Citat:
Ursprungligen postat av
Slettsnoken
Jeg svarte på spørsmålet, barna har forskjøvet siste sikre livstegn fra lønnssamtalen 0856 til telefonen med sønnen 0916.
Det gir TH mellom 6 og 11 minutter til å gjennomføre kvelning som bare tar sekunder å utføre.
Tidslinja har jeg lagt ut her flere ganger før, senest 3.8. og den står seg greit fortsatt utifra min teori om at AE’s nærmeste er involvert.
Som jeg har sagt til deg før, noen ser det, andre VIL ikke se det, og det er nok en utmattelsesstrategi enkelte bedriver her inne.
Ja, det er vel ikke praktisk umulig, å kvele noen på 5-10 minutter. Eller dytte dem ned trappa, men det er jaggu meg knapt.
Så knapt at det er usannsynlig. Særlig om man skal se på dette som en godt planlagt gjerning. Der en har Futurum menn etc hentet inn.
Er det alt rigget for å dekke et affekt drap, så er tidsvinduet enda mindre. Da vil en vel se telegonaktivitet mellom barna og far, utenom hennes telefon. Det siste kan ikke utelukkes, bare fordi vi ikke har blitt opplyst om det.
Og ja, jeg har problemer med å se sannsynligheten i at dette er utført slik. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi det fremstår for meg som en «vill» teori, med svært få holdepunkter, at det skvist inn for å tilpasses fakta.
Fakta tilsier AEH var i livet, hun snakket med venninne, mannen dro på jobb, hun ringte og meldte datter, og hun ringte sin sønn, mannen ankom arbeidsplass, ble fanget på kamera, avla digitale spor, og snakket med sine kollega.
Skal man legge noe annet til grunn, bør man ha holdepunkter for det, og det har vi knapt.
Vi har et svakt motiv, fordi om det ikke er helt fraværende.
Vi har en svært dårlig plan, de kunne valgt flere bedre alternativ. Om det ikke er tildekning sv affekt, men krypto opplegget taler for planlagt.
Vi har en svært knapp praktisk gjennomføring, nesten umulig.
Jeg kan ikke hjelpe at det er mye som skurrer med denne hypotese også. Jeg tror egentlig politiet vil være i stand til å løse saken, det blir spennende å følge med videre.