2020-09-05, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Exakt!
Tröttsamt med alla konspirationsteorier och offerkoftor. "Om det hade varit SD" etc samt jämförelser med utländska medier - brittiska medier exempelvis går alltid hårdare fram.

Skulle du kunna nämna en offerkofta och eller en konspirationsteori från tråden så man förstår vad du pratar om?
Citera
2020-09-05, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
I Danmark skrev pessen om den konservative partileder Bent Bendsen's søn som blev taget af politiet med narkotika:

https://www.berlingske.dk/business/bendtsens-soen-taget-med-stoerre-maengde-narko

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Bendt_Bendtsen

En sittande minister har mycket större nyhetsvärde och allmänintresse än en före detta politiker. När en minister i regeringen har problem och hemligheter i familjen kan det t ex utnyttjas till utpressning och bli en säkerhetsrisk.
Citera
2020-09-05, 12:23
Medlem
Så det var lille Gurra ändå. Skoj. Hoppas han åker in. Vore kul. Tycker om när verkligheten kommer ikapp rikemansungar.
Citera
2020-09-05, 12:25
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Så det var lille Gurra ändå. Skoj. Hoppas han åker in. Vore kul. Tycker om när verkligheten kommer ikapp rikemansungar.
Erik*
Citera
2020-09-05, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Erik*

Sorry, jävla autocorrect!

Har inte kommit upp något på Mr.Koll ännu, men tar kanske ett tag. Strafföreläggande brukar väl finnas där också?

https://mrkoll.se/person/Cay-Erik-Magnus-Reinfeldt-Slottsvgen-99-Tby/bTAQmuerAulaTdYQadYQakyqRaQcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQpuh QuerA

Vem fan heter Cay i mellannamn förresten?
Citera
2020-09-05, 12:35
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Det tyder på att han lånar lägenheten och inte förväntar att pappan med familj droppar in oanmälda. Fredrik kan ju ha någon extra lägenhet som investering, eller att de är bortresta på semester. FF några veckor.

Får man hyra ut lägenhet i andra hand till sina vuxna barn utan tillstånd av BRF?

Utan att bo där eller måste man bo där?
Citera
2020-09-05, 12:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Dummaste jag hört..
Skulle FR bidragit till landets utveckling? Snarare till avveckling..
Och om han gjort det, hade sonen INGET med det att göra. Utan ska självklart straffas.

Vilken avveckling ?
Det finns ju andra politiker som vill bidra med det, genom lägga pengar på invandringen
Fredrik Reinfeldt tog ju in ensamkommande utan föräldrar, då kan ju de ensamma alltid ersätta någon skjuten ?
Och det är ju bra att befolkningen ökar i städerna även om det är invandrare för man mäter ju stadens storlek genom bara befolkningen, inte yta byggnader tar upp eller antal affärer
Citera
2020-09-05, 12:39
Bannlyst
Citat:
Gjorde han verkligen det? Finns det dokumenterat i FUP exempelvis? Pinsamt i så fall...

Jag läste det på Fria tider. Tror han sagt så tidigare med när han varit i slagsmål.
Citera
2020-09-05, 12:41
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Jag läste det på Fria tider. Tror han sagt så tidigare med när han varit i slagsmål.

Han har sagt samma sak när han inte blivit insläppt på krogen. Och när han försökt ragga på brudar (samma som Gustaf, som nu hittat någon gold digger från LUF)
Citera
2020-09-05, 12:52
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jajemän.

Var någonstans förutom Stoppa pressarna?
Citera
2020-09-05, 12:54
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Jag tycker ändå att kollektiv bestraffning tillhör NordKorea, en son gör fel men kom igen!!

Om min bostad är en knarkarkvart har nog jag gjort en del fel.
Citera
2020-09-05, 13:10
Medlem
Sedlighetspoliss avatar
Mannen som skrev boken, det sovande folket. Som såg till att försämra sjukskrivningarna. Som var så populär att han inte blev omvald. Som ligger bakom massinvandringen och Sveriges sönderfall, Fredrik Reinfeldt.
Se till att din egen familj inte ligger och sover, och dessutom är så sjuk och sjukskriven att han kan knarka men inte jobba. Som inte vid 25 års ålder inte löst sin bostadssituation. Nej just det, pappa sålde ju ut alla lägenheter så lille Erik måste bo kvar hemma.
Jobblinjen? Vart tog den vägen Freddie? Gäller alla utom dig och din familj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in