2020-09-22, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
sjalusidrama?

Nej så menade jag inte; minns nu inte hur jag tänkte, har glömt texten som jag besvarade.
Nej, har aldrig tänkt att M B måste ha en affär med TH.
Men visst kan det vara möjligt.
Det är så vanligt nuförtiden ... men säger inte mig något om vem som är GM.

Kan i så fall lika gärna vara någon annan, vem som helst i en relationshärva.
Senast redigerad av Moschata 2020-09-22 kl. 15:05.
Citera
2020-09-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Om man søker på navnet hennes, L*v L*ngom (*=i), så ser man at hun har vært politisk aktiv i pensjon*stpart*et (*=i), men jeg vet ikke om hun er det nå lenger. Jeg har ikke gått så dypt i det, men det kan virke som det har vært en del konflikter i den forbindelse.
Jeg fikk ikke det inntrykket da jeg så FB-profilen, men det var noe snakk om vikingloven, så jeg ble litt nysgjerrig og fant litt mer.
Personligheten hennes kommer mer frem på Twitter og Instagram, og det ser ut som hun har vært (og er) en ganske så aktiv dame på alle måter. Litt aggressiv kanskje?
Hvis det er sant at LE var en nær venn av AEH, så kan det være at vi har undervurdert AEH.
Bare en tanke.

Du skrev L*v L*ngom, men menade du inte L*v Eng*m?
Citera
2020-09-22, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Altså er han sannsynligvis ikke TH?

GHH passer bedre til beskrivelsen din

Jeg har selv ingen anelse hvem hettemannen kan være, men han går jo litt karakteristisk, så det bør jo være mulig for folk som kjenner aktuelle kandidater å vurdere hvem det kan være.

Jeg var nysgjerrig på ruten han går og gikk den ruten selv for en tid tilbake for å sjekke ang kamera osv, og det er svært tydelig at den personen går en nøye planlagt og unaturlig rute for å unngå kamera og er i tillegg tildekket, så den personen er i høyeste grad mistenkelig.

Mitt hovedspørsmål i så måte er om det er kandidater i saken som det var naturlig for (ifht alibi og lignende) å være på Triaden-siden av Lørenskog (evt Rasta) på dette tidspunkt rundt kl 10, for så å måtte ta seg over til Sloraveien-siden, via denne litt "avslørende" spaserturen.

Hvem kunne ha vært på Triaden/Rasta siden av Lørenskog av naturlige årsaker den morgenen? Hvis man skulle være involvert i dette så er det tungvindt å planlegge å bevege seg fra den siden tenker jeg. Men hvis bolig der, eller jobb der?

(Angående hettemann 2 som kommer ut av Metro-senter når hettemann 1 går forbi så ser det litt rart ut på kamera at han går ut og rett bak hettemann 1, men det er en hovedinngang på senteret der, så den personen går ut av senteret. Man må kanskje kunne anta at hettemann 2 kunne være observert på kamera inne i senteret hvis den personen er i søkelys. Politi har vel aldri sagt noe om at hettemann2 er mistenkelig.)
Citera
2020-09-22, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Du skrev L*v L*ngom, men menade du inte L*v Eng*m?
Ja, sorry, det ble feil :-)

Edit:
Om man søker på navnet hennes, L*v Eng*m (*=i, o), så ser man at hun har vært politisk aktiv i pensjon*stpart*et (*=i), men jeg vet ikke om hun er det nå lenger. Jeg har ikke gått så dypt i det, men det kan virke som det har vært en del konflikter i den forbindelse.
Jeg fikk ikke det inntrykket da jeg så FB-profilen, men det var noe snakk om vikingloven, så jeg ble litt nysgjerrig og fant litt mer.
Personligheten hennes kommer mer frem på Twitter og Instagram, og det ser ut som hun har vært (og er) en ganske så aktiv dame på alle måter. Litt aggressiv kanskje?
Hvis det er sant at LE var en nær venn av AEH, så kan det være at vi har undervurdert AEH.
Bare en tanke.
Senast redigerad av Havhest 2020-09-22 kl. 15:52.
Citera
2020-09-22, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Jeg har selv ingen anelse hvem hettemannen kan være, men han går jo litt karakteristisk, så det bør jo være mulig for folk som kjenner aktuelle kandidater å vurdere hvem det kan være.

Jeg var nysgjerrig på ruten han går og gikk den ruten selv for en tid tilbake for å sjekke ang kamera osv, og det er svært tydelig at den personen går en nøye planlagt og unaturlig rute for å unngå kamera og er i tillegg tildekket, så den personen er i høyeste grad mistenkelig.

Mitt hovedspørsmål i så måte er om det er kandidater i saken som det var naturlig for (ifht alibi og lignende) å være på Triaden-siden av Lørenskog (evt Rasta) på dette tidspunkt rundt kl 10, for så å måtte ta seg over til Sloraveien-siden, via denne litt "avslørende" spaserturen.

Hvem kunne ha vært på Triaden/Rasta siden av Lørenskog av naturlige årsaker den morgenen? Hvis man skulle være involvert i dette så er det tungvindt å planlegge å bevege seg fra den siden tenker jeg. Men hvis bolig der, eller jobb der?

