2020-11-03, 22:42
Medlem
Amex88s avatar
Såg ni Michael Jackson dansen eller?
Citera
2020-11-04, 00:00
Avslutad
Lilla basse kaxar upp sig på tv! Undra om han hade vågat utanför! Hur kan Niklas vara så extremt osäker! Måste fråga alla om dom såg hans dans, herregud! Hejar på Tanja Arvid Och Diana , nya gubben är rätt rolig
Citera
2020-11-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
HAHAH

Ah fy fan. Sebastian och Josie är de absoluta mest omogna inne just nu..

Och vad i helvete ser den här nya idioten i Josie?

Och förhelvete Sebastian bara spårar ur mer och mer medan jag skriver detta. Ut med Sebastian!! Tål verkligen inte bebisen. Fy fan vad han säkert åkt på däng ute i kroglivet nu när han fått luft. Det han sa i Studio Paradise om att han och Adam kanske ser likadana ut men absolut inte är lika [på sättet] måste man ju verkligen hålla med om nu gånger 100.

Är du dement? Adam triggade och bråkade med folk i var och varannat avsnitt!

Den enda som bråkade med folk i hans säsong var han själv?

Trodde alla hade sett igenom Adams fasad vid det här laget.
Citera
2020-11-04, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Är du dement? Adam triggade och bråkade med folk i var och varannat avsnitt!

Den enda som bråkade med folk i hans säsong var han själv?

Trodde alla hade sett igenom Adams fasad vid det här laget.
Har inte sett Adams andra säsong, jag såg bara första och gillade honom i den. Att man bråkar med folk betyder inte att man behöver vara extremt oskön. Jag tycker att det lyser igenom osäkerhet genom Sebastian.

”Dement” gulligt att du blir så jädra kränkt. utveckla? När skrev jag något om något bråk? Jag vill inte ha ut folk för att de bråkar, men vill gärna ha ut folk som är så extremt osköna som Sebastian.
Senast redigerad av Flexamera 2020-11-04 kl. 12:04.
Citera
2020-11-04, 12:23
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
Har inte sett Adams andra säsong, jag såg bara första och gillade honom i den. Att man bråkar med folk betyder inte att man behöver vara extremt oskön. Jag tycker att det lyser igenom osäkerhet genom Sebastian.

”Dement” gulligt att du blir så jädra kränkt. utveckla? När skrev jag något om något bråk? Jag vill inte ha ut folk för att de bråkar, men vill gärna ha ut folk som är så extremt osköna som Sebastian.

Ignorera honom. Han är en fanboy av Marcelo och Jesper B (speciellt Jesper B) och hävdar fortfarande att Jesper B är den som var hjärnan bakom allt i förra höstens säsong, när sanningen är att Jesper var den dummaste av de alla i huset då Marcelo manipulerade och körde över honom genom att inte ge honom en krona.

Flashskid är fortfarande bitter över att Adam var och är mer populär än Jesper B. Det är bara att titta igenom hans gamla inlägg.
Citera
2020-11-04, 12:33
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste

Flashskid är fortfarande bitter över att Adam var och är mer populär än Jesper B. Det är bara att titta igenom hans gamla inlägg.

Han har ju rätt om Adam. Adam har fått ganska mycket hat nu när han är med i ex on the beach när folk insett att hela han är fake. Hans "good guy" fasad har fallit bort totalt, särskilt då massor av "influencer" tjejer attackerar honom då han ska tydligen bete sig som ett svin mot tjejer bakom kameran. I det här fallet Elin Woodie. Sen försöker han på instagram att spela ovetandes och gör dem ännu mer provocerade.
Citera
2020-11-04, 12:36
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azonto
Han har ju rätt om Adam. Adam har fått ganska mycket hat nu när han är med i ex on the beach när folk insett att hela han är fake. Hans "good guy" fasad har fallit bort totalt, särskilt då massor av "influencer" tjejer attackerar honom då han ska tydligen bete sig som ett svin mot tjejer bakom kameran. I det här fallet Elin Woodie. Sen försöker han på instagram att spela ovetandes och gör dem ännu mer provocerade.

Kollar också på ex. Min uppfattning är att Elin är den typen av person som inte klarar av att bli dissad av killar och därmed trakasserar stackars Adam. Vad fan ska han göra och säga? Hon är helt oklar i sina argument. Han ska inte få hålla på med andra tjejer samtidigt som hon ska få hålla på med andra killar, bara för att han ska respektera hennes känslor
Citera
2020-11-04, 12:39
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Kollar också på ex. Min uppfattning är att Elin är den typen av person som inte klarar av att bli dissad av killar och därmed trakasserar stackars Adam. Vad fan ska han göra och säga? Hon är helt oklar i sina argument. Han ska inte få hålla på med andra tjejer samtidigt som hon ska få hålla på med andra killar, bara för att han ska respektera hennes känslor

Bråket på instagram handlar mycket om hur Adam betedde sig utanför Ex mot Elin när de höll på med varandra. Även hur han betett sig mot andra tjejer. Lisa maria jönsson har outat honom väldigt mycket och tillsammans med andra skriver att det är bara idioter som ser honom som en "good guy". Men trots det faller småtjejer i fällan verkar det som. Han har ju "Be kind" på tröjan liksom, vad kan gå fel?
Citera
2020-11-04, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azonto

När har han betett sig som ett svin mot Elin? Och vad har han gjort? Hittar inget om det
Citera
2020-11-04, 12:47
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
När har han betett sig som ett svin mot Elin? Och vad har han gjort? Hittar inget om det

När de höll på och träffades innan Ex on the beach. Fanns massvis med kommentarer om det på exonthebeach spoiler kontot på instagram! Finns kvar vissa kommentarer om det på https://www.instagram.com/p/CG7eE4yATKD85J-s7XwQR2ASE6Lwzg4avPjn0E0/ och det andra klippet

men en del är också borttagna då Adam började gråta och spammade Nessa som äger kontot

edit: ser nu även att Adam kommenterat

"lilgemiofficial:
Har varit taskig mot Elin innan.
Ville inte komma till henne för jag hade så mycket problem hemma jag inte ville berätta för Elin ens.
När jag blickar tillbaka borde jag varit helt ärlig om mina problem hemma så hon kunde förstå mig bättre istället för att hon skulle tro att det var något fel på henne.
Elin du förtjänar det bästa.
#peace"
Senast redigerad av azonto 2020-11-04 kl. 12:58.
Citera
2020-11-04, 12:56
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Basse och Patrik asså. Som att se en liten chihuahua skälla på en sankt Bernhard. Basse springer runt och slår med en piska, tro fan att Patrik blir irriterad och ber honom att bete mig. Jobbar själv med barn och känner beteendet.

Sedan att han går på Tanjas dialekt. Skånska är en normal dialekt, vänersborgska har ett dåligt rykte och ses som "dumt".
Citera
2020-11-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Basse och Patrik asså. Som att se en liten chihuahua skälla på en sankt Bernhard. Basse springer runt och slår med en piska, tro fan att Patrik blir irriterad och ber honom att bete mig. Jobbar själv med barn och känner beteendet.

Sedan att han går på Tanjas dialekt. Skånska är en normal dialekt, vänersborgska har ett dåligt rykte och ses som "dumt".
Men gud ja. Och Bassens ”försvar” på instagram där han på riktigt försöker hävda att han absolut inte försökte gå på hennes dialekt på ett negativt sätt för han har ju själv dialekt så det vore ju jättekonstigt! Tvärtom! Han ville ju endast höja hennes dialekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in