2020-09-18, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Så antalet invandrare ökar inte? De köper inte upp de här vräkiga villorna du själv skrev om? De äger inte merparten av alla restauranger? De blir inte fler och fler inom politiken? De får inte fler moskéer? De får inte fler tillstånd för böneutrop?

Som jag skrev, så är det intressanta inte vad du har, utan hur mycket du får, eller förlorar över tid.

Har jag en miljon, men förlorar hundra papp om året, medan du inte har ett korvöre, men tjänar hundra papp om året fr o m nu. Vem av oss är mest framgångsrik?

Jo, antalet invandrare ökar. Vad har det med det vi diskuterade att göra? Att mängden somalier ökar i Sverige betyder inte att somalier är ekonomiskt framgångsrika.

Invandrare äger bostad i lägre utsträckning än svenskar. Men om fler invandrare själva hade råd med bostad vore det bra eftersom det då belastar välfärdssystemen mindre.

Om vi ser till hur mycket man får och förlorar så är trenden i Sverige att klyftan mellan invandrare och svenskar ökar, ej minskar. Trots alla politiska försök att minska klyftan. Hade invandrarna varit ekonomiskt framgångsrika hade invandringen blivit ekonomiskt lönsam. Men det är den inte.
Citera
2020-09-18, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Jo, antalet invandrare ökar. Vad har det med det vi diskuterade att göra? Att mängden somalier ökar i Sverige betyder inte att somalier är ekonomiskt framgångsrika.

Invandrare äger bostad i lägre utsträckning än svenskar. Men om fler invandrare själva hade råd med bostad vore det bra eftersom det då belastar välfärdssystemen mindre.

Om vi ser till hur mycket man får och förlorar så är trenden i Sverige att klyftan mellan invandrare och svenskar ökar, ej minskar. Trots alla politiska försök att minska klyftan. Hade invandrarna varit ekonomiskt framgångsrika hade invandringen blivit ekonomiskt lönsam. Men det är den inte.
Det beror väl på hur man ser det. Somalier är inte den arbetsamma typen, men de har lyckats kuppa systemet och kan få ut enorma summor från FK och AF. De har makt på gatan där de skjuter och våldtar ganska obehindrat. I deras fall är inte deras IQ i deras favör.

Invandrarna äger inte lika många villor, men det är under de senaste tio åren som de har börjat köpa upp dem och det går fortare. Varför belastningen skulle minska förstår jag inte heller. Man kan ägna sig åt kriminalitet även om man bor i villa och det är lättare att gömma knark i sitt eget garage än i det gemensamma parkeringshuset.

Återigen, ekonomisk makt är inte allt. Det handlar om våldet på gatan, klanröster, politiskt inflytande, juridiskt inflytande. Att skillnaden ökar kan mycket väl bero på de enorma nivåerna av invandrare som kommit de senaste åren. Det har ju handlat om nästan parodiska mängder, framförallt under 2015.
Citera
2020-09-26, 18:26
Medlem
Offerviljas avatar
Jag sitter här och funderar på hur många djur det finns här i världen som kanske skulle kunna vara smartare än vad Eva-Marie Olsson är. Nu har jag kommit fram till att det är 18 stycken olika djursorter som är smartare än henne. Eva-Marie är dum som en stenbumling. Jag hatar henne och hennes kontrajihadistiska stil. Frågeställning på Flashback Forum: Är Freja och Herr D det sjukaste paret i världshistorien? Den ena måste varannan minut berätta för alla om hur traditionell hon är och den andra måste lika ofta berätta om hur enormt manligt han är. Freja är ful och Herr D är töntig som en bögcuck. Vi vill ha tillbaka det gamla Radio Framåt och Motgift igen! Ta bort, ta bort, ta bort alla fåniga Ingrid & Conrad-svin!

Senaste superavsnittet med finaste och bästa Dan, Magnus och Björn:

