2020-09-10, 23:53
Medlem
Tänkte vi lunde dela negativa sexköpsförsök, o o m lärdom finns, så peka den, el andra förslag.
Bokade snabbt träff m my tjej, knappt annonserat på rs.
Talas per telefon, kommer dit i lägenheten , eskort får åengar o går in i ett rum för att "byta om". När hon är där, kommer 2 pers in undrar vad jag gör där m hennes kusin. Lycktligtvis inget slagsmål, jag bara gick.

Jag borde ställt fler kontrollfrågor, ev skaffa överfallslarm.
Citera
2020-09-11, 00:03
Medlem
en klassisk grej är att tjejen säger att hon strax kommer ner o öppnar porten men i stället kommer några icke skidåkarkunniga killar o säger sig ska hämta pengarna till tjejen från annat håll
Citera
2020-09-11, 00:06
Medlem
En annan variant är att tjejen vill ha pengarna innan man går in i lägenheten, och då passar inte nyckeln, säger då hon ska hämta annan nyckel o försvinner så klart
Citera
2020-09-11, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Tänkte vi lunde dela negativa sexköpsförsök, o o m lärdom finns, så peka den, el andra förslag.
Bokade snabbt träff m my tjej, knappt annonserat på rs.
Talas per telefon, kommer dit i lägenheten , eskort får åengar o går in i ett rum för att "byta om". När hon är där, kommer 2 pers in undrar vad jag gör där m hennes kusin. Lycktligtvis inget slagsmål, jag bara gick.

Jag borde ställt fler kontrollfrågor, ev skaffa överfallslarm.
Har blivit blåst två gånger en gången betala hon hora börjar konstra har inte kodis vill att jag ska gå ner till affären och köpa det då vill jag ha pengar till baka, Hon hotar att ringa till polisen och hennes bröder är på väg då drog jag fort som fan. Andra gången med en svensk tjej börjar grina och säger att jag har varit äcklig i sms till henne. Hon är pykotisk blir hög ljud bra öppna dörren och kuta ut i trapphuset och försvinna där ifrån innan någon granne ringer snuten
Citera
2020-09-11, 07:29
Medlem
spyder123s avatar
[b]Behandlar detta som en recensionstråd.

Eskortservice och prostitution --> Prostitution: recensioner
/Moderator
Citera
2020-09-15, 01:45
Medlem
Här blitt avsugen av en "street hocker" och när byxorna varit neddragna till marken har de gått igenom fickorna och tagit pengar jag haft där. Har hänt 2-3 ggr (Oslo, Köpenhamn och av en transa i Paris). Fan att jag aldrig lär mig. Har varit ganska full de flesta ggr.
Senast redigerad av Polkagrissamurajen 2020-09-15 kl. 01:49.
Citera
2020-10-06, 20:10
Medlem
Hände nästan exakt samma sak när jag skulle träffa "powerpuffpinglan" i Åstorp. Då var det hennes "syster" med ett litet barn som kom in och ställde till en scen...

Har sett att hon annonserat igen efter det under ett annat namn. Pratade med henne på kik då och hon ville ha betalt igen om vi skulle ses för hennes "syster" hade tagit pengarna sist.
Citera
2020-10-07, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThurinBoy
Hände nästan exakt samma sak när jag skulle träffa "powerpuffpinglan" i Åstorp. Då var det hennes "syster" med ett litet barn som kom in och ställde till en scen...

Har sett att hon annonserat igen efter det under ett annat namn. Pratade med henne på kik då och hon ville ha betalt igen om vi skulle ses för hennes "syster" hade tagit pengarna sist.
Ja du får köra dit o betala henne o se om du får nånting denna gången. Vart samma sak för mig. Med svar att när jag skrev med henne så mindes hon inget. Hade aldrig rånat någon jag var välkommen o se att det gick riktig till. Skulle varit ett par kollar som skulle kört dit.
Citera
2020-10-12, 12:12
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Här blitt avsugen av en "street hocker" och när byxorna varit neddragna till marken har de gått igenom fickorna och tagit pengar jag haft där. Har hänt 2-3 ggr (Oslo, Köpenhamn och av en transa i Paris). Fan att jag aldrig lär mig. Har varit ganska full de flesta ggr.

