Citat:
Ursprungligen postat av
Alsagio
Altså er han sannsynligvis ikke TH?
GHH passer bedre til beskrivelsen din
Jeg har selv ingen anelse hvem hettemannen kan være, men han går jo litt karakteristisk, så det bør jo være mulig for folk som kjenner aktuelle kandidater å vurdere hvem det kan være.
Jeg var nysgjerrig på ruten han går og gikk den ruten selv for en tid tilbake for å sjekke ang kamera osv, og det er svært tydelig at den personen går en nøye planlagt og unaturlig rute for å unngå kamera og er i tillegg tildekket, så den personen er i høyeste grad mistenkelig.
Mitt hovedspørsmål i så måte er om det er kandidater i saken som det var naturlig for (ifht alibi og lignende) å være på Triaden-siden av Lørenskog (evt Rasta) på dette tidspunkt rundt kl 10, for så å måtte ta seg over til Sloraveien-siden, via denne litt "avslørende" spaserturen.
Hvem kunne ha vært på Triaden/Rasta siden av Lørenskog av naturlige årsaker den morgenen? Hvis man skulle være involvert i dette så er det tungvindt å planlegge å bevege seg fra den siden tenker jeg. Men hvis bolig der, eller jobb der?
(Angående hettemann 2 som kommer ut av Metro-senter når hettemann 1 går forbi så ser det litt rart ut på kamera at han går ut og rett bak hettemann 1, men det er en hovedinngang på senteret der, så den personen går ut av senteret. Man må kanskje kunne anta at hettemann 2 kunne være observert på kamera inne i senteret hvis den personen er i søkelys. Politi har vel aldri sagt noe om at hettemann2 er mistenkelig.)