(Angående hettemann 2 som kommer ut av Metro-senter når hettemann 1 går forbi så ser det litt rart ut på kamera at han går ut og rett bak hettemann 1, men det er en hovedinngang på senteret der, så den personen går ut av senteret. Man må kanskje kunne anta at hettemann 2 kunne være observert på kamera inne i senteret hvis den personen er i søkelys. Politi har vel aldri sagt noe om at hettemann2 er mistenkelig.)

Du har mange gode poeng
Det kan hende at GM har gått den ruten for å få det til å se ut som noen andre enn seg selv som er GM slik at det er noen andre enn seg selv som blir mistenkt hvis politiet tenker at det er noen aktuelle kandidater som har samme måte å gå på. Det forutsetter jo at GM og den som er den andre enn seg selv har nesten identisk ganglag og at politiet også ser på dette som en kandidat med tanke på tid og sted. Hettemann 2 kan ha gått bak hettemann 1 for å skape en villedning slik at ikke hettemann 1 skal bli direkte mistenkt for å skape en mistanke på andre enn seg selv.
Citera
2020-09-22, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, sorry, det ble feil :-)

Edit:
Om man søker på navnet hennes, L*v Eng*m (*=i, o), så ser man at hun har vært politisk aktiv i pensjon*stpart*et (*=i), men jeg vet ikke om hun er det nå lenger. Jeg har ikke gått så dypt i det, men det kan virke som det har vært en del konflikter i den forbindelse.
Bare en tanke.

Du har mange gode poeng

Litt om pensjonistpartiet på deres hjemmeside og andre steder på nett

https://www.pensjonistpartiet.no/

www.facebook.com/pensjonistpartiet-Hedmark

www.wikiwand.com/no/Pensjonistpartiet

en.wikipedia.org/wiki/Pensjonistpartiet

nn.wikipedia.org/wiki/Pensjonistpartiet

finnes det noen informasjon om hvor lenge hun har deltatt aktivt in pensjonistpartiet?
Citera
2020-09-22, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z.
Du har mange gode poeng
Det kan hende at GM har gått den ruten for å få det til å se ut som noen andre enn seg selv som er GM slik at det er noen andre enn seg selv som blir mistenkt hvis politiet tenker at det er noen aktuelle kandidater som har samme måte å gå på. Det forutsetter jo at GM og den som er den andre enn seg selv har nesten identisk ganglag og at politiet også ser på dette som en kandidat med tanke på tid og sted. Hettemann 2 kan ha gått bak hettemann 1 for å skape en villedning slik at ikke hettemann 1 skal bli direkte mistenkt for å skape en mistanke på andre enn seg selv.
Det hadde vært veldig greit om du kunne ha valgt et brukernavn som ikke så lett kan forveksles med mitt brukernavn.
Citera
2020-09-22, 16:17
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:
Du har mange gode poeng

Dette var en lei nøtt. Spørs om politiet klarer å tenke så kompliserte tanker....
Citera
2020-09-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Altså er han sannsynligvis ikke TH?

GHH passer bedre til beskrivelsen din
virker som mannen bak er enda lavere men tettere. Vet ikke hvor høy th er. Tror det må være et slingringsmonn på minst 5cm. Går ofte lettere fremoverbøyd.
Citera
2020-09-22, 16:26
Medlem
Citat:
Du har mange gode poeng

Litt om pensjonistpartiet på deres hjemmeside og andre steder på nett

https://www.pensjonistpartiet.no/

www.facebook.com/pensjonistpartiet-Hedmark

www.wikiwand.com/no/Pensjonistpartiet

en.wikipedia.org/wiki/Pensjonistpartiet

nn.wikipedia.org/wiki/Pensjonistpartiet

finnes det noen informasjon om hvor lenge hun har deltatt aktivt in pensjonistpartiet?
Fra reglene på FB:
"2.04. Användarnamn.
Användarnamn som anses vara förväxlingsbara med någon annan medlem, moderator eller admin är förbjudna."
Citera
2020-09-22, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Dette var en lei nøtt. Spørs om politiet klarer å tenke så kompliserte tanker....

Takk for svar
Jeg er så glad for at vi kan hjelpe politiet i denne skumle etterforskningssaken. Det er så mange fine løsninger som vi har funnet ut av i fellesskap her inne i dette forumet. Jeg er sikker på at politet er meget fornøyd med mine innlegg.
Citera
2020-09-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Du har rett. Politiet har garantert estimert høyden. Underlig at de ikke går ut med den informasjonen. Jeg har hørt at de mener hettemannen er rundt 1.70. Med andre ord lav og litt tettbygd. Det virker i hvert fall helt sikkert at hettemannen ikke kan være en av Futurummennene.

Interessant. De vet nok høyden ja og har nok ganske presis informasjon om dette.
Så kan man spekulere hvorfor de later som noe annet. Det kan jo også si noe.

Videoopptakene viser forøvrig en avslørende detalj på hettemannen i løpet av ruten han går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in