Citat:
Ursprungligen postat av
Nergus
Precis. de naiva kvinnor och liknande som tidigare röstat på Centerpartiet och Liberalerna men nu inser att mer och mer går till helvete kommer gå till M, aldrig till SD. SD är för de svenskar som är mest anti invandring, medan M mer är ett mellanmjölksalternativ för de som vill minska invandringen, ha hårdare straff och liknande.
Nej.
Har man förstått att den enda lösningen är swexit, stängd gräns och återvandring av kriminella,
våldsamma MENA-iter så röstar man på AfS.
SD är mellanmjölk. För i helvete, danska sossarna framstår som NMR i jämförelse.
M är för globalistliberaler som vill ha fortsatt massinvandring och ett sjuttiofjärde jobbskatteavdrag.
Att inte svensson skickat upp SD till 40% i opinionen efter denna helvetessommar är inget annat än sinnessjukdom.
Nej, de hoppar till M. De har ju Sonesson (kommunpolitiker med noll reell makt) och Bali (med noll makt).