2020-09-23, 12:33
Medlem
Samizdats avatar
Marko Johansson som enda målvakt... aj då. AB menar att Dahlin måste opereras, och MFF svarar naturligtvis med ingen kommentar.

I övrigt kan jag tillägga att det MFF och AIK (är det några fler?) sysslar med kommunikationsmässigt vid skador är bland det löjligaste som finns.
Citera
2020-09-23, 12:39
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Marko Johansson som enda målvakt... aj då. AB menar att Dahlin måste opereras, och MFF svarar naturligtvis med ingen kommentar.

I övrigt kan jag tillägga att det MFF och AIK (är det några fler?) sysslar med kommunikationsmässigt vid skador är bland det löjligaste som finns.

Hur är Mattias Nilsson och Sarrs brosa?
Citera
2020-09-23, 13:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Tungt jävla tapp för Malmö.

Ska bli intressant å se vad lösningen blir.
Citera
2020-09-23, 13:37
Medlem
junkbords avatar
Citat:

Blåvitt kör samma stil.
En spelare blir skadad, sen är det radiotystnad och man har ingen aning vad status är.
Citera
2020-09-23, 14:08
Bannlyst
Intressant att alla lag i botten spelar på gräs.
Citera
2020-09-23, 15:00
Avslutad
Citat:

Mög, detta var inte bra. Inte alls bra. Vet inte ens om det finns någon bra kontraktslös målvakt. Läge att ta in Wiland ifall han fortfarande kan?

Helt jävla sinnes att man gått det hållet. Känns rent allmänt att MFF blivit mer hemlighetsfulla, inte rätt väg att gå enligt mig.
Citera
2020-09-23, 15:54
Avslutad
Citat:

Är Melicharek också skadad? Hursomhelst är det ett tungt jävla tapp för er, Marko är en helt ok målvakt men Dahlin är briljant. Det blir allt mer tydligt varför Marko valde att flytta hem till MFF igen, den sportsliga ledningen måste ha vetat att Dahlin förmodligen skulle bli borta länge och därför kunde lova mycket speltid för Marko.

Tråkigt som fan om detta är slutet på Dahlins karriär, han hade säkerligen 2-3 år kvar på högsta nivå.
Citera
2020-09-23, 16:11
Medlem
Citat:

”Överkroppsskada” och ”underkroppsskada”. Var är det inte Norling (AIK) som började med det? Lite kvasiintellektuellt och hemligt.
Citera
2020-09-23, 16:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Mög, detta var inte bra. Inte alls bra. Vet inte ens om det finns någon bra kontraktslös målvakt. Läge att ta in Wiland ifall han fortfarande kan?

Helt jävla sinnes att man gått det hållet. Känns rent allmänt att MFF blivit mer hemlighetsfulla, inte rätt väg att gå enligt mig.

Apropå AC:s skador och ersättare. Rakip är tydligen den som för tillfället ersätter honom. Hur Mujanic och Adrian jämfört med Rakip? Vad jag förstår så talas det varmt om Mujanic men vad vet jag som aldrig sett honom spela.
Citera
2020-09-23, 16:33
Medlem
bagarn29s avatar
De uppskjutna matcherna från omgång 19 spelas så här:

28.10.
19:00 Häcken - Djurgården
29.10.
19:00 Sirius - AIK

DIF får 3 matcher på 7 dagar, Sirius och AIK på 8 dagar och Häcken 9 dagar.
Citera
2020-09-23, 16:58
Medlem
Allsvensk domare gripen i Västsverige, enligt Aftonbladet.......
Citera
2020-09-23, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
De uppskjutna matcherna från omgång 19 spelas så här:

28.10.
19:00 Häcken - Djurgården
29.10.
19:00 Sirius - AIK

DIF får 3 matcher på 7 dagar, Sirius och AIK på 8 dagar och Häcken 9 dagar.

Mycket bra och mycket rättvist!

Hinner jag hämta popcornen tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in