Hmm, jag tänkte mera på personer som typ Fróði Midjord, Stefan Jacobsson, Per Öberg, Markus Andersson (både konstnären samt han som driver Nya Dagbladet), Daniel Friberg, Juri Lina (osäker på om han anses tillhöra nationella rörelsen?), Omar Filmerson, Ahmed Rami (Rami tillhör ju inte nationella rörelsen, men han har ju ändå varit inbjuden ibland att hålla föredrag) Sanna Hill, Mikael Willgerts (Swebbtv), Gustav Kasselstrand, osv. Alla dom har jag alltid fått bra intryck av vid tillställningar.
Dom första du nämner har jag inte följt mycket. Öberg tycker många är fridlyst och troligen av SÄPO. Han har aldrig åkt dit för något. Det kan ligga mycket i det. Han fick till och med tillbaka jaktlicenser. Swebb TV är sionister. Gustav Kasselstrand med. Han vill samarbeta med partiet i Tyskland som är det. De är kontrollerad opposition.
Men visst, det finns ju en del puckon, olämpliga personer, och t o m en del personer som med stark misstanke kan tänkas vara betalda ( = kontrollerad opposition) av SÄPO.
The Golden One tycker jag ändå verkar vara en bra person (har dock aldrig träffat honom) med intressanta tankar (inte alla givetvis) och hans narcissistiska framtoning han tidigare haft mera av, har han ju gjort med stor glimt i ögat. Han verkar umgås med Nilsson ibland, och det är synd att Nilsson slår blunder i ögonen på honom.
"The Golden One" har verlkligen inte glimten i ögat utan tar sig själv på största allvar. Han är narcissist. Vilka han umgås med visar också vem/vad han är. Han umgås även med dom som har svindlarnas hus.
Dan Eriksson, och Magnus Söderman, dom däremot verkar ju tvärköpta av SÄPO. Det verkar som att deras funktion verkar vara att få rörelsen att vara kvar på någon löjlig nivå (deras funktion verkar vara att dra ett löjets skimmer över den oppositionella rörelsen). De drar ut löjliga mängder pengar ur medlemmarna (upp till 500 kr i månaden som exempel på Svegot-tidningen, och 1200 kr per år för Det fria Sverige) och skapar någon slags sekt, uppmanar folk att
inte i övrigt engagera sig i politiska partier, och massa andra skumma saker. Magnus Söderman låter sig bli porträttfotograferad av någon PK-reporter under SvP-tiden, där han med nedslagen o undergiven blick (SÄPO har väl kommit på honom med barnporr i datorn, han lyser ju pedofil på 5 mils avstånd, och så utarbetar han väl en deal med SÄPO om att göra sådana där löjeväckande foton på sig själv + allmänt bli deras hora, i utbyte mot att de inte sätter fast honom) står i bar överkropp (vacker syn, vältränade Magnus liksom) med svastikor när han samtidigt är med i Svenskarnas Parti. Snacka om att grisa ned för partiet liksom. Om någon kan hitta dom fotona vore det bra. Jag hittar endast ett enda (de övriga fotona är mycket värre, skall tilläggas),
https://i0.wp.com/kontinent.se/wp-content/uploads/margaretabsandeback140606_MBS9724-Edit.jpg?fit=2000%2C1429&ssl=1
Dessutom försökte Söderman skapa splittring i NMR genom sitt kuppförsök mot Lund, och han (Söderman) tillsammans med Mikael Skillt (i vems sold Skillt står, råder det väl inga tvivel om längre? Han var ju öppet betald av judiska makten i form av NATO o judiska Poroshenko-regimen) försökte ju (med en skällande Skillt som rottweiler i Södermans koppel) med våld ta över Nationell Idag och dess presstödspengar, när den fanns. Söderman kommer även med sitt knäppa kristendoms-gift och försöker leda folk fel. Försöker få ned nationalister att strida i Ukraina mot andra vita (för en judisk regim) osv. Listan kan göras lång...
Dan, som innan han kom in i rörelsen, var med i antirasistiska rapvideos med negrer (kan någon komma ihåg vad artisten eller låten hette? Och länka till videon också). Dan, som ser ut som en blandning av jude och same? Och honom ska vi lita på? Nej, skulle inte tro det...
