Citat:
Ursprungligen postat av
Minnimus
Jeg har ikke lest her på lenge, så har dessverre ikke fått med meg det. Hettemannen har et spesielt ganglag, og en asymmetrisk bruk av kroppshalvdelene. Dette fenomenet har faktisk et navn; revolvergange. Google det! Jeg skrev også om det i sommer en gang.
Mange mener Putin har denne "revolvergangen". Her fra Dagbladet:
"Forskerne konkluderer blant annet med at Putin har plettfri motorikk ellers, for eksempel at han skriver fort, har svart belte i judo, er en dyktig svømmer og ikke har noen problemer med å løfte vekter og dermed ikke har noen tegn på sykdom ellers.
Nevrologene antar imidlertid at våpentreningen til de fleste av toppene de undersøkte kan ha noe med ganglaget å gjøre og gir det navnet revolvermann-gange.
Med høyrehånda hengende rett ned vil det være lettere å gripe til våpenet, mener forskerne.
Forskerne har funnet bevis på at statsminister Dmitrij Medvedev ikke har den samme våpentreningen som de andre, men mener likevel han og Putins ganglag likner mest.
Forskerne mener Medvedev muligens har redusert sving på høyrearmen og mer venstrearmssving som følge av en imiteringseffekt. Her peker også forskerne på at det slettes ikke er uvanlig i russisk politikk at politikere imiterer framtredenen til de øverste lederne."
Har vi med proffe folk å gjøre?