Citat:
Ursprungligen postat av
6.A.M.
Hon hade gömt sig i förrådet? ja såklart för hon tänker ju snabbare än alla andra och vet vad de ska säga innan de har avslutat meningen, allt enligt sin egen blogg.
Så redan när snutarna åt frukost sprang hon och gömde sig i förrådet.
Enligt de uppgifter jag fått ta del av från min kompis som jobbar som polis svarar hon på frågorna redan när polisen sagt första bokstaven. Så när snuten sa "du är hä..." svarade hon direkt innan snuten pratade klart "ja jag är häktad jag vet".
Väldigt underhållande blogg, läs den ni kommer inte bli besvikna
https://thinkpinkbella.se/
´Titeln på bloggen är: "Det är tanken som räknas". Hon har ju helt rätt bara att åklagaren kommer använda ordet "uppsåt" men det är ju lite samma sak.
Undrar om hon inte såg insatsstyrkan komma från långt håll också, med sitt 360 graders Helikopterperspektiv.
"När något problem uppstår på jobbet säger jag till mina anställda att blunda och tänka att de sitter i en helikopter för att sedan öppna ögonen och se problemet i 360 grader istället.
Men hon kanske glömde att öppna på ögonen......
Dessutom är följande påståenden;
"För att få en personal som förstår sig på mig har jag handplockat dem alla med stor noggrannhet och om det behövts har de också utbildats av mig personligen."
"Jag har dessutom utbildat min personal till duktiga schackspelare (inte bokstavligen förstås) för att de ska kunna ligga några drag före sina motspelare, något som är användbart både på jobbet och privat"
Om hon inte lägre kan försörja sig som återvinningsdrottning så kan hon i stället sadla om och leva på att stapla klyschor på varandra.......