2020-09-01, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Nej din satans idiot.

Den här zigenaren kunde försökt dra en liten fin snökupsdröm-lögn för mig om att han var svårt sjuk och behövde pengar till tåget så skulle jag bara räckt honom fuck you och bett honom dra åt helvete. Detta handlar om bögar som har bögat och blivit svikna. Zigenaren har dock blåst andra och för det borde han hängas. Men NEJ han är ingen stjärnmanipulatör, han är ZIGENARE, herregud PK-folk som har blivit lurade, can you imagine my surprise?

Just nu bor han hos diplomaten?! 😂

Jag förstår inte riktigt hur sånt här går till, börjar han med att suga kuk, och blåser dem efteråt? Eller är det tvärtom?
Citera
2020-09-16, 21:05
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Ljungbymannen född -87 dömd 2016 för att sol-och-våra äldre män på 8 Mkr.

/ Moderator
Citera
2020-09-16, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontiack
Inte behöver jag utveckla några svar till dej! Det jag svarat på var dels husrenoveringen, och där var jag med, vet med bestämdhet att han inte bodde där under renoveringen.
Holländaren saknade kontanter, 1000:-, så det blev inget med det!
Slutdiskuterat!

Var du med på Husrenoveringen?
I vilket skede och i vilken yrkesgrupp?

För jag var nämligen med där och jag vet hur allting var första början till det hela som i sig är riktigt komiskt och även en del andra saker undertiden.
Citera
2020-09-16, 21:29
Medlem
Köper inte alls att han skulle vara någon duktig manipulör. Folk är fan naiva idioter helt enkelt.

Den här "diplomaten" som jobbat i Kenya säger en polis är väldigt intelligent och skärpt? Han köper en vingård som inte ens existerar!

Det är dessa korkade idioter som livnär dessa falska lurendrejare, som gör att de kan leva på det de gör.. Inget annat!
Citera
2020-09-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Jag förstår inte riktigt hur sånt här går till, börjar han med att suga kuk, och blåser dem efteråt? Eller är det tvärtom?

Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Köper inte alls att han skulle vara någon duktig manipulör. Folk är fan naiva idioter helt enkelt.

Den här "diplomaten" som jobbat i Kenya säger en polis är väldigt intelligent och skärpt? Han köper en vingård som inte ens existerar!

Det är dessa korkade idioter som livnär dessa falska lurendrejare, som gör att de kan leva på det de gör.. Inget annat!

Så är det, gubbar som blev kåta och började slänga miljoner på charmant ziggis. Om nu en ziggis kan vara charmant, jag tycker de är rätt så obehagliga och då kollar jag bara på dem.

Ingen normalt funtad människa kastar miljoner på en ziggis, men diplomaten var ju inte normal heller, för nu är "kräket" som han så fint omtalade honom i dokumentären inhyst i självaste diplomatbostaden, men det är lite märkligt för diplomaten bor väl i en liten stuga numera? Ja vem vet det kanske var sann kärlek mellan de två trots allt, eller så har bara diplomatgubben lyckats skaffa sig en ny inkomst, ziggisar är ju kända för att suga ur även den minsta tillgången, kanske är det bordet han vill åt.

Svenskar är dumma och politiskt korrekta, det innebär att man till varje pris trycker undan sina instinkter, desto hårdare man gör detta desto finare blir det.

Edit: Ja jag har verkligen sträcklyssnat på den här sjuka dokumentären ett antal gånger, då det hela är så jävla korkat. Man häpnar ju från den första omtalade ziggismanipulationen, detta är alltså vuxna människor.
Citera
2020-09-17, 08:12
Medlem
MrRoadsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Finns bild på GM?

Inga profilbilder på FB tyvärr https://www.facebook.com/david.zlatan/photos?lst=100000482353822%3A713082989%3A158259263 4

Namn på dessa?

