2020-09-18, 03:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Hon åker säkerligen på en jävla massa däng i fängelset. Med den attityden hon har så är hon illa ute. Bara det är glädjande! Som någon annan skrev så är hon både ful och förståndshandikappad. Blir ett bra liv för henne, både i fängelset och när hon kommer ut. Det har endast hon själv bäddat för.
Jag tror att hon får avtjäna sitt straff med vård personal som bryr sig om människan i henne , ingen människa är ond av naturen.
Citera
2020-09-18, 11:53
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Jag tror att hon får avtjäna sitt straff med vård personal som bryr sig om människan i henne , ingen människa är ond av naturen.
Hon är INTE dömd till vård utan till FÄNGELSE! Så det kan du glömma, det är färdigdaltat med den fröken.
Citera
2020-09-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
För att vara munk så verkar du väldigt törstig. Ni får väl inte doppa?

Cassie eller vad hon nu kallade sig ska inte söka flykt i någon frälsning, hon ska tvingas leva i verkligheten med vetskapen om att hon har släckt ett liv och förstört många andra.

Hennes styvsyster eller vad man kallar henne iallafall ,hennes dotter sitter påtänd på helgen och beklagar sig vilken skam Cassie har dragit över familjen.
Citera
2020-09-24, 12:43
Medlem
sunny5s avatar
Någon som har koll på ifall hon var gravid och om i så fall kommer behålla ungen?
Citera
2020-09-24, 13:13
Medlem
5549s avatar
Citat:
Varför är ni så vansinnigt intresserade av att plåga henne , nu när hon tagit sitt straff , hon sitter av vad hon blivit angklagad för , samt att dom har verkställts.

Menar du att hon efter att ha avtjänat sitt straff , fortfarande ska smutskastas.. och inte få någon rätt till sin framtid?
Efter avtjänat straff så får hon tillbaka sina rättigheter till att leva det liv hon väljer att leva, men det är inte någon annans skyldighet att acceptera henne i sin närvaro.

Jag tror hursomhelst inte att hon kommer lyckas något vidare i livet.
Citera
2020-09-24, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Efter avtjänat straff så får hon tillbaka sina rättigheter till att leva det liv hon väljer att leva, men det är inte någon annans skyldighet att acceptera henne i sin närvaro.

Jag tror hursomhelst inte att hon kommer lyckas något vidare i livet.
Det har du rätt i , vi måste välja om vi vill vara trevliga eller inte.
Det återstår att se hur hon väljer. Jag hoppas att hon väljer en mer trevlig väg genom sitt liv.
Det är naturligtvis oerhört tragiskt när människor betett sig illa , fast deras rätt att ändra på sig.
Den rätten måste var och en ha.
Citera
2020-10-02, 16:27
Medlem
Har någon hört nåt mer ?
Citera
2020-10-03, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatjafsa261
Har någon hört nåt mer ?

Cassie fick 16 år,
Citera
2020-10-03, 16:55
Medlem
ATWA.Mansons avatar
Citat:
Varför är ni så vansinnigt intresserade av att plåga henne , nu när hon tagit sitt straff , hon sitter av vad hon blivit angklagad för , samt att dom har verkställts.

Menar du att hon efter att ha avtjänat sitt straff , fortfarande ska smutskastas.. och inte få någon rätt till sin framtid?
Det var faktiskt du som upptäckte att jag råkat skriva i tråden med mitt andra användarnamn ... (det tog jag pga ett polis arbete ) där jag gav bort detta kontot till dem en tid... det var inte min mening att använda båda i samma tråd.. (ljugit har jag inte gjort , men tyckt annorlunda.. med ödmjukhet.
Sluta trolla nu, för fan...du är tröttsam.
Du sitter och försvarar Cassie, trots att hon gjort att A står utan sin pappa. Hur fan kan du ta denna jävla fittan o försvar? Personligen hoppas jag att dagen Cassie är ute, så står A där med en kniv och att hon blir den som får smaka på hur det känns när blodet och livet pulserar ut ur kroppen denna gången. Hon är en jävla skitbrud, det fattar vem som helst som läst genom FUP:en. Och ditt trollande tillför ingenting, vare sig här eller i andra trådar.
Citera
2020-10-04, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Cassie fick 16 år,
Nu är det väl bara runt 6 år kvar .. på straffet antar jag.
Citera
2020-10-05, 22:03
Medlem
Citat:
Nu är det väl bara runt 6 år kvar .. på straffet antar jag.

6år?
Hur hade du det på matten?
Citera
2020-10-05, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
6år?
Hur hade du det på matten?
Hon behöver bara sitta 2/3 av straffet vet du.. sen var hon häktad en lång tid det är avdrags giltigt.

Du kan ju prova räkna 16 delat på 3 .. till att börja med.

Eller 16 år minus 5 månader ... 15.5 år delat på 3
Senast redigerad av Massonite 2020-10-05 kl. 22:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in