2020-09-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Enig i prinsippet, men akkurat det samme vil gjelde elementer som er plassert i nærheten av personen. Så om man sammenligner høyden på mennesket med noe fast som står relativt tett på vil forholdet blir helt sammenlignbart.

Jeg mener denne personen har samme vridning i hofta som TH og er vant til å kaste en arm til siden og en bak på ryggen når han går. Enig i at det kan se ut som om TH er litt hjulbeint, hvor tærne peker innover, men har ikke sett ham gå. Finnes det en video av TH gående?
Citera
2020-09-22, 23:02
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Jeg mener denne personen har samme vridning i hofta som TH og er vant til å kaste en arm til siden og en bak på ryggen når han går. Enig i at det kan se ut som om TH er litt hjulbeint, hvor tærne peker innover, men har ikke sett ham gå. Finnes det en video av TH gående?
I mine øyne ligner det ikke på TH. Han er dessuten rundt 185 cm høy.
Citera
2020-09-22, 23:16
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Jeg har også studert høyden i forhold til installasjoner i nærheten, og kommet til at han er ganske lav.
Husker jeg leste og så bilder av fingrene. Bilde var sammenlignet med en som er kjent. Tror det var BB.
Jeg tenker at vi ofte skifter stilling på fingrene, så jeg la ikke så stor vekt på det.
Derimot har jeg sett at hettemannen går med tærne pekt utover. Det er nok ganske stabilt og ikke noe man faker. Det utelukker TH etter mitt syn.
Synes det er mye mer spennende nå når diskusjonen handler om fakta og konkrete observasjoner.
Tråden har vært preget av for mye hobbypsykologi.
Ellers hadde Jayce en opptakt til tidslinje hva gjelder RU og TH i tidlig planleggingsfase.
Den skulle jeg gjerne sett videreutviklet.
Jeg har ikke lest her på lenge, så har dessverre ikke fått med meg det. Hettemannen har et spesielt ganglag, og en asymmetrisk bruk av kroppshalvdelene. Dette fenomenet har faktisk et navn; revolvergange. Google det! Jeg skrev også om det i sommer en gang.

Citat:
«Revolvergange» kan tyde på militær trening og våpentrening. Kan forklare unilateral bruk av hø/ve arm under gange. Veldig interessant! Det er åpenbart at denne mannen har et spesielt mønster og ikke naturlig armsving. Det kan selvsagt ha naturlig forklaring også; alt fra frozen shoulder til ulik muskulaturutvikling+++
Citera
2020-09-22, 23:20
Medlem
Citat:
Her har jeg lastet opp et bilde, hvor det å beregne høyden burde være en smal sak i forhold til faste og kjente parametre i omgivelsene. Feks linjene på søpledunken nærmest mannen. Man ser uansett lett at det ikke er snakk om en høy mann.
https://imgur.com/a/8wG3Dv8
Hvilken detalj tenker du på? Gi et hint?
Hvis den øverste linjen på søppeldunken er 90 cm (ca i dørhåndtaks høyde på bilen), så må personen være litt over 180... 185? Noen lokalhelter som får lyst til å finne fram målebånd? Molok Classic 5000L er 1,2m over bakkenivå (til høyeste punkt på kuppelen)... det gjelder kanskje denne også?
Senast redigerad av Bjoddska 2020-09-22 kl. 23:29.
Citera
2020-09-22, 23:50
Medlem
brukerinnes avatar
Citat:
Jeg har ikke lest her på lenge, så har dessverre ikke fått med meg det. Hettemannen har et spesielt ganglag, og en asymmetrisk bruk av kroppshalvdelene. Dette fenomenet har faktisk et navn; revolvergange. Google det! Jeg skrev også om det i sommer en gang.

