2020-09-10, 01:16
Medlem
TattooedFuckers avatar
[quote=Etunaforever016|72875536]
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker

Hällby när?sämsta stället
Vilken paviljong?

November-19

Där var de isol enbart

Dock hörde ja roliga storys och snacka me grabbarna som satt där samtidigt .

Jävla springande vet ja de var kaos på ena avd då den slogs sönder iallafall allrummet .
Citera
2020-09-10, 01:17
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Exempel kolla pressbyrån samma priser

Som Pressbyrån fast vissa grejer är värre än dem men samma pengar ...
Citera
2020-09-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0max
Ungefär samma som i samhället. Brukar räkna på det lite då och då, och skulle uppskatta ett generellt "snitt" till 15% invandrarnamn på min lista.

På riktigt ?

Vilken mini-kåk i norr jobbar du på ? det finns 36% utländska medborgare i snitt, om du lägger till personer som är födda utomlands men nu har svenskt pass eller andra generations invandrare enligt BRÅ's modell så handlar det om 85% av beläggning, visst det finns undantag och kvinnoboxare är ganska jämt fördelat.
Citera
2020-09-14, 00:03
Bannlyst
[quote=TattooedFucker|72875981]
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016

November-19

Där var de isol enbart

Dock hörde ja roliga storys och snacka me grabbarna som satt där samtidigt .

Jävla springande vet ja de var kaos på ena avd då den slogs sönder iallafall allrummet .

Isol för alla skitsnack
Då är du en golar eller hade problem på andra avdelningar suttit 10 år vet att du ljuger
Citera
2020-09-14, 10:29
Medlem
TattooedFuckers avatar
[quote=Etunaforever016|72918876]
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker

Isol för alla skitsnack
Då är du en golar eller hade problem på andra avdelningar suttit 10 år vet att du ljuger

Nä golare är man inte . Vägra sitta sitta på peddoberga så fick jag va på Hällby i avvaktan på placering till jag fick platsen på Täby.
Citera
2020-09-23, 00:05
Medlem
Kan Svenska kriminalvården "tvinga" dig att delta i detta? Låter som rena tortyren i så fall.

https://www.kriminalvarden.se/om-kriminalvarden/nyheter/2020/mars/aggressionsbehandling-testas-i-vr-form/
Citera
2020-09-23, 10:24
Medlem
Jag har en filosofisk fråga till dig som suttit i fängelse och som är starkt missnöjd med förhållandena där
Om vi tänker oss en hink full med lotter som antingen har nummer ett eller två. Om du drar nummer ett så ändras fängelseförhålandena till hur du vill ha dem men om du drar nummer två så dör du och du vet inte heller hur många lotter som har nummer ett respektive två.
Skulle du ta chansen att delta i ett sådant lotteri ?
Citera
2020-09-25, 15:01
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackperson
Kan Svenska kriminalvården "tvinga" dig att delta i detta? Låter som rena tortyren i så fall.

https://www.kriminalvarden.se/om-kriminalvarden/nyheter/2020/mars/aggressionsbehandling-testas-i-vr-form/

Nix . Dock kan de gnälla på att borde ha gått program för permission m m .
Citera
2020-09-30, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0max
Ungefär samma som i samhället. Brukar räkna på det lite då och då, och skulle uppskatta ett generellt "snitt" till 15% invandrarnamn på min lista.
Jag kan upplysa om att den här killen är ett troll. Bara gruppen utländska medborgare utgör runt 30 till 40 % av Kriminalvårdens klientel (exempelvis år 2017 utgjorde de 35 % av de intagna i anstalt). Denna siffra exkluderar också det enorma antalet intagna som är födda i Sverige men med invandrade föräldrar. Det finns nog inte en enda anstalt år 2020 där folk med utländsk bakgrund inte utgör majoriteten av de intagna.
Citera
2020-10-01, 12:58
Medlem
Ni som vill ha en ny ordning krimmnalvården som avsevärt skiljer sig från dagens...
Värdesätter ni den lika högt som er familj ? Kanske är det det som krävs för att önskan ska bli verklighet.
Citera
2020-10-04, 21:51
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazbazbaz
Ni som vill ha en ny ordning krimmnalvården som avsevärt skiljer sig från dagens...
Värdesätter ni den lika högt som er familj ? Kanske är det det som krävs för att önskan ska bli verklighet.

Den borde ändras inifrån ja för personal ska va kunnig och inte yttra orden de måste ja kolla upp på banala saker .
Citera
2020-10-07, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazbazbaz
Jag har en filosofisk fråga till dig som suttit i fängelse och som är starkt missnöjd med förhållandena där
Om vi tänker oss en hink full med lotter som antingen har nummer ett eller två. Om du drar nummer ett så ändras fängelseförhålandena till hur du vill ha dem men om du drar nummer två så dör du och du vet inte heller hur många lotter som har nummer ett respektive två.
Skulle du ta chansen att delta i ett sådant lotteri ?

Vad är detta för ologisk smörja,?
Vad är din poäng, är det kanske ett misslyckat försök till och låta intellektuell ?
Eller är du så dum i huvudet på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in