Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Är jag den enda som inte tycker att det är speciellt svårt att tända av från tramadol? Värst tycker jag är dysforin, att man känner sig djupt deprimerad men i övrigt är det inte värre mer än att man känner sig lite förkyld i ett par tre dar och har svårare vid insomningen i ett par tre dagar.
Det är just dysforin som är det jobbiga och det psykiska i allmänt. Nu har jag aldrig tagit några JÄTTEavtändningar, men dom gångerna jag genomgått en AT så är de fysiska symptomen inga problem alls. Rinnande näsa, nyser ofta, får springa på toa ganska ofta, allergisymptom.
Depressionen/ångesten/rastlösheten är ju det som verkligen tar på en. Som tur är så har det ALDRIG pågått i mer än 5-6 dagar. Det värsta brukar vara över efter dag 3-4, sen har man ytterligare två dagar där man mår piss men bättre än dagarna innan, sen 1-2 dagar efter det är man i princip helt återställd.