Alltså jag är ingen moralist, men fan vad skabbigt alltså
Citera
2020-10-12, 12:26
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Nej aldrig rånad, blev dock för ca 10 år sedan lite blåst. Min favorittjej slutade besöka Stockholm, funderade på ngt nytt då och av någon jävla anledning testade jag en dam ute på vishan, mitt ute i ingenstans, helt sjukt egentligen...

Nåväl kom dit efter mycket om och men, dock var det ingen höjdare, dels hann jag fundera en del då jag i samma veva börjat smått dejta igen så kändes det inte helt kosher att besöka en glädjedam och dels så försvann den lilla lust som fanns kvar när hon öppnade dörren.

Jag var beredd och vända på klacken men hon blev helt tokig på mig, anklagade mig för att vara snut och hon skulle minsann "outa" mig för "alla" tjejer. Och i och med att hon huserade i källarplan på ngt vanligt hus var jag så innihelvete dum att parkerade jag min "civilbil" utanför, hon påstod ju såklart att hon hade regnumret. Betalade henne lite för att lugna ner situationen och drog därifrån.

Sedan blev det en 10 år lång paus
Senast redigerad av Vampyros Lesbos 2020-10-12 kl. 12:29.
Citera
2020-10-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vampyros Lesbos
Nej aldrig rånad, blev dock för ca 10 år sedan lite blåst. Min favorittjej slutade besöka Stockholm, funderade på ngt nytt då och av någon jävla anledning testade jag en dam ute på vishan, mitt ute i ingenstans, helt sjukt egentligen...

Nåväl kom dit efter mycket om och men, dock var det ingen höjdare, dels hann jag fundera en del då jag i samma veva börjat smått dejta igen så kändes det inte helt kosher att besöka en glädjedam och dels så försvann den lilla lust som fanns kvar när hon öppnade dörren.

Jag var beredd och vända på klacken men hon blev helt tokig på mig, anklagade mig för att vara snut och hon skulle minsann "outa" mig för "alla" tjejer. Och i och med att hon huserade i källarplan på ngt vanligt hus var jag så innihelvete dum att parkerade jag min "civilbil" utanför, hon påstod ju såklart att hon hade regnumret. Betalade henne lite för att lugna ner situationen och drog därifrån.

Sedan blev det en 10 år lång paus

Hoppas du inte blivit helt traumatiserad o att du numera vågar hålla igång den sexuella ekonomin.

Regnr är vanskligt. Smart att pröjsa lite, vill ju inte precis att hon ska kontakta dig. Det är lite uppochnedvända världen när det gäller köpare säljare o sex. Allt handlar om eskortens villkor, du som kund har väldigt lite att säga till om. I bästa fall stämmer fotot, hon är nyduschad, diskret o fräsch. Påtänd, smutsig lägenhet mm finns ju också, men tyvärr så tänker lilleman mest i de situationerna, o då är man inte rationell.
Citera
2020-10-13, 12:17
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Hoppas du inte blivit helt traumatiserad o att du numera vågar hålla igång den sexuella ekonomin.

Regnr är vanskligt. Smart att pröjsa lite, vill ju inte precis att hon ska kontakta dig. Det är lite uppochnedvända världen när det gäller köpare säljare o sex. Allt handlar om eskortens villkor, du som kund har väldigt lite att säga till om. I bästa fall stämmer fotot, hon är nyduschad, diskret o fräsch. Påtänd, smutsig lägenhet mm finns ju också, men tyvärr så tänker lilleman mest i de situationerna, o då är man inte rationell.

Off-topic, tror ngn admin snart tar mig i örat

Nä jag var ju helt väck när jag parkerade utanför och egentligen borde jag aldrig åkt ut dit, jäkla märkligt ställe. Men ung och dum...

Träffade en tjej, blev sambo så då la jag ner i 10 år. Nu singel igen, har kikat runt lite och träffat några få men så började jag dejta en tjej igen så karriären som klient är nog över känns det som. Dessutom, kanske jag är knepig men nu när jag blir äldre känns det inte så lockande med unga tjejer längre...

Har klarat mig ifrån rån, och det är som du säger, som kund är man ju i en utsatt situation men jag förstår inte riktigt mig på detta. Det verkar som polisen är mest intresserade av att fylla en kvot av "vanliga" klienter, man läser ju återkommande på bla. ST om dessa as (från mellanöstern såklart) som rånar och misshandlar tjejerna och där verkar det ju inte hända mycket från lagens långa arm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in