2020-09-23, 09:32
Medlem
Tjena.
Jag har en fundering.
Är det möjligt att lägga på sig muskler om så än en liten massa med testo spray.

Man kommer ju upp i 200mg/veckan med ca 8 spray per dag.

Rent teoretiskt sätt skulle man kunna köra en ” nybörjare ” kur på detta sättet?
Flaskan ligger på 150ml och skulle hålla i ca 13v.
Citera
2020-09-23, 09:54
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Då det är möjligt att lägga på sig muskler utan testospray, så förefaller det sig självklart att man kan lägga på sig muskler även med testospray.

Hoppas mitt svar var till hjälp.
Citera
2020-09-23, 10:13
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loggisteek
Tjena.
Jag har en fundering.
Är det möjligt att lägga på sig muskler om så än en liten massa med testo spray.

Man kommer ju upp i 200mg/veckan med ca 8 spray per dag.

Rent teoretiskt sätt skulle man kunna köra en ” nybörjare ” kur på detta sättet?
Flaskan ligger på 150ml och skulle hålla i ca 13v.

Ja det skulle du kunna göra, testospray är mer tänkt som TRT men går givetvis att köra TRT+ räkna med att man tar upp det sämre via huden än Intramuskulärinjektion.
Citera
2020-09-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Då det är möjligt att lägga på sig muskler utan testospray, så förefaller det sig självklart att man kan lägga på sig muskler även med testospray.

Hoppas mitt svar var till hjälp.

Jo tack för upplysningen😂
Citera
2020-09-23, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ja det skulle du kunna göra, testospray är mer tänkt som TRT men går givetvis att köra TRT+ räkna med att man tar upp det sämre via huden än Intramuskulärinjektion.

Vad jag läst mig till på olika forum så tar kroppen upp ca 3-4mg per ml när du smöjer in axlarna.

Jo jag vet absolut att det är mer effektivt att skjuta men min ”väns vän” är sjukt nål rädd 😂
Citera
2020-09-23, 12:37
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Vad jag läst mig till på olika forum så tar kroppen upp ca 3-4mg per ml när du smöjer in axlarna.

Jo jag vet absolut att det är mer effektivt att skjuta men min ”väns vän” är sjukt nål rädd 😂

Kanske ska din väns vän köra metyltestosteron istället då som kan tas oralt! =)
Citera
2020-09-23, 14:16
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Kanske ska din väns vän köra metyltestosteron istället då som kan tas oralt! =)
Extremt styggt mot levern tyvärr.
Citera
2020-09-23, 14:20
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:

Sticker du i glutes (skinkan) gör det ungefär lika ont som att bli stycken av en mygga. En örfil känns mer.
Citera
2020-09-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Sticker du i glutes (skinkan) gör det ungefär lika ont som att bli stycken av en mygga. En örfil känns mer.

Hahah det är inte smärtan som stör det är själva nålen 😂

Har kört OT kur innan med bra resultat men tidigare nämt så vill man ju inte påfresta lever mer än nödvändigt😁
Citera
2020-10-08, 15:42
Medlem
Säger vad alla andra säger när någon är nålrädd, aas kanske inte är din grej och du bör sikta på andra mål i livet. Var också nervös inför sprutan men efter några gånger så släpper det helt, och är inte den där sprayen dyrare jämfört mot inject?
Citera
2020-10-08, 18:59
Medlem
Testosteron i spray-/gelform är inte esterbundet och halveringstiden är extremt kort. I praktiken innebär det ökad risk för hög aromatisering till östrogen etc om du ligger på preppdoser. Föreslår att du kör testosteron enanthate var femte dag istället. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in