2020-09-19, 09:26
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
DE HAR RÄTT!

Man måste ha möjlighet att välja bort kaoset. De allra flesta verkar ju inte ha något emot allt som händer bara det inte drabbar dem själva. Då är det inte ok att klandra dem som vill och har möjlighet att välja bort detta från sitt bostadsområde.

De som blundar och inte vill se problemen kan dela bostadsområde med dessa problemmänniskor.

Varför ska gammelsvenskarna vilja integreras med dessa när de inte vill integreras med oss?

Nu är det de som missköter sig jag menar ovan, de som sköter sig skapar ju inte denna typ av problem och otrygghet

Väldigt snart kan du bara välja bort kaoset genom att lämna landet.

Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Personrån på Limhamn är vardag sedan de närmsta 10-12 åren. Bor i Bunkeflostrand och det har spillt över hit. Framförallt sedan de byggde en del hyresrätter.

Så fort vi blivit klara med vårt sommarhus kommer vi att sälja vår villa. Även de bättre områdena i Malmö är förstörda och det blir inte bättre med alla hyreslägenheter och elever från problemområden som kvoteras hit i skolan.

Samtliga svenska städer har dagliga personrån och våldtäkter men de mörkas kraftigt. Ofattbart att denna kod 291 kan fortsätta i sådan utsträckning.

Citat:
Ursprungligen postat av FixaSverige
Malmö och samtliga förorter är tyvärr förlorat land. Redan för 15 år sedan var Malmö en väldigt mörk stad men de senaste fem åren har det eskalerat till nivåer som aldrig kommer gå att fixa tyvärr.

Jag är uppväxt i området och har mycket familj samt vänner i och omkring Malmö. Samtliga delar samma bild och tyvärr också en förtvivlan över att det inte längre finns några trygga områden kvar att flytta till.

Man tvingas acceptera det nya och sinnessjuka Sverige. Man har inget val utan måste leva i detta eller lämna ens hem.

Malmö kommer att bli väldigt svårt att återta. Troligtvis blir Malmö det sista man tar tag i om ett återtagande skulle lyckas, och då pratar vi inte om nästa år utan troligtvis 20-30 år frammöver.
Citera
2020-09-19, 09:34
Bannlyst
Citat:
DE HAR RÄTT!

Man måste ha möjlighet att välja bort kaoset. De allra flesta verkar ju inte ha något emot allt som händer bara det inte drabbar dem själva. Då är det inte ok att klandra dem som vill och har möjlighet att välja bort detta från sitt bostadsområde.

De som blundar och inte vill se problemen kan dela bostadsområde med dessa problemmänniskor.

Varför ska gammelsvenskarna vilja integreras med dessa när de inte vill integreras med oss?

Nu är det de som missköter sig jag menar ovan, de som sköter sig skapar ju inte denna typ av problem och otrygghet

Du verkar ju missa att i Limhamn finns ju mängder av svenskar som ger sitt stöd till massinvandringen. Dessa ska ha all möjlig skit. Bäst är skottlossning rakt in i deras lägenheter.

"Måste ha möjlighet att välja bort kaoset". Det är bara vi nazister och annat vi kallas för att vara som har den rätten. Men vi saknar möjligheten de flesta av oss.
Citera
2020-09-19, 09:53
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Vad är problemet?
All utveckling har som grund i att man stöter ut det "olika" och hittar en gemensamhet som man vill värna om.
Att inte gilla folk som ser och agerar annorlunda ligger i vårt DNA som människor.
Det är inget några HBTQPB+-0 RFSL kurser kan avprogrammera.
Citera
2020-09-19, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Du verkar ju missa att i Limhamn finns ju mängder av svenskar som ger sitt stöd till massinvandringen. Dessa ska ha all möjlig skit. Bäst är skottlossning rakt in i deras lägenheter.

"Måste ha möjlighet att välja bort kaoset". Det är bara vi nazister och annat vi kallas för att vara som har den rätten. Men vi saknar möjligheten de flesta av oss.

Att de länge blundat och vägrat ta till sig hur verkligheten ser ut verkar ju vara botat nu.
Bra att de vaknat upp och därför tycker jag att de ska ges möjlighet att slippa kaoset inpå knutarna.