https://www.youtube.com/watch?v=133zTG8RY8g
Citera
2020-09-28, 08:34
Medlem
Offerviljas avatar
Vi måste skärpa till oss. Alla som väljer att medverka i den perversa Bajs-Conrads morgonprogram ska från och med nu hatas i evig tid. Det hjälper inte att Christoffer Dulny sitter där och spelar bra musik. Om han är gäst där en gång till så kommer jag att se på honom som en helt värdelös människa. Allting från den sinnessjuka Ingrid & Conrad-tiden ska bort. Vi glömmer inte och vi förlåter aldrig. Hur många gånger har Freja hittills idag hunnit skrivit i Sverige vaknar-chatten att hon är världens mest traditionella människa? Jag avskyr menlösa tradfruar och töntiga män som börjar gå på gym och tror att de har blivit manliga. Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson, Freja och Herr D är födda till nollor och kommer alltid att vara det oavsett vad de gör. Eva-Marie är nog den sämsta personen som någonsin har medverkat i en podcast. Jag vill bara bli ledd av superstjärnor som t.ex. Dan Eriksson, Magnus Söderman, Jonas De Geer, Björn Björkqvist, Simon Holmqvist och Daniel Friberg. Ikväll är det ett nytt avsnitt av Kväll med Svegot igen. Det ska bli trevligt.
Citera
2020-09-28, 20:15
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vi måste skärpa till oss. Alla som väljer att medverka i den perversa Bajs-Conrads morgonprogram ska från och med nu hatas i evig tid. Det hjälper inte att Christoffer Dulny sitter där och spelar bra musik. Om han är gäst där en gång till så kommer jag att se på honom som en helt värdelös människa. Allting från den sinnessjuka Ingrid & Conrad-tiden ska bort. Vi glömmer inte och vi förlåter aldrig. Hur många gånger har Freja hittills idag hunnit skrivit i Sverige vaknar-chatten att hon är världens mest traditionella människa? Jag avskyr menlösa tradfruar och töntiga män som börjar gå på gym och tror att de har blivit manliga. Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson, Freja och Herr D är födda till nollor och kommer alltid att vara det oavsett vad de gör. Eva-Marie är nog den sämsta personen som någonsin har medverkat i en podcast. Jag vill bara bli ledd av superstjärnor som t.ex. Dan Eriksson, Magnus Söderman, Jonas De Geer, Björn Björkqvist, Simon Holmqvist och Daniel Friberg. Ikväll är det ett nytt avsnitt av Kväll med Svegot igen. Det ska bli trevligt.

Det ligger något i det Offervilja säger här. Det är oerhört patetiskt tycker jag att hela tiden behöva proklamera hur traditionell man är i allt man gör. Det ligger ett litet osäkerhetens skimmer bakom hur hon valt att leva och hon söker ständigt bekräftelse hos alla andra över att hon valt rätt. Jag tycker en traditionell livsstil är något eftersträvansvärt men det skulle aldrig falla mig in att gå runt och berätta för alla hur traditionell jag hela tiden är.

Frejas make Herr D tycker jag också påvisar samma osäkra beteende. Han vill berätta för hela den nationella rörelsen att det är just han som är tillsammans med Freja. Han sitter och skickar hjärtan och berättar att han älskar Freja på Twitter och i diverse olika chatter. Jag hade då inte önskat att min bättre hälft, om hon var offentlig eller ej, tryckte upp detaljer om vårt förhållande i främlingars ansikte, rent oavsett vad det handlade om. Hon är min, det är en privat angelägenhet och ingen har med det att göra förutom mina närmaste vänner som vi väljer att dela vårt liv med.

Herr D och Freja sitter dock som små turturduvor, pussar och kramar på varandra, nästan som ett statement. Kan dom vara den nationella rörelsens töntigaste par?
Citera
2020-09-28, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Det ligger något i det Offervilja säger här. Det är oerhört patetiskt tycker jag att hela tiden behöva proklamera hur traditionell man är i allt man gör. Det ligger ett litet osäkerhetens skimmer bakom hur hon valt att leva och hon söker ständigt bekräftelse hos alla andra över att hon valt rätt. Jag tycker en traditionell livsstil är något eftersträvansvärt men det skulle aldrig falla mig in att gå runt och berätta för alla hur traditionell jag hela tiden är.

Frejas make Herr D tycker jag också påvisar samma osäkra beteende. Han vill berätta för hela den nationella rörelsen att det är just han som är tillsammans med Freja. Han sitter och skickar hjärtan och berättar att han älskar Freja på Twitter och i diverse olika chatter. Jag hade då inte önskat att min bättre hälft, om hon var offentlig eller ej, tryckte upp detaljer om vårt förhållande i främlingars ansikte, rent oavsett vad det handlade om. Hon är min, det är en privat angelägenhet och ingen har med det att göra förutom mina närmaste vänner som vi väljer att dela vårt liv med.

Herr D och Freja sitter dock som små turturduvor, pussar och kramar på varandra, nästan som ett statement. Kan dom vara den nationella rörelsens töntigaste par?
Så här är ju hela rörelsen. Massa icke-män som odlar skägg och tror att de blir manliga och sitter och läser Evola för att det är intellektuellt. Alla kan vädra fitta på mils avstånd, och så fort det dyker upp en kvinna, så kastar sig alla som svultna vargar över dem.

Svegot har Freja, NMR har en handfull landvalar: Elin, Nora, Rivka och vad den där norrbaggen heter. NU hade bruden som var med i ALLA deras videos.

Herr D var rolig i ett avsnitt, det första, där han läste upp den ursprungliga Finspångs-striden. Det roliga var att han låter som en gravt autistisk person. Vem vid sina sinnens fulla bruk skulle orka med den röster dagligen?
Citera
2020-09-28, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8

Vad som inte är känt gällande freja är ju att hon är med och driver en av nordisk styrkas inofficiella poddar, husmorspodden.
Kvinna nr två som driver den tillsammans med freja är en viss aktivists fru

Men i sak håller jag med dig om att det är jävligt fjantigt att hålla på så där.
Citera
2020-09-29, 18:48
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Så här är ju hela rörelsen. Massa icke-män som odlar skägg och tror att de blir manliga och sitter och läser Evola för att det är intellektuellt. Alla kan vädra fitta på mils avstånd, och så fort det dyker upp en kvinna, så kastar sig alla som svultna vargar över dem.

