2020-09-08, 13:18
Medlem
Her bortforklares 38 faktiske punkter med rene spekulasjoner. Tørr på fingrene på grunn av alderdom på konvolutt og et par sider til unge, spreke og fuktige fingrer på de andre sidene. En eldre mann som mener å skrive brev med konvolutt er tingen i en yngre kryptoverden. Han var opptatt av ikke å legge igjen spor og holdt konvolutten med hansken og tok av den andre for å legge brevet nedi Deretter på med hansken å legge brevet på plass. Dette skjedde ca kl 10.30 med hanskene du så på video.
Citera
2020-09-08, 13:33
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Du kunne kanskje oppnådd et snev av troverdighet om du ikke hadde anklaget AE for skyld i hennes egen grusomme død.
Fordi all informasjon fra media sett gjennom hypotese forteller en historie. GM manipulerte AEH.
Hvis dette skjedde. Skal en GM gå løs?
Citera
2020-09-08, 13:34
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Joda, siktet for bortføring eller medvirkning til bortføring, men hadde det vært holdepunkter for transport av AE, tror jeg både han og TH hadde vært fengslet.

Hans rolle er trolig begrenset til kryptobiten.
Det begynner å bli en del personer i dette plottet nå...

Du har en vanvittig stor troverdighet med en hypotese basert på kodespråk som ikke passer inn i det hele tatt.

Ingen ting tyder på at TH, alle barna og RU sammen var delaktig i dette plottet.
Citera
2020-09-08, 13:40
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Her bortforklares 38 faktiske punkter med rene spekulasjoner. Tørr på fingrene på grunn av alderdom på konvolutt og et par sider til unge, spreke og fuktige fingrer på de andre sidene. En eldre mann som mener å skrive brev med konvolutt er tingen i en yngre kryptoverden. Han var opptatt av ikke å legge igjen spor og holdt konvolutten med hansken og tok av den andre for å legge brevet nedi Deretter på med hansken å legge brevet på plass. Dette skjedde ca kl 10.30 med hanskene du så på video.

"Man kan ikke bruke fravær av fingeravtrykk som noe sikkert bevis for at Tom H*agen ikke har tatt i konvolutten. Han kan like godt ha tatt i den, og ikke avgitt fingeravtrykk. Det kommer an på hvor hardt du tar, hvordan du tar og om man er svett på fingrene, sier Per An*gel, tidligere kriminaltekniker og leder av Kripos' åstedsgruppe."

Du har sikkert mer erfaring enn en tidligere kriminaltekniker..
Citera
2020-09-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
føyd til pkt 32 og 33 samt 35 til 37.

De sto ikke der... kanskje disse a) b) punktene har vært regnet hver for seg tidligere?
Citera
2020-09-08, 13:49
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det begynner å bli en del personer i dette plottet nå...

Du har en vanvittig stor troverdighet med en hypotese basert på kodespråk som ikke passer inn i det hele tatt.

Ingen ting tyder på at TH, alle barna og RU sammen var delaktig i dette plottet.
Vi kjenner jo ikke til grunnlaget for siktelsen, og jeg tviler som tidligere sagt at han kjente til hva hans kunnskap skulle brukes til.

Min teori inneholder ikke RU som aktiv deltager.

Dessuten, GM kommer ikke til å gå løs, både han og MGM kommer til å bli dømt.
Citera
2020-09-08, 13:58
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Vi kjenner jo ikke til grunnlaget for siktelsen, og jeg tviler som tidligere sagt at han kjente til hva hans kunnskap skulle brukes til.

Min teori inneholder ikke RU som aktiv deltager.

Dessuten, GM kommer ikke til å gå løs, både han og MGM kommer til å bli dømt.
Er du enig i at hypotesen din er veldig lite sannsynlig?

Håper du skjønner dette
Senast redigerad av Legokatt 2020-09-08 kl. 14:02.
Citera
2020-09-08, 14:01
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Er du enig i at hypotesen din er veldig lite sannsynlig?

Håper du skjønner dette..
Hehe, du gir deg ikke. Vi får vel se, ingen annen hypotese er i nærheten like sannsynlig, men det ligger i TT’s natur å fornekte av forståelige grunner.
Citera
2020-09-08, 14:01
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Hehe, du gir deg ikke. Vi får vel se, ingen annen hypotese er i nærheten like sannsynlig, men det ligger i TT’s natur å fornekte av forståelige grunner.
Det virker som hypotesen din er bygd på en konklusjon angående hva du tror skjedde.

Du tilpasser informasjon til hypotesen som om du forsøker å få på deg en all for trang genser..

Man burde første se på all informasjon uavhengig av hva man tror skjedde. Informasjon fører til en løsning. Ikke omvendt.
Senast redigerad av Legokatt 2020-09-08 kl. 14:13.
Citera
2020-09-08, 14:19
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det virker som hypotesen din er bygd på en konklusjon angående hva du tror skjedde.

Du tilpasser informasjon til hypotesen som om du forsøker å få på deg en all for trang genser..

Man burde første se på all informasjon uavhengig av hva man tror skjedde. Informasjon fører til en løsning. Ikke omvendt.
Så lenge min hypotese svarer på alle spørsmål vi har fått gjennom media, føler jeg meg trygg på at den holder vann.

Så kan det hende politiet sitter med informasjon som tilsier noe helt annet, noe jeg tviler på.

F.eks. alibier som er planlagt i lang tid kan være vanskelig å knekke, men bør ikke være umulig.

I stedet for å se filmen «Gone Girl» bør folk bruke tid på serien «Blood Relatives» på ID. Da vil man forstå at det utenkelige er tenkelig i visse sammenhenger.
Citera
2020-09-08, 14:38
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Så lenge min hypotese svarer på alle spørsmål vi har fått gjennom media, føler jeg meg trygg på at den holder vann.

Så kan det hende politiet sitter med informasjon som tilsier noe helt annet, noe jeg tviler på.

F.eks. alibier som er planlagt i lang tid kan være vanskelig å knekke, men bør ikke være umulig.

I stedet for å se filmen «Gone Girl» bør folk bruke tid på serien «Blood Relatives» på ID. Da vil man forstå at det utenkelige er tenkelig i visse sammenhenger.
Filmen "Gone Girl" er veldig relevant å se. (Ikke noe man trenger å oppfordre noen ikke til å se..)

Den kunne ha vært benyttet av GM som en del av planleggingen.

Ellers er jeg enig i at det er mange spennede serier å se på
Senast redigerad av Legokatt 2020-09-08 kl. 14:41.
Citera
2020-09-08, 14:43
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Du kunne kanskje oppnådd et snev av troverdighet om du ikke hadde anklaget AE for skyld i hennes egen grusomme død.

Littegrann av samme greia med deg, når du hardnakket anklager hele familien. Jeg mener det er store sjanser for at flere i den familien er helt uskyldige.

Det ser ut som du og katten har møttes midt i en smal tunell. Ingen vil rygge
Senast redigerad av Farkosten 2020-09-08 kl. 14:46. Anledning: tillegg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in