade med snubben förra helgen. Hon blev taggad i någon festbild som han la upp på insta så hon la upp den både på Snapchat och Instagram. Så coolt är det faktiskt inte, snubben kommer va okänd när nästa säsong sätts igång.

Ursäkta mig men tycker du att ALEX ser bra ut? Var då någonstans? Om man vill vara snäll kan man väl säga att han har ett mediokert utseende.

Snubben från Borås som är modeintresserad men klär sig som jag vet inte vad. Dessutom är hans blick obehagligt och det är så kul att han över in danssteg.
Citera
2020-09-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormvind123
Är de polare med Jeppe Johansson också? Han ser väl typ exakt likadan ut han med och alla är väl från Skåne.
Citera
2020-09-24, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursäkta mig men tycker du att ALEX ser bra ut? Var då någonstans? Om man vill vara snäll kan man väl säga att han har ett mediokert utseende.

Snubben från Borås som är modeintresserad men klär sig som jag vet inte vad. Dessutom är hans blick obehagligt och det är så kul att han över in danssteg.

Ser ut som han köpt sina kläder i såna där stånd i utlandet. Han är så awkward att jag måste blunda ibland.
Citera
2020-09-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Simon skönaste deltagaren genom tiderna

Hahaha jag dör. Killen måste få vara kvar till slutet.
Citera
2020-09-24, 20:21
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Haha har en grej för mediokert utseende ganska snygg kropp dessutom. Får hålla med om kläderna dock :/
Citera
2020-09-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ser ut som han köpt sina kläder i såna där stånd i utlandet. Han är så awkward att jag måste blunda ibland.
PRECIS! Jag kunde inte beskriva kläderna bättre. Hans beteende är något av det märkligaste jag sett på PH.
Citera
2020-09-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Haha har en grej för mediokert utseende ganska snygg kropp dessutom. Får hålla med om kläderna dock :/
Nja, har svårt att förstå. Då är jag ändå jävligt gammal och ligger bara med yngre män. 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
Citera
2020-09-25, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Lyssnade på Anna & Kristians yt-reaktion, var nåt liknande för några säsonger sen, 2018. Då var det bara en massa killar i starten, sen fick alla komma in, 4st, för att välja kvar en. Blir väl nåt liknande.

Diana, Filippa & Andrea. Vem av dessa 3 tjejer som slickar Hanna Bodelsons röv mest & bäst blir väl kvar. Nåt sånt.
Senast redigerad av kronhorkuken 2020-09-25 kl. 00:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in