2020-09-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Har Ali Khans mördat och/eller invalidiserat många i Sverige eller utomlands...?
De verkar ju inte ta skit i allafall det har man hört och läst om
Citera
2020-09-07, 07:14
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Från folk som har insyn såklart vart annars

Ser honom flera gånger i veckan, och så värst förlamad tycker inte jag han verkar vara..?
Citera
2020-09-07, 08:54
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Ha aldrig kontakt med någon av utomeuropeiskt ursprung. De är till 99% äckel. Varje avvikelse från denna regel är unik. Jag har tex varit vän med en person från kurdistan i 25 år. Jag prisade honom som den enda blatte som var ok, men När chansen kom tog han den. Alltså hade jag fel i 25 år och han outsmarted mig genom sin uthållighet. Jag lyfter på hatten.
Och så tror soc-kärringar och vänsterblivna att migranter har äkta tårar och att de inte ens kan hålla uppe en lögn under en intervju...
Citera
2020-09-07, 11:12
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Undvik kontakt med folk från MENA och zigenare så är det lugnt.

Tycker du vi ska frysa ut dessa grupper och vägra prata med dem? Det är väl precis denna taktik som skapat dessa parallella samhällen som ingen verkar vilja ha?
Citera
2020-09-07, 16:41
Medlem
Thisisnotoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Tycker du vi ska frysa ut dessa grupper och vägra prata med dem? Det är väl precis denna taktik som skapat dessa parallella samhällen som ingen verkar vilja ha?

Det som skapat dessa jävla problem från första början är att vi släppt in en hel generation av pack som vi inte bör ha släppt in i detta land.
Varför ska vi fortsätta smyga med fakta? Hur många procent av dagens gängkriminalitet, våldtäkter mm begås av människor som inte bör befinna sig i detta land öht?
Frysa ut eller inte frysa ut spelar ingen roll för dessa menlösa parasiter kommer fortsätta rövknulla detta land tills dess att någon vågar sätta ner foten. Inte ens SD är tillräckligt idag för att få ordning på det skit som vi nu lever i. Sant? Ja du vad tycker du själv?
Citera
2020-09-07, 17:25
Medlem
Familjen Reinfeldt är tydligen en av de kriminella familjerna. Vilka dom andra 39 är vet jag inte.
Citera
2020-09-07, 17:28
Medlem
Kissdroppes avatar
Det vore intressant att se en kartläggning på dessa familjer, hur många de är och var de bor.

Men å andra sidan, alla dessa araber har släktingar överallt och alla är mer eller mindre halvkriminella. Så det är helt klart fler kriminella familjer än vad den här snuten påstår.

Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Ali-Khan familjen har jag alltid inbillat mig går runt i kostym alternativt är välklädda, men när jag fick se klippet när den 33-årige mannen hotade polisen så var han klädd i vanliga "mys-kläder", typ adidas och mjukisbyxor. Fy fan vad löjligt.
Ja, sättet man beskriver de här svartingarna på i media får en att tänka på gamla maffiafilmer.

Men i själva verket är det fullvuxna män som står utanför ICA i sportkläder och röker cigg. De väsnas, försöker hävda sig själva och ja, har inte utvecklats alls sen de var 13-år och stod i centrum.

Jag såg några dokumentärer om apor som krigade med varandra och ibland inbördes, och beteendet är identiskt. Allt från hur man testar varandra, till intriger och hur yngre senare ger sig på de äldre.

Jag har ingen djupare insikt i de här "nätverken" och "familjerna", men mer än gemene man. Och det är långt ifrån så välorganiserat som folk verkar tro. Det är negrer och araber det handlar om. Deras organisationsförmåga, konsekvenstänk och impulskontroll är minimal.

Det är otroligt primitivt. Men eftersom de är så ostrukturerade, omogna, saknar konsekvenstänk och impulskontroll - så har de ett visst "våldskapital", som media alltid säger. De brister i intelligent kriminalitet och kompenserar med grovt och onödigt våld. Därför krigar de alltid med varandra, för att de hela tiden lurar varandra eller känner sig förolämpande av småsaker.

Även i den kriminella världen märker man stor skillnad på svenskar och araber/negrer. Svenskarna må vara trash och dampungar, men de har trots det något innanför pannbenet om man jämför med ovannämnda.
Citera
2020-09-07, 17:42
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Det vore intressant att se en kartläggning på dessa familjer, hur många de är och var de bor.

Men å andra sidan, alla dessa araber har släktingar överallt och alla är mer eller mindre halvkriminella. Så det är helt klart fler kriminella familjer än vad den här snuten påstår.

Ja, sättet man beskriver de här svartingarna på i media får en att tänka på gamla maffiafilmer.

Men i själva verket är det fullvuxna män som står utanför ICA i sportkläder och röker cigg. De väsnas, försöker hävda sig själva och ja, har inte utvecklats alls sen de var 13-år och stod i centrum.

Jag såg några dokumentärer om apor som krigade med varandra och ibland inbördes, och beteendet är identiskt. Allt från hur man testar varandra, till intriger och hur yngre senare ger sig på de äldre.

