Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
En her mente det var ei hettedame. Tror ikke det var Legos teori om aeh under cover. Pingvinmannen er litt lik på dette bildet men, ikke om man ser hele video.
Jeg har også vært inne på at det kan ha vært en dame, ikke bare på grunn av utseendet men også fordi det kan passe inn i teorien.
Noe jeg tror uansett er tilfelle, er at TH’s anrop på AE’s telefon 1006, 1007 og 1113, 1114 har med Hettemannen å gjøre.
Hvis ikke TH er Hettemannen må vedkommende ha kommunisert med TH på Futurum, enten fysisk, visuelt eller via sambandsutstyr.
Edit: De som fortsatt mener bruk av sambandsutstyr er «overkill» i en sak som denne, bør tenke over hva saken inneholder: Planlagt drap, kidnapping, villedning, trusselbrev, krypto, id tyveri, fravær av lik, digitale- og fysiske spor m.m.
Radiosamband ser jeg på som en selvfølge har blitt brukt i en sak som denne, så lenge flere enn én person står bak.
Edit 2: Hettemannen hadde nesten garantert samband for å kommunisere med S4 da han nærmet seg, bl.a. for ikke å bli forvekslet med utenforstående.