2020-09-10, 03:04
Medlem
Skulle gärna vilja ha tips på aktier under kronan med stor potential inom de närmsta halvåret eller kommande åren. Motivera gärna era tips!
Citera
2020-09-10, 03:29
Medlem
IncubusAphrodisiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
Skulle gärna vilja ha tips på aktier under kronan med stor potential inom de närmsta halvåret eller kommande åren. Motivera gärna era tips!

Norwegian om de ej konkar eventuellt Abliva.

Men jag tror de stora lasset med raketer har gått... typ starvault tyvär hoppade jag av det tåget lite tidigt och fick nöja mig med ynka 600% upp lol den fortsatte att stiga till 1200% ich men nu släpper den luftballongen ut sin luft igen.
Citera
2020-09-10, 06:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Kolla Abelco
Investerar i en hel del företag i inom krypto, esport och liknande. Har dessutom rasat men nu håller på vända skutan och går riktigt bra.

Pris/aktie 0,068 slutkurs igår.

Läs på
https://www.abelco.se/sv/
Citera
2020-09-10, 08:17
Medlem
Vad spelar det för roll vad aktien kostar? Har du bara 1 krona att köpa för? Ett bolag som har aktier som kostar 1kr/st kan vara värda många miljarder eller bara 1000kr. En aktie som kostar 1000kr kan vara värd flera miljarder eller bara 1mille.

Du kanske letar efter lågvärderade bolag som kan bli en raket?

Letar just nu inte efter så mycket nytt då jag ligger fullsmetad i Minesto. Stor potential de kommande åren. Väldigt stor. Givetvis med en risk men mångdubblarpotential de kommande åren.
Citera
2020-09-10, 10:50
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Kolla Abelco
Investerar i en hel del företag i inom krypto, esport och liknande. Har dessutom rasat men nu håller på vända skutan och går riktigt bra.

Pris/aktie 0,068 slutkurs igår.

Läs på
https://www.abelco.se/sv/

Kollar man historiskt närmsta tiden så verkar det mest gått krabb-gång.
Citera
2020-09-10, 11:39
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem

Japp men det finns en ny VD på fartyget och det har rensats upp en del. De har också köpt på sig fler intressanta företag.
Jag köpte själv lite mer på 0,047 för några veckor sen och den står just nu kl 11:39 så står den i 0,069 så den har påbörjat sin uppgång.
Citera
2020-09-10, 12:03
Medlem
morkfromorks avatar
Oscar properties och Anoto.

Bägge tidvis under kronan, och inte utan orsak, de är som monstret som liger fastspänt i den galne läkarens grotta, livlöst, men ett par gånger om året får den en spruta med självlysande grönt livsserum (rykten om uppköp, stora affärer, partners mm.) och kursen sticker som en raket, 50% 75% 100%, om du sitter vid datorn just då, kommer du ut med stor vinst, om inte, sjunker den strax tillbaka igen.
Citera
2020-09-10, 12:37
Medlem
Moderator ta bort. Såg att det redan svarats med samma svar.
Citera
2020-09-10, 12:41
Medlem
.
Senast redigerad av Slippos 2020-09-10 kl. 13:00.
Citera
2020-09-10, 14:08
Medlem
Knastrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem

Gått åt sidan? Eller menar du kanske kräft-gång, d.v.s bakåt?
Citera
2020-09-10, 14:31
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knastras
Gått åt sidan? Eller menar du kanske kräft-gång, d.v.s bakåt?
Nja snarare att det gått åt sidan...
Citera
2020-09-10, 16:53
Medlem
Berätta en enda anledning till varför du vill att aktien ska kunna handlas under kronan för?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in