Citat:
Ursprungligen postat av
slampen
Jag förstår inte riktigt hur sånt här går till, börjar han med att suga kuk, och blåser dem efteråt? Eller är det tvärtom?
Citat:
Ursprungligen postat av
torkskap1
Köper inte alls att han skulle vara någon duktig manipulör. Folk är fan naiva idioter helt enkelt.
Den här "diplomaten" som jobbat i Kenya säger en polis är väldigt intelligent och skärpt? Han köper en vingård som inte ens existerar!
Det är dessa korkade idioter som livnär dessa falska lurendrejare, som gör att de kan leva på det de gör.. Inget annat!
Så är det, gubbar som blev kåta och började slänga miljoner på charmant ziggis. Om nu en ziggis kan vara charmant, jag tycker de är rätt så obehagliga och då kollar jag bara på dem.
Ingen normalt funtad människa kastar miljoner på en ziggis, men diplomaten var ju inte normal heller, för nu är "kräket" som han så fint omtalade honom i dokumentären inhyst i självaste diplomatbostaden, men det är lite märkligt för diplomaten bor väl i en liten stuga numera? Ja vem vet det kanske var sann kärlek mellan de två trots allt, eller så har bara diplomatgubben lyckats skaffa sig en ny inkomst, ziggisar är ju kända för att suga ur även den minsta tillgången, kanske är det bordet han vill åt.
Svenskar är dumma och politiskt korrekta, det innebär att man till varje pris trycker undan sina instinkter, desto hårdare man gör detta desto finare blir det.
Edit: Ja jag har verkligen sträcklyssnat på den här sjuka dokumentären ett antal gånger, då det hela är så jävla korkat. Man häpnar ju från den första omtalade ziggismanipulationen, detta är alltså vuxna människor.