Citat:
Ursprungligen postat av
Andrimner
Men snälla du. Sluta leka Greta Thunberg. Dina psykiska problem och vanföreställningar om domedagen kan du behålla för dig själv. Ingen seriös expert inom området håller med dig om att det blivit som spanska sjukan.
Du tycks vara helt okunnig om den för övrigt.
Jag tar det igen. Vi har ett virus som för icke riskgrupper ligger ungefär på samma farlighet som influensa. För riskgrupper något högre men inte mycket. Att då börja yra om spanska sjukan och domedagen säger mer om ditt psykiska tillstånd än viruset.
Vad är det du inte fattar? Är du utvecklingsstörd? Smittan i Sverige har i det stora hela spridits okontrollerat. Den kommer göra det fullt ut snart.
Viruset är här !!!
Det är redan ute i samhället !!!
Det finns inget vaccin !!!!
Fatta !!!!
Otrevlig ton? Jag bemöter andra som dom förtjänar att bli bemötta. Jag är en otevlig person.
Har du problem med det bör du hålla käften.
Nej jag håller inte käften gentemot en idiot som dig.
Ja, smittan finns här, men den sprids inte okontrollerat.
Hade den fått gjort det, om dårar som dig fått bestämma, så hade haft fler döda nu i Sverige än vad den spanska sjukan skördade.
Ha,ha, en flashback tomte som säger sig "jobba inom sjukvården", som bl.a.håller fester med 15 personer, på tal om "att jag försöker hålla avstånd", och som vars lilla mamma får påminna om att tvätta händerna ordentligt.
Glöm du inte att låta lilla mamma bädda ner dig ordentligt i pojkrumet och se till att du får en liten godnattpuss också!