Citat:
Ursprungligen postat av
expotus
Innan du försöker installera 2004 stäng av totalt eller avinstallera alla virusprogram. Hade problem med att installera 2004, avbröts vid 70-80% om och om igen. Avinstallerade Avast och installerade utan problem. Nästa steg att återinstallera virusprogram/men naturligtvis.
intressant..tar kanske bort avira helt
Citat:
Ursprungligen postat av
1FF
Saker går framåt, trevligt.
Det jag inte nämnde om backupprogrammet när du ifrågasatte mitt tips var att Easus, Macrium och Aomei är de 3 mest rekommenderade när man söker på nätet. Så tipset har faktagrund. Så även min tidigare nämnda erfarenhet av dem.
Easus är ett bra val.
Åt Aomei gjorde jag en översättning av deras backupprogram till svenska men tyvärr slarvade de bort den så det vart ingen svenska i programmet. Jag fick trots det behålla min gratislicens som var min belöning för jobbet. Det är ett tilltalande program men det har sina... .problem. Fortfarande. Easus är betydligt pålitligare.
mm men känns som att det var aomei som gällde förut och nu är det easus..om ett par månader är väl det skräp och man får tips om annat prog :P
Citat:
Ursprungligen postat av
BWisser
Såvida du inte jobbar på FRA och har jobbhemligheter på din dator så behöver du inte tredjeparts-antimalware till att börja med. Windows inbyggda Defender är numera en mycket bra produkt och duger mer än väl i de flesta fall.
låter bra! har funderat på att avinstallera avira ändå, den har bara ställt till en massa sista tiden.
så bara att avinstallera och aktivera defender då eller?
har inte win10 även inbyggt antivirus också?