• 1
  • 2
2020-09-16, 00:20
Medlem
Flashbackatmes avatar
Fick se nu när man tagit en nattlig skit att det tydligen har kommit en större mängd blod ur röven så undrar vafan som hänt? Första gången någonsin det kommer så stor mängd så lite fundersam blir man allt.....
Citera
2020-09-16, 00:36
Medlem
MarleyCinnamons avatar
Kan vara hemorrojder. Hur märkte du det? Var avföringen svart eller var det bara blod på pappret när du torkade dig?
Citera
2020-09-16, 00:46
Medlem
Vet att rödbetor kan göra avföringen blodröd..
Citera
2020-09-16, 01:04
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Rött eller svart? Var blodet "inbakat" i korven eller kom det rinnandes? Har du ätit något avvikande? Mitt bajs blir läskigt svart när jag ätit mycket blodpudding.
Citera
2020-09-16, 01:10
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Rött eller svart? Var blodet "inbakat" i korven eller kom det rinnandes? Har du ätit något avvikande? Mitt bajs blir läskigt svart när jag ätit mycket blodpudding.
Blod på papper och i själva vattnet i dasset. Dricker förvisso mycket energidryck så det kanske ligger bakom?
Citera
2020-09-16, 01:11
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarleyCinnamon
Kan vara hemorrojder. Hur märkte du det? Var avföringen svart eller var det bara blod på pappret när du torkade dig?
På papper och i vattnet på dasset💩
Citera
2020-09-16, 01:16
Medlem
MarleyCinnamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
På papper och i vattnet på dasset💩

Okej. Upplevt samma sak. Då var det bara hemorrojder. Ofarligt och går över av sig självt.
Citera
2020-09-16, 01:21
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarleyCinnamon
Okej. Upplevt samma sak. Då var det bara hemorrojder. Ofarligt och går över av sig självt.
Brukar inte sån skit göra ont?
Citera
2020-09-16, 01:28
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Brukar inte sån skit göra ont?

Nixpix inte min erfarenhet (har haft besvärliga) ... men ändå var vaksam och sök vård om det upprepar sig ... hade samma problem och det var hemorrojder ... men förstod under den resan att det kan vara mkt annat mindre skoj ... (och dom är inte skoj) ... vi har en väl fungerande sjukvård i Sverige ... så var inte sen att söka vård!!
Citera
2020-09-16, 01:30
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Nixpix inte min erfarenhet (har haft besvärliga) ... men ändå var vaksam och sök vård om det upprepar sig ... hade samma problem och det var hemorrojder ... men förstod under den resan att det kan vara mkt annat mindre skoj ... (och dom är inte skoj) ... vi har en väl fungerande sjukvård i Sverige ... så var inte sen att söka vård!!
Googlade lite på detta nu och som du säger kunde det vara värre saker så ska helt klart hålla uppsikt!
Citera
2020-09-16, 01:53
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Googlade lite på detta nu och som du säger kunde det vara värre saker så ska helt klart hålla uppsikt!

Klokt!
Citera
2020-09-16, 02:51
Bannlyst
Sket du blod? Seriöst?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto