Det vore intressant att se en kartläggning på dessa familjer, hur många de är och var de bor.
Men å andra sidan, alla dessa araber har släktingar överallt och alla är mer eller mindre halvkriminella. Så det är helt klart fler kriminella familjer än vad den här snuten påstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sainsburys
Ali-Khan familjen har jag alltid inbillat mig går runt i kostym alternativt är välklädda, men när jag fick se klippet när den 33-årige mannen hotade polisen så var han klädd i vanliga "mys-kläder", typ adidas och mjukisbyxor. Fy fan vad löjligt.
Ja, sättet man beskriver de här svartingarna på i media får en att tänka på gamla maffiafilmer.
Men i själva verket är det fullvuxna män som står utanför ICA i sportkläder och röker cigg. De väsnas, försöker hävda sig själva och ja, har inte utvecklats alls sen de var 13-år och stod i centrum.
Jag såg några dokumentärer om apor som krigade med varandra och ibland inbördes, och beteendet är identiskt. Allt från hur man testar varandra, till intriger och hur yngre senare ger sig på de äldre.
Jag har ingen djupare insikt i de här "nätverken" och "familjerna", men mer än gemene man. Och det är långt ifrån så välorganiserat som folk verkar tro. Det är negrer och araber det handlar om. Deras organisationsförmåga, konsekvenstänk och impulskontroll är minimal.
Det är otroligt primitivt. Men eftersom de är så ostrukturerade, omogna, saknar konsekvenstänk och impulskontroll - så har de ett visst "våldskapital", som media alltid säger. De brister i intelligent kriminalitet och kompenserar med grovt och onödigt våld. Därför krigar de alltid med varandra, för att de hela tiden lurar varandra eller känner sig förolämpande av småsaker.
Även i den kriminella världen märker man stor skillnad på svenskar och araber/negrer. Svenskarna må vara trash och dampungar, men de har trots det något innanför pannbenet om man jämför med ovannämnda.