2020-09-16, 00:50
Medlem
Kosmios avatar
Tog mig tillslut till vårdcentralen för att kolla min läckage av avföring. Fick frågor om blod och svart avföring och jag har under cirka 5-6 episoder plus ikväll blödit ur anus, inte direkt kopplad till bajsandet alltid utan även från ingenstans. Även haft svart bajs. När undersökningen gjordes skulle vred han fingret och det smärta något enormt och så skulle jag knipa vilket sades tre gånger och jag tyckte jag kniper men efter undersökningen säger han att jag har nedsatt sfinktertonus. Försökt googla och googla men kan inte hitta något vettigt. Vad menas med netsatt sfinktertonus?
Citera
2020-09-16, 00:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmio
Tog mig tillslut till vårdcentralen för att kolla min läckage av avföring. Fick frågor om blod och svart avföring och jag har under cirka 5-6 episoder plus ikväll blödit ur anus, inte direkt kopplad till bajsandet alltid utan även från ingenstans. Även haft svart bajs. När undersökningen gjordes skulle vred han fingret och det smärta något enormt och så skulle jag knipa vilket sades tre gånger och jag tyckte jag kniper men efter undersökningen säger han att jag har nedsatt sfinktertonus. Försökt googla och googla men kan inte hitta något vettigt. Vad menas med netsatt sfinktertonus?

Svag slutmuskel. Knipövningar kanske?
Citera
2020-09-16, 02:10
Bannlyst
Har du haft väldigt mycket analsex med grovt utrustade?
Citera
2020-09-16, 07:48
Medlem
Kosmios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueRebels
Har du haft väldigt mycket analsex med grovt utrustade?

No
Citera
2020-09-16, 10:01
Medlem
TheFinals avatar
Vanligt vid rygg och/eller nervskador i ryggslutet också.
Nästan de första som sker när man kommer in med ryggsmärtor är finger i kanelsnurren.

Tänkte om problematiken sitter ihop med ev. ryggproblem så kan det finnas samband.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in