Inget blir bättre av att hela Sverige rasar ihop i skiten.
Citera
2020-09-19, 10:21
Bannlyst
Citat:
Att de länge blundat och vägrat ta till sig hur verkligheten ser ut verkar ju vara botat nu.
Bra att de vaknat upp och därför tycker jag att de ska ges möjlighet att slippa kaoset inpå knutarna.

Inget blir bättre av att hela Sverige rasar ihop i skiten.

Du skrev bra saker. Var inte meningen att låta alltför tvär.

Ska pk-packet slippa kaoset ska de först hjälpa sina landsmän som haft kaoset nära inpå sig i årtionden. Annars kan de dra åt helvete.
Citera
2020-09-19, 10:21
Medlem
JoeBidens avatar
Tips från coachen. Läs översikts- och detaljplaner för områden man flyttar in i.
Citera
2020-09-19, 10:24
Medlem
Zloths avatar
Fler och fler svenskar lämnar både Malmö, Göteborg och Stockholm.

Alla svenskar borde lämna dessa städer. Framförallt om ni har barn.
Citera
2020-09-19, 10:29
Medlem
Jthunderas avatar
Bor i Limhamn. Tyvärr drar hyresrätter med sig personrån, cykelstölder, nerskräpning, aggressiv trafik, graffiti, knarkförsäljning, förstörda lekplatser, skolbränder osv...

Jag har inga problem med andra kulturer, religioner eller hudfärger. Bor granne med folk från mellanöstern som är mer framgångsrika än mig. Mycket trevliga.

Det är fattiga som är problemet. Fattiga är dumma i huvudet.

Detta bidrar bara till högre fastighetspriser i Höllviken, Skanör/Falsterbo, Lomma och Bjärred där kommunen skrattar hela vägen till banken.
Citera
2020-09-19, 10:38
Bannlyst
Damen som intervjuas "vet inte hur integrationen ska gå till". Näe, det vet ingen kan jag meddela och därför är rådande svenska paradigm, för att uttrycka mig fint, med massinvandring och mångkultur en katastrof från start.

Jag gillar dock fortfarande att svenskar upptäcker att de inte med pengar kan fly mångkulturen, inte utan att lämna Sverige!

Erfarenheterna från nya Limhamn:

Ungdomar som står och hänger i gäng
Nedskräpning
Bryter mot oskrivna normer, pratar högt i telefon och lämnar barn utan uppsyn

Det är mångkulturen det men i samma artikel: "Ingen stad mår bra av att vara väldigt homogen" påstår Carina Listerborn, professor i stadsbyggnad vid Malmö universitet.

Det är som vanligt i Sverige. Von Oben gäller.
Citera
2020-09-19, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Bor i Limhamn. Tyvärr drar hyresrätter med sig personrån, cykelstölder, nerskräpning, aggressiv trafik, graffiti, knarkförsäljning, förstörda lekplatser, skolbränder osv...

Jag har inga problem med andra kulturer, religioner eller hudfärger. Bor granne med folk från mellanöstern som är mer framgångsrika än mig. Mycket trevliga.

Detta bidrar bara till högre fastighetspriser i Höllviken, Skanör/Falsterbo, Lomma och Bjärred där kommunen skrattar hela vägen till banken.

Men herregud. Låter du som svensk så fortfarande? Har du låtit likadan sedan 80-talet eller är du för ung för det?

Det är ju detta som är ett av problemen, den här avsaknaden av insikt (samt självbedrägeri). Med din attityd kommer ju invasionen bara att fortsätta. Profeten Muhammed var ju säkert jättetrevlig han också men man kunde ju inte ha honom i den egna farstun för det.
Citera
2020-09-19, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Riktigt så enkelt är det inte va?
Citera
2020-09-19, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Nästa område? Just nu (för)faller områden i Sverige på bred front. Själv har jag bott på Södermalm i Stockholm i 15 år, och kunnat bevittna hur denna stadsdel blir alltmer orolig och laglös. Det är PK som förstör Sverige https://www.youtube.com/watch?v=aCK9VnzW_I0 (12 sek långt)

Varför vill du bo kvar där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in