2020-09-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Isabella Khatibi Ghabagh Tabeh Heter hon egentligen. Det är hennes riktiga namn!
Och ett tag gick hon under namnet Isabella Johansson
Citera
2020-09-13, 14:37
Medlem
Lambisofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Jag tror inte denna före detta strippa har haft mycket med den operativa verksamheten att göra. Hon skulle väl bara vara ansiktet utåt tillsammans med varumärket Think pink. Jag skulle tro det är maken som hat skött verksamheten. Jag tvivlar dessutom på att de får någ hårt straff. Om det bara handlar om att de har flyttat avfall mellan olika platser så är det väl tveksamt om det är olagligt.

Bella har styrt företaget till 💯procent, hon tror att hon är smartare än alla andra.
Hon är ingen lite målvakt eller duvunge om ni tror det.

Blir hon släppt så kommer hon bara försvinna med barnen, där man inte kommer åt henne.
Citera
2020-09-13, 14:38
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Sopbergen måste växt dem över huvudet. Absolut kryphål i lagen, men de måste ju insett att hundratals ton sopor i längden också kostar att flytta runt och det är nog där bränderna kommer in i bilden.

Vilka jävla pengar dom har dragit in i alla år. Fakturerat kund för deponi och förvarat skiten på deras upplag. Nu blir det vi skattebetalare som får stå för saneringen
Citera
2020-09-13, 14:39
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kan det være L*wengrip Beauty som har dumpet noe ulovlig?

nej det står i artikeln vem det är.

undra vad hennes grova miljöbrott var? körde med en jeep i stan?
Citera
2020-09-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
Jag letade på Ratsit o hittade henne med en gång.

jo jag vet, men jag kollade befolkningen 1990 och då var hon inte i sverige utan kvar i iran sannolikt, eller iaf inte folkbokförd ännu.
Citera
2020-09-13, 14:54
Medlem
Cryptins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81

Man undrar om BigBig-Sortera fuskar på samma sätt eller hur de lyckats få sin affär att gå runt.

Sortera har ju egna processanläggningar så de äger ju hela kedjan. BigBag ligger ju sedan några år tillbaka under samma paraply.

Så nej de fuskar inte, men de är ju dyrare också än Think Pink, men det är ju inte så konstigt när de inte processar avfallet...
Citera
2020-09-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambisoft
Bella har styrt företaget till 💯procent, hon tror att hon är smartare än alla andra.

Blir hon släppt så kommer hon bara försvinna med barnen, där man inte kommer åt henne.

Skulle inte förvåna mig om detta med att vara målvakt bara är ett spel för media. Oavsett om hon har styrt allt eller inte så är det huvudsakligen hennes ansvar just för att hon är vd. Vi skulle inte acceptera dumma ursäkter av en manlig vd varför ska vi då acceptera det av en kvinnlig vd.

Jag hoppas hon och hennes ledning får längsta möjliga fängelse tid.
Citera
2020-09-13, 15:08
Medlem
Haubits77Bs avatar
Är Bella Rom?
Hon ser så ut.
Citera
2020-09-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambisoft

Solklart fall av någon som lider av Dunning-Kruger.

Otåligheten hon beskriver kombinerat med kortsiktigt tänkande tyder inte på intelligens, utan ADHD. Bara en idiot tror att man kan komma undan med tonvis av sopor som aldrig förverkas.

Vi medborgare ska sopsortera så fingrarna blöder och så försiggår sådant här 😳😡
Citera
2020-09-13, 15:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
,
Fast planen måste ju ha varit att köra så länge det håller och sen kursa skiten.

OM detta funkar - det lär bli ställföreträdaransvar på miljöbrott.

Hur är det med Laxå-mannen går han fri?
Citera
2020-09-13, 15:22
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är Bella Rom?
Hon ser så ut.

Iranier
Citera
2020-09-13, 15:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
OM detta funkar - det lär bli ställföreträdaransvar på miljöbrott.

Hur är det med Laxå-mannen går han fri?

Konkurs kanske var plan B. De var ju med Leif-Ivan Karlsson vid rodret enligt han väldigt nära att sälja företaget för 100 miljoner förra året. Kan man ana att det var till en konkurrent. De insåg väl rätt snabbt att det var ett luftslott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in