Jag har ingen djupare insikt i de här "nätverken" och "familjerna", men mer än gemene man. Och det är långt ifrån så välorganiserat som folk verkar tro. Det är negrer och araber det handlar om. Deras organisationsförmåga, konsekvenstänk och impulskontroll är minimal.

Det är otroligt primitivt. Men eftersom de är så ostrukturerade, omogna, saknar konsekvenstänk och impulskontroll - så har de ett visst "våldskapital", som media alltid säger. De brister i intelligent kriminalitet och kompenserar med grovt och onödigt våld. Därför krigar de alltid med varandra, för att de hela tiden lurar varandra eller känner sig förolämpande av småsaker.

Även i den kriminella världen märker man stor skillnad på svenskar och araber/negrer. Svenskarna må vara trash och dampungar, men de har trots det något innanför pannbenet om man jämför med ovannämnda.

Man ska helt enkelt inte ens ha kontakt med något av dessa främmande element! Räcker ju med att man försöker sälja en bild på Blocket så ringer det lassvis med babbar av alla slag och sedan blir man nästan tvungen att skaffa nytt telefonnummer. Säljer du dessutom bilen till en sådan så har du problem i massor efteråt. Efter fem minuter så börjar dom ringa om allehanda fel och ska ha tillbaka pengar.
Citera
2020-09-07, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Ha aldrig kontakt med någon av utomeuropeiskt ursprung. De är till 99% äckel. Varje avvikelse från denna regel är unik. Jag har tex varit vän med en person från kurdistan i 25 år. Jag prisade honom som den enda blatte som var ok, men När chansen kom tog han den. Alltså hade jag fel i 25 år och han outsmarted mig genom sin uthållighet. Jag lyfter på hatten.

Majoriteten av mina vänner hade utomeuropeiskt ursprung till för några år sen. Men i takt med att jag fick mer livserfarenhet och kritiskt tänkande, och att DOM blivit äldre och visat sina rätta färger, så har jag fasat ut en efter en.
Tex en kille som var moderat och skitduktig på att integrera sig och gjorde raketkarriär, tvärvände och blev Vänsterpartist, anti-vit, började stödja BLM osv och bara vara kritisk mot ”väst” och vita, men inte mot slavhandeln i Libyen och andra delar av Afrika och tex Saudiarabien mfl länder.

Andra vuxna män nu som var supersnälla och kunde vara kompisar med både killar och tjejer, asschyssta på alla sätt som barn, tonåringar och unga vuxna. Nu värsta hederskultur-farsorna som misshandlar sina fruar psykiskt och snackar om hur dom ska kontrollera sina döttrar (samt snackar skit om att ha och få döttrar i allmänhet). Värsta mansgrisarna har dom blivit som inte kan eller vill ha kvinnliga vänner längre på samma villkor som manliga.

Gamla tjejkompisar bröt jag med redan för 10 år sen pga konflikter över deras antisemitism och allmänt våldsamma och aggressiva ideal som kom fram. Den där gulliga och varma sidan var just bara en sida.
Citera
2020-09-07, 18:26
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Ja det stämmer de satt för ett mord på en kille från Tensta de var 4pers mot han för att han trackasera deras lillebror och de har levt på de ref sen dess men efter det har de haft me massa andra konflikt med olika grupperingar de kan bara slåss i flock typ 10 mot 1 tex de hade jidder med några i edsberg det värsta de kunde göra mot varandra var att skjuta upp i luften om nätterna folk skrattar åt deras sätt att va faktiskt och nu det sista så hoppade de på fel Person de var 4 mot han i nån nattklubb och killens hämnd kom nästa dag deras lillebror mördades och en kusin blev förlamad så det va för 1 år sen och inget mer med det så det visar hur svaga de är jämnföra me de andra klanerna ju
Det är väl grunden i deras verksamheter? Större kraft vinner, fulspel är inte kultur i Sverige, men det är det i Arabien, ryssar däremot kör också konsekvent på "större kraft vinner", där är man en fegis om man inte gå in med kniv.
Citera
2020-09-07, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis

Nej nej vi ska krama dom, ta med dom på tivoli, bada, leka och ha picknick! Då kommer de sluta vara dumma och busas. 🐣
Citera
2020-09-07, 19:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisisnotok
Det som skapat dessa jävla problem från första början är att vi släppt in en hel generation av pack som vi inte bör ha släppt in i detta land.
Varför ska vi fortsätta smyga med fakta? Hur många procent av dagens gängkriminalitet, våldtäkter mm begås av människor som inte bör befinna sig i detta land öht?
Frysa ut eller inte frysa ut spelar ingen roll för dessa menlösa parasiter kommer fortsätta rövknulla detta land tills dess att någon vågar sätta ner foten. Inte ens SD är tillräckligt idag för att få ordning på det skit som vi nu lever i. Sant? Ja du vad tycker du själv?

De är här vare sig du tycker om det eller inte. De flesta kommer bo kvar i detta land. Då finns det bara ett alternativ: integration.

Att frysa ut dessa människor gör alla problem bara värre. Detta tror jag du också förstår. Vägen in i det svenska samhället är språk, utbildning och jobb. Satsar man på det kommer det andra på köpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in