2020-09-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
God aften Ærede forsamling!

Jeg undres på om det er noe vi alle kan enes om....

Påstand 1: AEH var en usedvanlig vakker jente, spesielt i sine yngre år

Noen uenige?

Påstand 2: TH har hatt ett påfallende lavt privatforbruk, inntekt og formue i betraktning

Noen uenige?

Påstand 3: TH burde signert avhørene han hadde avgitt, og ikke anket mot åstedsgranskningene

Noen uenige?

Påstand 4: TH blir ikke framstilt som en varm og empatisk/sympatisk familiefar i mediene.

Noen uenige?

Nei, kanskje ikke? Da er vi i allefall enige om noe

Enig👍🏻👍🏻👍🏻
Citera
2020-09-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Men vi vet ikke hvem som er GM i denne saken.

Nei han er ikke dømt, så tvilen kommer han til gode.
Jeg tror han er GM og syntes det er grusomt hva jeg tror han har gjort.
Citera
2020-09-11, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Tidligere for et par-tre mnd siden så var "veggen" til VEs facebookprofil åpen, og man kunne se hvert år at Anne gratulerte han med dagen. Hun er jo filletanten hans. Men siste året, så uteble gratulasjonen. Samme året som Anne og datteren gikk ut av styret, og VE steppet inn.
Dette ble det snakket om her inne, og da plutselig ble alt lukket.

Ja ikke sant. Har ikke sett den åpne veggen så vanskelig å danne seg noe inntrykk. Tror du han er GM med TH?
Senast redigerad av Frokendektektiv 2020-09-11 kl. 19:52.
Citera
2020-09-11, 19:39
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Påstand 1) er jeg enig i.
Påstand 2) jeg vet ikke noe om hans privatforbruk av penger.
Påstand 3) er jeg uenig i.
Påstand 4) Medienes vinkling av diverse detaljer i saken og hva mediene bevisst velger å formidle og hva mediene bevisst velger å ikke formidle, kan være grunnene til hvordan TH har blitt fremstilt i mediene. Dette har jeg sett før i andre saker.

God aften Farkosten Er det viktig at vi skal være enige om ting?

Nei, det er ikke så viktig. Det hele var bare et spakt forsøk på å få debatten over på rett spor.
Og så tror jeg det hjelper på å finne noen ting i er enige om

Jeg har ingen indikator på at TH har vært en big spender. Det har kanskje ingen andre heller? Tanken min med pkt. 3, er at kanskje uskyldige mennesker ville lagt alle kort på bordet i et håp om å få løst saken. Jeg spurte til slutt om medienes vinkling er som påstanden, ikke en analyse om hvorfor det er sånn.
Senast redigerad av Farkosten 2020-09-11 kl. 19:54. Anledning: tillegg
Citera
2020-09-11, 19:44
Medlem
Legokatts avatar
Citat:

Noen uenige?

Påstand 2: TH har hatt ett påfallende lavt privatforbruk, inntekt og formue i betraktning

Noen uenige?

Påstand 3: TH burde signert avhørene han hadde avgitt, og ikke anket mot åstedsgranskningene

Noen uenige?

Påstand 4: TH blir ikke framstilt som en varm og empatisk/sympatisk familiefar i mediene.

Noen uenige?

God kveld programleder

Sett gjennom hypotese..
.
.
Vi vil aldri være enig i noe før saken er løst
.
.
Men vi enige om dette?
.
.
Er det fredag i dag?

God helg
Citera
2020-09-11, 19:48
Medlem
Citat:
Nei, det er ikke så viktig. Det hele var bare et spakt forsøk på å få debatten over på rett spor.

Jeg har ingen indikator på at TH har vært en big spender. Det har kanskje ingen andre heller? Tanken min med pkt. 3, er at kanskje uskyldige mennesker ville lagt alle kort på bordet i et håp om å få løst saken. Jeg spurte til slutt om medienes vinkling er som påstanden, ikke en analyse om hvorfor det er sånn.
Takk! :-) For meg er dette med hvorfor viktig. Og det gjelder de fleste ting.
Citera
2020-09-11, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Ja ikke sant. Jar ikke sett den åpne veggen så vanskelig å danne seg noe inntrykk. Tror du han er GM med TH?

Man kan jo lure. Han hadde leiebil den dagen og kjørte opp til fjellet. Og så hadde han sagt til daglig leder av hotellet, eller hvem det var, at han skulle si at han hadde vært der dagen etterpå og vært i møte, altså 1 november og ikke 31 oktober. daglig leder skal ha opplevd det som svært ubehagelig.
Citera
2020-09-11, 19:55
Bannlyst
Citat:

Noen uenige?

Noen uenige?

Noen uenige?

Noen uenige?

God aften.
Ja, hvis man er uenig i det meste, så er det ihvertfall greit å være enig om at man er uenig, så er man ihvertfall enige om NOE. Men må si meg enig i dine punkter.
Citera
2020-09-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
Man kan jo lure. Han hadde leiebil den dagen og kjørte opp til fjellet. Og så hadde han sagt til daglig leder av hotellet, eller hvem det var, at han skulle si at han hadde vært der dagen etterpå og vært i møte, altså 1 november og ikke 31 oktober. daglig leder skal ha opplevd det som svært ubehagelig.
Hva er stedsnavnet på det stedet der dette møtet ble avholdt?
Var det flere enn de to som du omtaler som var til stede på det møtet?
Citera
2020-09-11, 20:01
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doggerbank
For meg er det helt andre ting som stikker i øynene. De som har fulgt med på saken, vet veldig godt hva det er. Hvis du leser deg opp på mange ting ang TH, blant annet ekteskapskontrakten, ikke minst den reviderte, er det rett og slett hårreisende. Men det er bevis som gjelder, som for alle, med mindre den samlede indisierekken fjerner enhver tvil, og det skal mye til.
Ja, det där äktenskapskontraktet ser inget vidare ut, men det kan ju finnas en anledning till varför den skrevs så, en anledning som vi inte känner till och som hade med hans affärer att göra. Men för egen del är jag bara intresserad av bevisningen, och inte om TH är ett rötägg eller ej. Dom flesta människor har både bra och dåliga sidor. Att hata människor för att dom inte är perfekta är inhumant i mina ögon.
Citera
2020-09-11, 20:04
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Nei det stikker i øynene når noen dreper sin ektefelle gjennom 50 år.
Se där, lagmansretten hade en annan syn. En sa att TH kanske kunde misstänkas, två sa att det inte fanns minsta bevis för att han hade något med konans försvinning eller ev död att göra. Bevisningen är syltunn.
Citera
2020-09-11, 20:05
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
God kveld programleder

Sett gjennom hypotese..
.
.
Vi vil aldri være enig i noe før saken er løst
.
.
Men vi enige om dette?
.
.
Er det fredag i dag?

God helg

Takk for tilliten

Det jeg presenterte var en liste på 4 punkt som jeg trodde de aller fleste kunne nikke anerkjennende til. Jada, unntatt deg og et par andre da.

Spørsmålet ditt besvares i samme stil som burde være kjent for deg og 3-4 til: Det med at det er fredag er en skjødesløs naiv påstand hvor du tar for gitt jordklodens snurringer fra jordens opprinnelse, via et par vitenskapsmenn og en overgang til dagens standard. Hva med skuddårsdager og justeringer?
Skulle man finregne på dette, så har du flaks med at det nå kun er 7 dager i uka. Sjansen for at det er fredag i dag er 1/7.

Men siden jobben min har sagt det er fredag i dag, så koser jeg meg med noen glass på verandaen. God helg pus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in