2020-09-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettingpro1
Har sagt de förut, men säger de igen , den är upp 50 procent nu idag, optimobile, snart avtal på G!
När tror du det där avtalet kommer som vi väntat på så länge
Citera
2020-09-22, 15:35
Medlem
Bettingpro1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm.1312
När tror du det där avtalet kommer som vi väntat på så länge

Jag tror och hoppas inom Max en månad . Men det är bara vad magkänslan säger, kan givetvis bli senare också, eller aldrig?

vem vet... mkt intressant iallafall

Vad tror du själv?
Citera
2020-09-22, 19:34
Medlem
Valfrids avatar
BrainCool

Jag har under dagen ökat ytterligare. Min teori/gissning är att man "shaking stupid money of the tree" för att sedan lassa aktier inför det stora lyftet.

Jag har följt Braincool under flera år och tror/gissar att det nu verkligen lossar för bolaget med denna lyckade studien i ryggen (Oral System) . Även om jag tror på bolagets övriga produkter så är det främst denna som min nuvarande investering grundar sig på. Som jag ser det finns ett mkt stort behov och Coral system och alternativen känns minst sagt begränsade enligt min personliga teori. Tror att denna produkt är värd många miljarder och det lär i sinom tid visa sig om jag får rätt eller ej. Gällande nuläget så kan man ju alltid titta på vilka som köper och vilka som säljer, och titta då gärna några dagar bakåt fram tills idag.

Jag gissar och tror här så gör alltid er egen analys och bilda er en egen uppfattning. Lock&Load Gott folk!
Citera
2020-09-23, 09:58
Medlem
Femliters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
BrainCool

Jag har under dagen ökat ytterligare. Min teori/gissning är att man "shaking stupid money of the tree" för att sedan lassa aktier inför det stora lyftet.

Jag har följt Braincool under flera år och tror/gissar att det nu verkligen lossar för bolaget med denna lyckade studien i ryggen (Oral System) . Även om jag tror på bolagets övriga produkter så är det främst denna som min nuvarande investering grundar sig på. Som jag ser det finns ett mkt stort behov och Coral system och alternativen känns minst sagt begränsade enligt min personliga teori. Tror att denna produkt är värd många miljarder och det lär i sinom tid visa sig om jag får rätt eller ej. Gällande nuläget så kan man ju alltid titta på vilka som köper och vilka som säljer, och titta då gärna några dagar bakåt fram tills idag.

Jag gissar och tror här så gör alltid er egen analys och bilda er en egen uppfattning. Lock&Load Gott folk!

Jag hakar på dig Valfrid i denna
Citera
2020-09-23, 17:28
Medlem
Paatiences avatar
Samma här, jag har också köpt in mig BrainCool i dippen, den känns verkligen obefogad och intressant företag med spännande höst!

Det känns även tryggt att Valfrid har köpt in sig i aktien
Citera
2020-09-24, 11:52
Medlem
Köpte också Braincool.
Borde gå snabbt upp snart. Billig nu
Citera
2020-09-24, 12:48
Medlem
Fin dubbelbotten.
Troligt att vi ska upp kraftigt imorn/näsra vecka
Citera
2020-09-24, 13:00
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Angler Gaming

Angler Gaming är ett investmentbolag som investerar i diverse spelbolag som bedriver spelplattformar via internet.

Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Angler Gaming redovisar en kraftig ökning av intäkter och resultat i andra kvartalet 2020 jämfört med motsvarande kvartal i fjol.
Analysguiden höjer det motiverade värdet för Angler Gaming, till följd av en attraktiv kombination av hög tillväxt och lönsamhetsförbättringar. Det framgår av en uppdragsanalys.

Riktkursen justeras upp till 33 kronor.
Citera
2020-09-24, 16:39
Medlem
Vilket jävla bottensänkte braincool var
Helvete. Det är nu man ska köpa om man har pengar
Citera
2020-09-25, 02:30
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Vilket jävla bottensänkte braincool var
Helvete. Det är nu man ska köpa om man har pengar

Precis detta jag menar.

Och det blir ju lite av en fallande kniv.

Påvisa gärna istället kommande triggers i närtid? Vad som kan trycka upp kursen litet.

Då blir det jätteintressant köpläge efter ett större ras nedåt.
Citera
2020-09-25, 09:09
Medlem
NEODYNAMICS
Neodynamics är redo att lansera det nya pulsbiopsisystemet Neonavia (Finwire)
2020-09-25 08:51
Medicinteknikbolaget Neodynamics är nu är redo att lansera det nya pulsbiopsisystemet Neonavia. Biopsisystemet har nyligen fått ett mycket bra mottagande på de internationella senologikongresserna i Wien och Luzern och för första gången har läkare fått praktiska erfarenheter av den färdiga produkten. Det skriver bolaget i ett pressmeddelande.
Citera
2020-09-25, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktietips2121
NEODYNAMICS
Neodynamics är redo att lansera det nya pulsbiopsisystemet Neonavia (Finwire)
2020-09-25 08:51
Medicinteknikbolaget Neodynamics är nu är redo att lansera det nya pulsbiopsisystemet Neonavia. Biopsisystemet har nyligen fått ett mycket bra mottagande på de internationella senologikongresserna i Wien och Luzern och för första gången har läkare fått praktiska erfarenheter av den färdiga produkten. Det skriver bolaget i ett pressmeddelande.

Det var ett bra tips! Missade det tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in