Svegot har Freja, NMR har en handfull landvalar: Elin, Nora, Rivka och vad den där norrbaggen heter. NU hade bruden som var med i ALLA deras videos.

Herr D var rolig i ett avsnitt, det första, där han läste upp den ursprungliga Finspångs-striden. Det roliga var att han låter som en gravt autistisk person. Vem vid sina sinnens fulla bruk skulle orka med den röster dagligen?

Har aldrig förstått vad som är så bra med Herr D. Inte för att vara taskig, men jag trodde faktiskt han var en tonåring. Lät som en sån på rösten.
Citera
2020-09-30, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Har aldrig förstått vad som är så bra med Herr D. Inte för att vara taskig, men jag trodde faktiskt han var en tonåring. Lät som en sån på rösten.
Det roliga var ju att ICA-Jerry läste upp en absurd Finspångsberättelse. Det är allt. Nu har jag inte sett hur någon av dem ser ut i verkligheten, men hoppas inte på för mycket. De har blivit ett "kändispar" i den lilla plaskdammen som rörelsen utgör.
Citera
2020-10-01, 15:21
Medlem
Offerviljas avatar
De människorna som jag älskar finns egentligen inte på riktigt, utan jag bygger liksom bara upp påhittade nationalister i mitt huvud. Jag tänker att Dan Eriksson hatar Daniel Frändebög och att han snart kommer att försöka få bort honom från Svegot och Det fria Sverige, men i verkligheten så finns det ingenting som tyder på det. På Twitter länkar Dan till töntmästarens morgonprogram så att det står härliga till. Ni ska också veta att Eva-Marie Olssons alla hemska möten med mångkulturen är helt påhittade. Eva-Marie påstår att hon nästan blir dödad varje gång som hon lämnar sin bostad, vilket såklart är en stor lögn. Jag har växt upp med turkar och araber. Många invandrare är trevliga som hundvalpar, särskilt de som kommer från Mellanöstern. När mamma, min lillasyster och jag för ett par veckor sedan besökte en restaurang och åt kebabtallrikar så blev vi helt gratis bjudna på stora glassar och varsina drinkar som var så vackra. En liten pojke som var med oss fick också gå in i köket och dricka läskedryck och testa på hur det är att kavla ut stora pizzadegar. Turkar är det snällaste folket som finns. Dock ska de såklart inte vara här i Sverige. Bondrasistpodden Sverige vaknar är mycket vilseledande och skadlig. Eva-Marie och Frändebögen är dumma i huvudet. Leksand ligger i Siljansbygden!

Det senaste Kväll med Svegot var som vanligt hur bra som helst:

https://www.youtube.com/watch?v=3m29NmKHvrc
Senast redigerad av Offervilja 2020-10-01 kl. 15:53.
Citera
2020-10-02, 12:11
Medlem
Offerviljas avatar
Patrik Larsson är ingen karl som man blir imponerad av direkt. Han "vaknade upp" genom att lyssna på Ingrid & Conrad och sitter nuförtiden och gullar sig med Daniel Frändebög i Sverige vaknar. Jag brukar ofta tänka på vad min farfar skulle ha tyckt om han levde och hade lyssnat på sådant här. Min farfar skulle hellre ha tagit livet av sig än att podda tillsammans med töntar som Frändebög. Den där skäggiga gamla gubben Patrik satt alltså där hemma i Dalarna och tyckte att Conrad, Dumrid och Zlatan-Maria verkade vettiga. Man tror inte att det är sant. Ett sak som är riktigt jobbig är att ni är så töntiga att ni inte klarar av att förstå att ni är töntar.

Följande personer som har medverkat i Radio Svegot föraktar jag fruktansvärt mycket: Daniel Frändebög, Eva-Marie Olsson, Patrik Larsson, Herr D och Freja.

Dessa personer älskar jag så mycket att jag nästan kissar ner mig själv: Dan Eriksson den mästerliga, Magnus Söderman den kraftfulla och Björn Björkqvist den sötnosiga.

Min farfar och Magnus hade blivit bästa kompis om de hade träffats.
Citera
2020-10-02, 18:44
Medlem
Batong8s avatar
https://twitter.com/frejafunderar/status/1312065172572434432

Detta är ju varför jag menar Freja och Herr D är det töntigaste och mest uppmärksamhetskåta paret i den nationella rörelsen.

Herr D:

"Titta här alla, Freja är min fru, jag hoppas ni verkligen vet det nu att hon är min fru, och så har hon startat en ny podd också som ni hittar här, glöm inte att Freja är min fru"

Freja:

"<3"

Varför får detta beta-paret gästa Sverige Vaknar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in