2020-09-20, 17:10
Medlem
Ja, finns det nån mat eller dryck, eller nån medicin kanske som kan få bajset att lukta lite bättre? Eller finns det nåt som kan minska lukten kanske? Just nu stinker det så förbannat, vilket förstör lite för mig... Svar uppskattas något oerhört.

ÄNDRING: Kan man parfymera efter toabesöket kanske? Isf, finns det liksom nån kemikalie eller nåt som raderar lukten? Återigen, förbannat tacksam för svar
Citera
2020-09-20, 17:17
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpredikarn1337
Ja, finns det nån mat eller dryck, eller nån medicin kanske som kan få bajset att lukta lite bättre? Eller finns det nåt som kan minska lukten kanske? Just nu stinker det så förbannat, vilket förstör lite för mig... Svar uppskattas något oerhört.

ÄNDRING: Kan man parfymera efter toabesöket kanske? Isf, finns det liksom nån kemikalie eller nåt som raderar lukten? Återigen, förbannat tacksam för svar

Enklare att rekommendera något om man vet vad du äter. Jag rekommenderar annars rörelser, ha ett knippe salvia och elda inne på muggen.
Citera
2020-09-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Dammsugarkulor.
Uppfattat, har det med den där arraken att glra då eller? Isf, man kanske kan dricka lite av den som ett alternativ?
Citera
2020-09-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Enklare att rekommendera något om man vet vad du äter. Jag rekommenderar annars rörelser, ha ett knippe salvia och elda inne på muggen.
Tackar det är ett fint tips! Men grejen ät bara när skiten är närmare näsan än vad rökelsen är är jag rädd att det stinker ändå.
Citera
2020-09-20, 17:21
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Tackar det är ett fint tips! Men grejen ät bara när skiten är närmare näsan än vad rökelsen är är jag rädd att det stinker ändå.

Du spolar väl? Vad äter du? Salvia raderar doften. Luktar inte speciellt gott men tar över skitlukten garanterat.
Citera
Medlem
Jag ser att det är folk som läser. Nu får hemskt gärna komma med tips ni med.
Citera
Avslutad
Tänker frukt mango persika jordgubbar etc? Allt som inte är animaliskt men kanske har helt fel
Citera
2020-09-20, 17:24
Avslutad
Ett knep man kan använda är att försöka täcka så mycket av möjligt av hålet i ringen så det inte är någon glipa. Sedan skiter man ut det värsta så fort man kan och spolar snabbt efter. Sen trycker man ut det sista och torkar sig som vanligt. Det brukar ta bort rätt mycket.
Citera
2020-09-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Du spolar väl? Vad äter du? Salvia raderar doften. Luktar inte speciellt gott men tar över skitlukten garanterat.
Jaja visst spolar jag, vad annars skulle jag göra påstår du? Oavsett vore det mest effektiva om den dämpande lukten kom från själva spillningen så att aäga, och detta tror jag även du förstår.
Citera
2020-09-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Tänker frukt mango persika jordgubbar etc? Allt som inte är animaliskt men kanske har helt fel
Jo visst, det har man ju själv hört. Får väl försöka dra ner på fläsket då. Grejen är den bara att lukten gärna får dämpas av en annan också.
Citera
2020-09-20, 17:30
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Uppfattat, har det med den där arraken att glra då eller? Isf, man kanske kan dricka lite av den som ett alternativ?

De ska inte tas oralt.
Citera
2020-09-20, 17:31
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero

Mmm speciellt kål, bönor och sånt brukar va väldigt bra...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in