2020-09-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diam0nd
Varför ser Sebastian ut som en dålig kopia av Adam? Han har snott hela stilen rakt av. Weird.

Dem är från samma stad, samma tatuerare & är goda vänner.
Citera
2020-09-21, 09:20
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diam0nd
Varför ser Sebastian ut som en dålig kopia av Adam? Han har snott hela stilen rakt av. Weird.

De är tydligen nära vänner och deras vänskapskrets ser ut som dvärgar som identifierar sig som afroamerikaner.
Slänga gängtecken med händerna, göra konstiga ljud som ingen förstår osv.

Men håll koll på honom i säsongen, det är allt jag har att säga.
Citera
2020-09-21, 11:38
Medlem
Simon har gjort en råskumm musikvideo med en tjej som vid tiden var 13 år. Hon var även "kontrakterad" av hans "skivbolag" HollywoodFive. Dom gjorde en låt tillsammans, och sen släppte även 13 åringen en til låt under hennes dåvarande artistnamn, Golden Girl. Sen dess har låten tagits bort från både spotify och Youtube, men den finns fortfarande att komma åt via länk.
Värd att kolla på. Jävligt skevt att en då typ 18 åring skriver en låt tillsammans med en 13 åring, speciellt med tanke på låtens innehåll. Tjejen gick i min skola och minns att hon även la upp snap storys när hon var hemma med Simon själv i hans lägenhet på fredagskvällar och "skrev låtar"

Musikvideon: https://www.youtube.com/watch?v=RdL_zlw2ULE
Citera
2020-09-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Om det är något man inte saknat med PH så är det ju ordet "BREEEEEEEEEEEEEV!!!"

Var bättre den säsongen dom ropade "El brevo"
Citera
2020-09-21, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sprucr
Simon har gjort en råskumm musikvideo med en tjej som vid tiden var 13 år. Hon var även "kontrakterad" av hans "skivbolag" HollywoodFive. Dom gjorde en låt tillsammans, och sen släppte även 13 åringen en til låt under hennes dåvarande artistnamn, Golden Girl. Sen dess har låten tagits bort från både spotify och Youtube, men den finns fortfarande att komma åt via länk.
Värd att kolla på. Jävligt skevt att en då typ 18 åring skriver en låt tillsammans med en 13 åring, speciellt med tanke på låtens innehåll. Tjejen gick i min skola och minns att hon även la upp snap storys när hon var hemma med Simon själv i hans lägenhet på fredagskvällar och "skrev låtar"

Musikvideon: https://www.youtube.com/watch?v=RdL_zlw2ULE

Vad ända in i helvete såg jag just?
Citera
2020-09-21, 15:41
Medlem
Varför har ingen av dessa tatuerade människor någon fantasi? Alltid en massa basic skit som rosor, klockor, lejon etc. Allt för att se ut som alla andra.
Citera
2020-09-21, 15:57
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Herregud vilka misstag till brudar som är med i år.
Jag kollade första avsnittet på lunchen på jobbet och hade seriöst svårt att äta samtidigt som jag såg de där tjejerna.
Citera
2020-09-21, 16:21
Medlem
tuffkatts avatar
Tjejen som kallas för "blomman" är söt, slående lik en ung Gwyneth Paltrow (googla) och det är väl alla mäns crush? Åtminstone min.

Övriga tjejer ser verkligen gräsliga ut, skulle inte röra dem om jag så fick betalt. Dålig hy, plastikkirurgi och könssjukdomar i en härlig blandning.
Citera
2020-09-21, 17:22
Medlem
Xehkes avatar
Aldrig kollat på PH innan, kollat lite på första avsnittet nu och har aldrig i mitt liv sett någon med så extremt lite personlighet som Alexander. Känns som han har kollat på olika youtube-videos (typ alpha.m) om hur en man ska vara och kopierat allt rakt av... Eller har an aspergers? Verkar helt död innanför ögonen.

Blomman är för söt för att förstöra sitt liv i ett sånt här program. Resterande tjejer är ju typiska botox-brudar som ser förjävliga ut rent ut sagt. Diana t.ex. Herregud. Hur kan en människa förstöra sitt ansikte så? Tragiskt som fan.
Citera
2020-09-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Jag kollade första avsnittet på lunchen på jobbet och hade seriöst svårt att äta samtidigt som jag såg de där tjejerna.

Ja det var bottenskrapet alltså... riktiga skanks tyvärr.
Citera
2020-09-21, 18:02
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Tanja Kallin

Idioten som nästan är stolt över o lyckats komma år tågledning i 9.an enligt aftonhoran måste vara den mest korkade tjejen i världen..vilket spån
Citera
2020-09-21, 18:05
Medlem
Kommer avsnitten släppas 00.01 i fortsättningen också eller var det bara premiären?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in