Jag håller med dig om Dan och Söderman i allt men inte om kristendomen. Kristendomen behövs. Men inte de falska präster vi har nu som är kulturmarxister och jobbar för HBTQ rättigheter och inhuserar flyktingar i kyrkorna. Det med pedofili kan jag inte kommentera då jag inget vet om det
Dan och Magnus gör videos (
där Jonas Nilsson dessutom är den som intervjuar. SÄPO-horornas incestfest liksom)
https://youtu.be/qrwAYyNpRhU?t=52 , där en stor och viktig nyhet handlar om toaletter och pissoarer. Magnus går runt med både glasögon på huvudet och solglasögon på sig vid talen, så att han ser extra mongo ut (dvs för att få vettiga folk som kanske börjar leta sig till nationalism, att tänka "vad är det här för mongon. Nej, jag tänker inte kalla mig för nationalistisk")
https://youtu.be/qrwAYyNpRhU?t=182
Valet av plats att hålla tal på, är ju också en väldigt uttänkt plats. Fin inramning, må jag säga. Det ser ju verkligen jätteseriöst ut,
https://youtu.be/qrwAYyNpRhU?t=198
De ser dessutom till att i videon lyfta fram SVENSKARNAS hus, eller oj, förlåt, jag menar RASFRÄMLINGARNAS hus,
https://youtu.be/qrwAYyNpRhU?t=295
Sådant här skit som Svenskarnas Hus / Det fria Sverige,
lyfter Nilsson medvetet fram (kanske på SÄPOs order?),
https://www.youtube.com/watch?v=27HeI5QlV1g
Frändelöv, som har en antirasist-/vänsterbakgrund, och umgås med transexuella she-males som gör bajsporr, snacka om att SÄPO har lyckats där, med att få (delar av) den oppositionella rörelsen att se ut som kompletta, ja, jag vet inte vad. Jag menar, det räcker att titta på Frändelöv, så ser man att han är en korrupt och AIDS-sjuk depraverad bajsätande läderbögs-gimp,
https://tinyurl.com/y439co7l
Håller med om Frändelöv.
Dulny verkar vara reko (jag har aldrig träffat honom, förutom en gång som hastigast). Figurerar han / besöker han verkligen med Det fria Sverige? Han verkar tillräckligt vettig för att inte umgås i sådana kretsar? Det enda negativa som jag kommer på med Dulny, det är att han inte utnyttjar hela sin potential gällande poddradio. Jag har försökt att lyssna några gånger på Nordisk alternativhögers radio (heter hans radio så?), men han sitter bara och gör massa konstiga samplingar med ord från populärkulturella ikoniska filmer osv och försöker skapa humor, som inte riktigt blir humor, enligt mig? Man tröttnar ganska fort på det i a f enligt mig. Om han bara skulle ändra lite på konceptet, typ gå hem till makthavare och plinga på med videokamera påslagen och ställa kritiska frågor, så skulle han bli dundersuccé, med hans personlighet. Å andra sidan skulle han väl dö (likt Bechir Rabani) då kanske?
Dulny frekventerar Svindlarnas Hus ja. Han var där senast nu på "nypremiären". Jag gillar inte vad jag ser av honom.
Ingrid Carlqvist, tror jag inte är köpt på något vis, utan hon är bara en halvdum grogghagga som liksom inte riktigt fattar i vad för sällskap hon hamnat i, och vilkas ärenden hon springer. Hon verkar ju ändå vilja göra väl känns det som?
Nej Carlqvist är nog inte köpt. Hon är bara totalförvirrad.
En sak jag har tänkt på, ang Nilssons radarpolare i Palaestra Media, nämligen Anton Stiegmark. Han verkar ganska ödmjuk och jag har inte tänkt så mycket på honom, men tre saker har jag funderat på, på sistone:
1. Han är ju uppenbarligen rasfrämling (tattare/balkan/jude, osäker exakt på vad han har för bakgrund?)
2. Han är kollega till Nilsson (det måste ju inte betyda att även han, dvs Stiegmark, är köpt av SÄPO, utan kan lika gärna betyda att Nilsson har lyckats att lura Stiegmark att se upp till Nilsson), dvs driver Palaestra med Nilsson
3. det som gjorde att jag verkligen fick upp ögonen för Stiegmark, var det faktumet att han (30 år?) blev tillsammans med en begynnande stjärna inom den (dvs inte inom den rasideologiska miljön, utan istället den allmänt regim-kritiska miljön) regimkritiska miljön (Gula västarna i Sverige tror jag, och även i andra sammahang. Hon har även synts i TV i utlandet,
https://en.wikipedia.org/wiki/Izabella_Nilsson_Jarvandi OBS jag har för mig att hennes andra efternamn, Nilsson, att det enbart råkar vara en tillfällighet dvs att hon
inte ska ha något släktskap med Jonas Nilsson), nämligen den 15 (eller 16?)-åriga Izabella Jarvandi. Jag menar, denna tjej, är extremt kunnig och mogen för att vara blott 16 år, kan tala och föra sig, och hon kan nog tids nog bli en ledare för en (icke-rasideologisk, men likväl ändå farlig för de styrande) opposition i Sverige. Hade jag varit ansvarig på SÄPO, och Anton stod i på lönelistan, så hade jag försökt att få Anton att charmera upp henne och bli tillsammans med henne, så att han långsiktigt kan utöva kontroll över hennes sinne och inriktning och tankar osv. Det kallas för att vara en s k "handler" inom underrättelsetjänst-fackspråk (på engelska).
Vet inget om Stigemark.
För övrigt är det synd och skam att Björn Björkqvist, som borde ha mera vett i skallen, har med Eriksson och Söderman att göra.