Svärmor C*rin* Serrest*m
Fru M*deleine Serrestam S*nt*n*

Genuin White trash. Bor i Lagan sedan födseln.

Vet någon vad Santana kommer ifrån?
Citera
2020-09-17, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbacksuger4
Nej din satans idiot.

Den här zigenaren kunde försökt dra en liten fin snökupsdröm-lögn för mig om att han var svårt sjuk och behövde pengar till tåget så skulle jag bara räckt honom fuck you och bett honom dra åt helvete. Detta handlar om bögar som har bögat och blivit svikna. Zigenaren har dock blåst andra och för det borde han hängas. Men NEJ han är ingen stjärnmanipulatör, han är ZIGENARE, herregud PK-folk som har blivit lurade, can you imagine my surprise?

Just nu bor han hos diplomaten?! 😂

Enkelt att se från din text att han hade blåst skjortan av dig
Citera
2020-09-17, 09:59
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1

I fallet med ”diplomaten” var Zlatario ju, trots allt, en duktig manipulatör. Att denne var ”väldigt intelligent och skärpt” hjälpte ju inte eftersom han tänkte med kuken/hjärtat och det manipulerade nog Zlatariu honom att göra efter att de hade fått kontakt på någon gay-community.

Zlatariu hade nog inte lika lätt kunnat manipulera en heterosexuell, smårasistisk raggare från trakten även om denne skulle vara aldrig så ”ointelligent”...

Tråkigt för dem som är godtrogna och naiva trots en viss intelligens, men det vet ju de, emellanåt, framgångsrika manipulatörerna om...
Citera
2020-09-17, 10:06
Avstängd
Finns ett par intressanta saker:

1. han hade dålig barndom utan kärlek - skall man tro på det ZiggeROM är måna om
sina söner

Sanningen är väl att han blivit upplärd i bedrägeri/tiggeriet/business konsten - som ZiggeROM
förfinat sedan den förste ZiggeROM blev född.

2. Skall man tro på att han förstört pengarna o de inte gått till att berika familjen

3. Är fru o svärmor också ZiggeROM

4. O bögarna då - har han visat familjen för dem o bögarna fortsatt att dela ut pengar

5. O bögeriet sen - väldigt tyst om detta - har ZiggeROM bögat dom i arslet eller har dom bögat
ZiggeROM i arslet - konstigt att bögeriet i detta som är väsentligt är så hemligt i sexualupplysta
ankdammen.

6. En av dem ville tjäna stooraa pengar på att köpa en vingård till underpris - han ville således
lura säljaren - är det synd om honom
Citera
2020-09-17, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
I fallet med ”diplomaten” var Zlatario ju, trots allt, en duktig manipulatör. Att denne var ”väldigt intelligent och skärpt” hjälpte ju inte eftersom han tänkte med kuken/hjärtat och det manipulerade nog Zlatariu honom att göra efter att de hade fått kontakt på någon gay-community.

Zlatariu hade nog inte lika lätt kunnat manipulera en heterosexuell, smårasistisk raggare från trakten även om denne skulle vara aldrig så ”ointelligent”...

Tråkigt för dem som är godtrogna och naiva trots en viss intelligens, men det vet ju de, emellanåt, framgångsrika manipulatörerna om...

Att tänka med kuken och hjärtat är ju inte direkt synonymt med att vara skärpt i alla fall.
Citera
2020-09-17, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madiksim
Enkelt att se från din text att han hade blåst skjortan av dig
Ja då skulle han fått opererat om sig till en nätt liten oskuldsblondin först.

Inte mitt fel att bögar gonna böga. Jag har dock en teori att de han blåste, i vart fall diplomaten, också har en mörk personlighet, att det blev en dragkamp. En teori. Jaja, nu får de tävla om det exklusiva bordet för pengar ska ju inte finnas kvar.
Citera
2021-01-31, 17:29
Medlem
Nån som vet när han är ute? Läste nånstans att han kommer släppas ut i år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in