Jeg har også lagt merke til asymmetrien, men visste ikke at det kalles "Revolvergange" og kan knyttes til militærtrening. Interessant.
Citera
2020-09-22, 23:53
Medlem
Citat:
Her har jeg lastet opp et bilde, hvor det å beregne høyden burde være en smal sak i forhold til faste og kjente parametre i omgivelsene. Feks linjene på søpledunken nærmest mannen. Man ser uansett lett at det ikke er snakk om en høy mann.
https://imgur.com/a/8wG3Dv8
Hvilken detalj tenker du på? Gi et hint?
En her mente det var ei hettedame. Tror ikke det var Legos teori om aeh under cover. Pingvinmannen er litt lik på dette bildet men, ikke om man ser hele video.
Citera
2020-09-22, 23:57
Medlem
Citat:

Mange mener Putin har denne "revolvergangen". Her fra Dagbladet:

"Forskerne konkluderer blant annet med at Putin har plettfri motorikk ellers, for eksempel at han skriver fort, har svart belte i judo, er en dyktig svømmer og ikke har noen problemer med å løfte vekter og dermed ikke har noen tegn på sykdom ellers.

Nevrologene antar imidlertid at våpentreningen til de fleste av toppene de undersøkte kan ha noe med ganglaget å gjøre og gir det navnet revolvermann-gange.

Med høyrehånda hengende rett ned vil det være lettere å gripe til våpenet, mener forskerne.

Forskerne har funnet bevis på at statsminister Dmitrij Medvedev ikke har den samme våpentreningen som de andre, men mener likevel han og Putins ganglag likner mest.

Forskerne mener Medvedev muligens har redusert sving på høyrearmen og mer venstrearmssving som følge av en imiteringseffekt. Her peker også forskerne på at det slettes ikke er uvanlig i russisk politikk at politikere imiterer framtredenen til de øverste lederne."
Har vi med proffe folk å gjøre?
Citera
2020-09-23, 00:00
Medlem
Spørsmålet er om det er samme mann som går begge veier eller om noen har byttet klær så det er en annen mann som går tilbake.

Det er vel helst samme mann som går begge veier ?
Citera
2020-09-23, 00:28
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Spørsmålet er om det er samme mann som går begge veier eller om noen har byttet klær så det er en annen mann som går tilbake.

Det er vel helst samme mann som går begge veier ?

Det tror jeg er et interessant spørsmål og teori. Skal man først ta denne galskapen på alvor, ja da er alt mulig. Tenk om de som evt kunne bidra til å løse denne tragiske hendelsen snart kunne komme ut av revehiet. De finnes vel?
Senast redigerad av Enneagram 2020-09-23 kl. 00:36.
Citera
2020-09-23, 01:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
P-laget og H-laget danser lansom tango, med litt skyggeboksing innimellom. H-laget må være stille, ingen lenke må ryke. P-laget må finne den avgjørende brikken. Spennende psykologisk krigføring. Hvem må gi seg først?
Bra sammendrag denne hadde jeg gått glipp av.
Citera
2020-09-23, 02:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
En her mente det var ei hettedame. Tror ikke det var Legos teori om aeh under cover. Pingvinmannen er litt lik på dette bildet men, ikke om man ser hele video.
Ja, det var hesten som mente han kunne se antydning til bryster og smekre damelår, under x antall lag med klær, i noen tidels-sekund ;-)
Citera
2020-09-23, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, sorry, det ble feil :-)

Edit:
Om man søker på navnet hennes, L*v Eng*m (*=i, o), så ser man at hun har vært politisk aktiv i pensjon*stpart*et (*=i), men jeg vet ikke om hun er det nå lenger. Jeg har ikke gått så dypt i det, men det kan virke som det har vært en del konflikter i den forbindelse.
Jeg fikk ikke det inntrykket da jeg så FB-profilen, men det var noe snakk om vikingloven, så jeg ble litt nysgjerrig og fant litt mer.
Personligheten hennes kommer mer frem på Twitter og Instagram, og det ser ut som hun har vært (og er) en ganske så aktiv dame på alle måter. Litt aggressiv kanskje?
Hvis det er sant at LE var en nær venn av AEH, så kan det være at vi har undervurdert AEH.
Bare en tanke.

Tack!
Jag har i varje fall inte undervärderat AEH! Jag tror det är / var en mycket sympatisk kvinna.
Jag tror hon hade en naturlig styrka också.
Hur kan man vilja göra henne illa!
(Ja möjligt är LE en aning "aggressiv" som du föreslår, eller jämfört med AEH kanske en annan typ av människa.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in